Fantastisch Service en een mooi product

Als school wilde wij een usb laten bedrukken voor de leerlingen van groep 8. Na het hebben van het idee hebben we 2 voorbeelden aangevraagd, deze zagen er al zo goed uit. We waren alleen nog in twijfel over de bedrukking in kleur of in 1 kleur. Promotijgers heeft toen met ons meegedacht en gaf aan het logo volledig in de kleuren veel krachtiger en mooier overkomt dan de opdruk in 1 kleur. Erg fijne service en zou dit bedrijf bij iedereen aanraden.

• Betrouwbaarheid

Goede service, vriendelijk contact.

Zeer prettig contact gehad met Mark, Hij dacht goed mee en kwam met meerdere opties. Ik kreeg zelfs samples opgestuurd om het verschil in kwaliteit te beoordelen. Het proces verliep verder keurig en ik heb nu prachtige bedrukte tassen in huis. Bedankt Mark, tot de volgende ronde!

• Betrouwbaarheid

Super advies en uitstekend geholpen

Door Mark voorzien van een goed advies betreffende de opties en een super prijs/prestatie niveau en kwaliteit.

uitstekend

snelle, zeer vriendelijke en persoonlijke communicatie en ervaring. Kwalitatief goede producten

Accuraat, vriendelijk & snel

Het contact was keurig (fijn om 1 contactpersoon te hebben) en binnen een zeer kort tijdsbestek ontving je antwoord. De bestelling werd nauwlettend gevolgd en wij werden daar keurig van op de hoogte gehouden. Kortom, fijn bedrijf om mee samen te werken!

Uitstekend geholpen en snelle service

Uitstekend geholpen en snelle service

Prima geregeld!

Promotijgers is een prima bedrijf om kerstpakketten bij te bestellen. Vriendelijk, duidelijk communicatie en vlot in de offerte en bevestigingen. De pakketten werden op tijd geleverd en onze collega's waren er happy mee. Voor herhaling vatbaar dus. Nieman Groep BV Bianca Werkhoven HR Manager

• Betrouwbaarheid

Communicatie top en snelle levering

Fijn dat ze meedenken en een voorbeeld willen maken. Ging super goed en snel!

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Promotijgers is al vanaf het begin top!

Altijd goed en deskundig!

Geweldige service

Ik zou promotijgers aan iedereen aanbevelen voor het bestellen van POS. Super service, denken mee, goed bereikbaar en mooie producten!

• Betrouwbaarheid

Eerst kwam de levering niet aan. Er werd geen punt van gemaakt, de naambadges werden keurig opnieuw verzonden. We hadden ze op tijd binnen voor onze opening. Erg blij mee!

• Betrouwbaarheid

Komen hun afspraken meteen na

Bestelling geplaatst . Email contact gehad .afspraken gemaakt .perfect en optijd geleverd zoals afgesproken . Zeer nette producten binnen gekregen . Aanbeveling JA ZEKERS .

Meer dan fantastisch!

Op maat gemaakte bestelling! Zeer mee werkend en ook nog super snel Leuke en snel mailcontact! Mooi product! Aanrader!!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Snel, accuraat, transparant in communicatie, mooi design

Voor ons bedrijf hadden we magnetische naambadges nodig. Na het zien van de proefdruk werd het management zo enthousiast, dat we er meer hadden besteld. Het design is strak en mooi, communicatie ging snel en professioneel; wij zijn erg tevreden.

Fijne samenwerking met promotijgers

Wij hebben voor onze school tasjes met het school logo laten bedrukken. Wij waren er niet helemaal uit wat voor tasje wij wilde, dus hebben wij meerdere voorbeelden laten maken. Deze kregen wij na onze aanvraag al snel toegestuurd door promotijgers. De voorbeelden zagen er fantastisch en aantrekkelijk uit, daardoor konden wij een weloverwogen keuze maken. De tasjes zelf zijn van een goede kwaliteit en de kleur en het logo springen er echt uit. Wij zijn erg tevreden klanten en keren zeker nog een keer terug met een nieuwe opdracht.

Mooie en goede rugzakjes

Heel prettig contact, goede service, er wordt goed meegedacht en correct gecommuniceerd. De rugzakjes zijn prima op tijd geleverd! Zelfs eerder dan verwacht! TOP!

Persoonlijk en supersnel!

Het was fantastisch schakelen met Mark, heel fijn dat ze meedenken met het type product en met toesturen van een sample. Je kan aan alles merken dat dit een professionele partner is!

• Betrouwbaarheid

Denkt mee, duidelijk en eerlijk

Super, komt na wat beloofd wordt

• Betrouwbaarheid

Goed geadviseerd en op tijd geleverd.

Dit jaar diverse producten besteld bij Promotijgers. Alles perfect en volgens afspraak geleverd.

• Betrouwbaarheid

Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt meegedacht in mogelijkheden.

Ik heb pennen laten bedrukken, het resultaat is prachtig geworden! Er wordt eerst duidelijk overlegd wat je wilt, waarna een voorbeeld van wat je wenst wordt gemaild. Er wordt ook goed naar je geluisterd en meegedacht over de mogelijkheden die er zijn. Als alles naar wens is wordt het product in bestelling genomen waarna je precies op de hoogte wordt gehouden van wanneer het product geleverd wordt. Een heel prettig bedrijf met goede communicatie en prachtig resultaat!

• Betrouwbaarheid

Mark van Promotijgers raad ik ten zeerste aan! Top service! We waren opzoek naar een goedkope kinder zonnebril voor op ons op school. En vaak was het moeilijk of bedrijven konden ons de exacte maat niet geven. Maar bij hun was niks teveel gevraagd. Zeer fijne communicatie en heel goed meegedacht.

Top geregeld!

Fijne samenwerking en erg flexibel. Mark reageert altijd snel en dat werkt heel fijn.

Leuke give aways

De blikjes stroopwafels zijn erg leuk om weg te geven. De Delftsblauwe blikjes voorzien van een eigen logo blijven ook leuk nadat de stroopwafels op zijn. Het enige minpunt vind ik de stroopwafels zelf, die smaken echt anders dan de normale stroopwafels.

Snel en deskundig

Snelle reactie, denkt mee met mij als klant.

Over Promotijgers

Bij Promotijgers staat de klant centraal! Geen robot chats of automatische e-mails maar medewerkers die samen met jou op zoek gaan naar het juiste product en het mooiste eindresultaat! Tevreden klanten en positieve beoordelingen daar doen we elke dag ons uiterste best voor!