Super geholpen en hele prettige samenwerking

Wij zijn als organisatie super geholpen door Roy en zijn team om onze akoestiek te verbeteren. Goede oplossing voor aan het plafond en creatief meedenken op zoek naar mogelijkheden voor aan de muur, erg fijn! Het eindresultaat mag er dan ook wezen, veel dank nogmaals voor jullie werk!

Prima advies en service!

Voor drie wanden in mijn woning zocht ik vilt. Ik kwam bij Easyfelt uit en ik ben heel goed en prettig geholpen. Er werd goed meegedacht en advies gegeven. Het is erg mooi geworden en ik ben erg blij met het vilt!

Service en producten voldeden aan mijn hoge verwachtingen!

Vanaf de aller eerste telefonische introductie tot de levering van de producten heb ik de service van Easyfelt als heel prettig ervaren. Ze waren erg behulpzaam, meedenkend en snel! Mede daarom had ik ook een erg hoge verwachting van de uiteindelijke producten. Deze verwachting is zelf overtroffen! We zijn zo onwijs blij met het resultaat van onze eigen ontwerpen Japandi vilten kunstwerken. Hiermee hebben we onze keukens en interieur showroom prachtig kunnen aankleden en we krijgen veel complimenten. Ik verwacht in de toekomst zeker meer maatwerk producten bij Easyfelt te bestellen!

Plezierig en duidelijk advies

Wij waren opzoek naar een decoratief viltwandpaneel met, indien mogelijk, een afbeelding van een boom of bladeren. We zagen op de site van Easyfelt dat er meerdere opties waren. Afspraak gemaakt in de showroom en de materialen en kleuren bekeken. Op basis van bijvoorbeeld een aangeleverd DWG file kan elk figuur als 3D-wandpaneel gemaakt worden. Wij hebben de keuze gemaakt uit een bestaand ontwerp. Na 2 weken was deze al gereed en hangen de 2 stuks 3D Eastfelt 600 x 600 mm panelen bij ons aan de muur en maken deze onze inrichting compleet. Wij zijn er blij mee. Ervaring advies en product van Easyfelt zijn ons als plezierig en goed bevallen.

Helemaal perfect!

Uitstekende materialen en geweldige mensen die (creatief) meedenken om een uniek object te maken waardoor de huiskamer ineens helemaal af is. Super bedankt Roy, Fedde en de rest van het team.

Service die verder gaat dan de bestelling alleen…

Recentelijk heb ik bij Easyfelt. nl een Japandi (maatwerk) viltpaneel besteld. Het bestelproces , met bijbehorende tekeningen ter controle ging perfect. Echter, na levering bleek dat ik een aantal meetfouten had gemaakt, waardoor de panelen niet passend waren. Ondanks dat het geheel buiten de schuld van Easyfelt lag, heeft Easyfelt meegedacht in een passende oplossing. De (financiële) schade is hierdoor zeer beperkt gebleven. Easyfelt zeer bedankt voor jullie (overtreffende) service! Een ware aanrader…

Genoeg keuze en fijn geholpen

Wat een ruime keuze bij Easyfelt! Hier vonden we dan dus ook de perfecte oplossing voor de muren in ons trapgat. In de showroom zijn we prettig geholpen. Roy nam de tijd en legde alles fijn uit. Met een aantal kleurenstaaltjes op zak, zijn we thuis aan de slag gegaan. Roy heeft het ontwerp voor ons verder uitgerekend en besteld. Het opplakken was goed te doen, het is eigenlijk zelfs jammer dat het nu klaar is.....

Denken goed mee op alle vlakken

Vilt is een materiaal waar ik niet eerder mee had gewerkt. De vragen die ik had werden goed beantwoord maar ook dingen waar ik nog niet aan had gedacht. Dat is heel fijn en scheelde mij veel tijd. Over het vilt en het snijwerk niets anders dan lof. Ik ben er heel blij mee en mijn klanten ook!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hoi Matilda, Bedankt voor je mooie review en fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Het is leuk om te horen dat jij en jouw klanten erg tevreden zijn met de kunstwerken!

Mooi afgewerkt product voor een goede prijs.

Product is mooier dan we hadden verwacht.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Hendrik, Dankjewel voor de mooie review en wat leuk om te horen dat we de verwachtingen hebben overtroffen!

Mooi product en plezierig contact

Zoekende naar een uniek stuk voor aan de muur van de Fysio praktijk bleek de Easyfelt citymap de uitkomst. Naast de gunstige akoestische eigenschappen van het vilt is het natuurlijk heel gaaf om een prachtige weergave van het oude centrum (met in het midden de praktijk) aan de muur te hebben hangen. We zijn blij met het eindresultaat! Het proces werd goed begeleid en het contact hebben we als plezierig ervaren!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor je mooie review, Maarten. Super om te horen dat je blij bent met de geleverde service en het eindresultaat. Veel plezier met jullie unieke Citymap!

Wij zijn erg blij!

Er wordt fijn meegedacht en het resultaat is super.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Sandra, Dank voor de mooie review en fijn om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat!

Geen communicatie over levering

Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk via de website. Direct na het plaasten van de bestelling ook een bevestiging per mail ontvangen. Ergens twee weken later lag er ineens een pallet voor de deur met mijn bestelling erop zonder aankondiging of leveringsafspraak. We waren net een paar dagen niet thuis dus alles was behoorlijk nat geworden van de regen. De schade aan de easyfelt platen zelf was gelukkig beperkt. Naar later is gebleken is de leveringsafspraak door een technische fout niet aan mij bevestigd. Easyfelt heeft na de levering keurig telefonisch contact met mij opgenomen en heeft excuses aangeboden voor het ongemak met het aanbod om eventuele schade volledig te vergoeden. Dat is natuurlijk zeer attent en de juiste manier om met klanten om te gaan. Al met al dus een positieve ervaring ondanks de genoemde onaangekondigde levering.

Goede website Zelf opgehaald en werd goed geholpen

Over EASYfelt

EASYfelt is specialist in oplossingen van akoestisch en duurzaam PET-vilt. We bieden uiteenlopende decoratieve oplossingen voor de wand en het plafond. Bij ons heb je de keuze uit 3 diktes en 48 kleuren PET-vilt. Hiermee kan je eindeloos creëren en is er voor ieder wat wils! Op onze webshop is er keuze uit verschillende designs. Ook is het mogelijk om een maatwerk oplossing te leveren. Met de oplossingen van EASYfelt breng je je ruimte tot leven!