Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Contact na bestellen ging moeizaam. Telefonisch wordt er nooit opgenomen en mail duurt aantal dagen. Na een week pakketje ontvangen. De pomp retour moeten sturen vanwege andere verdeler, dit via mail aangekondigd en bevestigd. Vloerverwarmingshop beweerd dat dit pakket nooit is aangekomen ondanks dat Postnl-app exacte datum en tijd weergeeft, restitutie van 275 euro wordt geweigerd en kan ik naar fluiten. Dit lijkt gezien de recensies een repeterend verhaal, ik geloof er niets van.
Beveelt niet aan
11 December 2024
Romero
Zeewolde
Ordered a high-value product in a rush on the promise of 1 day delivery. But delivery was not guaranteed and so cancelled the order over phone and through email the very same day. The product was shipped and arrived 10 days later. It has not been opened or I call and request them to cancel the order and initiate refund immediately. 40 days later and hundreds of calls and half a dozen emails later, I am still trying to reach this company to return the product. No trust at all in this business, wouldn't want anybody else to experience the same !
Beveelt niet aan
27 August 2024
Sarath Kiran
Grez-Doiceau, Belgium
"Morgen in huis" bleek 1 of 2 weken langer te duren. Er komt geen update, op mail wordt niet gereageerd en de telefoon niet opgenomen. Frustrerend als je wacht op de onderdelen om verder te kunnen met je klus.
Beveelt niet aan
15 August 2024
D
E
Helaas verkeerd product geleverd gekregen. Heat vloerverwarming gekregen, terwijl ik Magnum vloerverwarming besteld had. Probeer nu al een maanden te communiceren over een oplossing, maar krijg al een maand helemaal geen reactie meer.
Beveelt niet aan
1 July 2024
Flip
Amsterdam
Een mooie en een gebruiksvriendelijke website, na je bestelling en betaald te hebben krijg je direct een e-mail met je factuur, daarna hoor je niks meer. We hebben meermaals gebeld maar krijgen een voicemail deze ingesproken maar teruggebeld ho maar. Dan maar mailen, ook hier krijg je geen reactie op. Inmiddels na 5 dagen na me bestelling krijg ik toch een deel van mijn bestelde goederen geleverd. Ik wacht nog steeds op een deel van mijn bestelling en weet niet waar ik aan toe ben omdat ik geen contact met hen kan krijgen. Kortom een onbetrouwbaar bedrijf,
Beveelt niet aan
20 June 2024
Niels
Stolwijk
alles eenvoudig en snel zo als het hoort. De vloerverwarmingschakelaar scheelt .5-1 kWh per dag dus verdient al dapper terug. Zeker in de warmere maanden.
Beveelt aan
9 May 2024
Mirjam
Delft
Bij bestelling goed contact gehad. Helaas te vroeg geleverd ondanks de vraag om later te leveren i.v.m. overdracht van het huis, waardoor het pakket teruggezonden werd. Daarna een week lang geen contact kunnen krijgen, naar uiteindelijk bleek door prive omstandigheden bij de vloerverwarmingshop. Na veel moeite om contact te krijgen toch de spullen nog op tijd geleverd gekregen. Samenvattend: vriendelijk en (te) snel, maar communicatief voelde ik me in de kou staan.
Beveelt aan
2 May 2024
Jaap
Zeist
1x push-fit fitting stuk. Direct een nieuwe op gestuurd gekregen. Top
Beveelt aan
22 March 2024
GJ Braams
Stompetoren
Alle spullen makkelijk kunnen bestellen. Daarna bleef het stil… gebeld echter geen gehoor gekregen. 4 werkdagen later stond de bestelling zonder berichtgeving of belletje van de bezorger pontificaal midden op de oprit. Was daar echt niet blij mee. En nu 3,5 maand later een mail dat de bestelling is afgerond en of ik even een review wil schrijven. twee keer. Voor aanbevelen nee gekozen. Producten zijn prima maar de bezorging en communicatie kan beter
Beveelt niet aan
5 March 2024
wouter
-
Ze weten waar over ze hebben en geeft de juiste advies. En niet te vergeten de juiste onderdelen. Ik ben tevreden en zal zeker aanbevolen.
Beveelt aan
5 March 2024
Ar
Hoogvliet
Ruim een maand op een product moeten wachten, terwijl het product gewoon op voorraad was. Diverse keren gebeld en gemaild, helaas zit terugbellen en mailen er niet in… Uiteindelijk de order geannuleerd en dan kan het product opeens wel geleverd worden. Omdat het toch is gelukt om een pakket te verzenden, hierbij 2 sterren.
Beveelt niet aan
1 March 2024
Michael
Almere
Bij de vraag om een factuur krijg ik geen enkel antwoord. Na 4 maanden krijg ik toch eindelijk een factuur. Bij een aankoopbedrag boven een bepaald bedrag was het transport gratis. Telefonisch is dit ook bevestigd. In de praktijk kan men alleen bestellen mits betalen van 15 euro transportkosten. Eenmaal uw telnr bij hun bekend is,wordt er niet meer opgenomen . Dus qua service: 0/10 Materiaal is uitmuntend en goed geprijsd. Verbeter de service AUB.
Beveelt niet aan
1 March 2024
Robert
Geetbets Belgie
Mijn unit was kapot gegaan bij de transporteur. Niks van gemerkt. Ging gelijk terug naar de winkel. Ik werd gebeld met een top oplossing omdat de mijne niet meer op voorraad was. Toppertje!
Beveelt aan
1 March 2024
Ray
Rotterdam
Ik bestelde een reparatiekoppeling die normaal met 1 dag geleverd zou worden maar door onvoorziene omstandigheden lukte dit niet en toen ik belde stelde men voor om “‘s avonds een servicemonteur langs te sturen. Deze monteur Andre had binnen 10 minuten de koppeling geplaatst met een perstang en ik kon direct de vloerverwarming weer gebruiken. Ik hoefde daar niets voor te betalen. Wat een service!
Beveelt aan
23 February 2024
Peter
Nieuwegein
Ik had mijn bestelling snel nodig vanwege de geplande datum dat het zandcement gestort zou worden. Het contact kwam wat moeizaam op gang, maar toen ik eenmaal contact had, was de service perfect. ‘Belofte maakt schuld’ was het credo en daar werd ook naar gehandeld. Ik kreeg mijn bestelling op de beloofde datum, in het weekend. Heel fijn!
Beveelt aan
4 February 2024
Sebastiaan
Hof van Twente
geven ook raad wat bij anderen achterwegen blijft
Beveelt aan
10 November 2023
frans
eindhoven
Bestelling geleverd op en ander adres volgens hun,beloofd dat komt in orde de volgende dag,volgende dag ze claimen dat de ik heb ontvangen de bestelling,terwijl ze kunnen niet traceren de colli, ik heb gevraagd mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen en nu ze antwoorden niet meer op mijn mails.
Beveelt niet aan
12 October 2023
Bekim
Machelen
prima
Beveelt aan
5 October 2023
frank
leiden
Maandag gebeld en had uiteindelijk dinsdag nodig,was op tijd binnen zoals ze hadden gezegd. Top werk van de shop. Bedankt en tot volgende keer
Beveelt aan
23 September 2023
agiaram
Dordrecht
Had electrische vloerverwarmingsmat besteld maar er zat een wit bedieningspaneel bij wij wilden een zwarte. Contact opgenomen was geen probleem werd een zwarte opgestuurd en meteen een verzendcode om de witte gratis te retourneren.
Beveelt aan
8 September 2023
Ellen
Gemert
Doen wat ze zeggen!!
Beveelt aan
2 June 2023
Willem
Sint Oedenrode
De noppenplaat is van slechte kwaliteit, Er zijn betere noppenplaten op de markt. Als je er overheen loopt (wat nodig is) dan knappen de noppen. rest van het materiaal is zoals gewenbd weer goed.
Beveelt aan
4 April 2023
jos
norg
Ik heb 3 keer de verkeerde verdeler ontvangen, en heb nog steeds niet de juiste, terwijl van de week de vloer word gestort.
Beveelt niet aan
26 February 2023
Andre
Wapse
Prima geregeld, snel verzonden. Alleen kreeg ik geen melding dat spullen ook daadwerkelijk verstuurd waren.
Beveelt aan
20 February 2023
Bart
Papendrecht
Mooi set netjes verpakt verzonden en dit alles voor een mooie prijs.
Beveelt aan
13 January 2023
Jan Willem
Zouwendijk 4 Ameide 4233cj
Constructiestraat 4 c
4143 HX Leerdam
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Laminaat, Vloeren
Overige bedrijven