Top service!

Snelle en correcte afhandeling. Zeer behulpzaam

• Betrouwbaarheid

In één woord GEWELDIG!!!!

Denkt lekker mee, komt altijd met de juiste oplossing. Ondanks dat je altijd afhankelijk bent van toeleveranciers, producenten en transport, komt het altijd goed! De kwaliteit is ook altijd goed, en is er twijfel en er is tijd dan is er ook altijd ruimte om gratis samples te bestellen.

Topservice & Snelle levering

Alle leveringen worden altijd snel verzonden en geleverd en de service is top!

• Betrouwbaarheid

Uitstekend kwaliteit voor een mooie prijs

Communicatie liep perfect en de producten zijn prachtig op maat vormgegeven voor mijn bedrijf. Onwijs blij met Promotijgers!

• Betrouwbaarheid

Prima ervaring, een bedrijf om aan te raden!

Goed advies, snelle reacties op mails en snelle levering. Prima producten.

Prima geholpen!

Promotijgers reageert supersnel op vragen en helpt vakkundig. Geleverde product met bedrukking voldoet volledig aan onze wensen en werd snel geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid

Geen gedoe, gewoon duidelijk en heldere communicatie

Mooie katoenen tassen besteld bij Promotijgers. De communicatie met Mark is duidelijk en helder. Daar houd ik van.

• Betrouwbaarheid

Goede service, behulpzaam met modellen en proefdrukken en ook nog een goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Betrouwbaarheid

Mark is pro-actief, gedreven en weet wat goede communicatie inhoudt

Na veel slechte ervaringen nu al twee jaar enorm goede ervaringen met het bestellen van ons kerstcadeau bij Promotijgers. Mark is super fanatiek, gedreven en prettig in de communicatie. Hij geeft een reëel beeld op gebied van mogelijkheden en levertijden en lost problemen op als die er zijn. Kortom; ik heb zeer prettige ervaringen met Promotijgers en raadt het iedereen aan hier aan te kloppen voor promotiematerialen.

• Betrouwbaarheid

Fijne communicatie, Snelle levering!

Erg prettige communicatie met Mark, denkt mee, weet waar hij over praat en wil graag kwalitatief goede producten leveren tegen een eerlijke prijs. Daarnaast hadden we alle verschillende producten binnen een week al binnen. Grote dank Mark! Keep up the good work!

Goede producten en afspraak=afspraak

Het contact met Promotijgers verloopt zeer fijn met zeer snelle reacties op email. De producten die op tijd worden geleverd zijn van zeer goede kwaliteit. Een erg prettige partij om mee samen te werken!

• Betrouwbaarheid

Wij zijn erg tevreden met de bedrukte tasjes die wij bij Promotijgers hebben besteld!!

Correcte service

Promotijgers heeft steeds een correcte en betrouwbare service geboden bij onze bestelling

Fijne samenwerking, snelle levering

Met enige regelmaat bestellen wij zakelijk bij Promotijgers en Mark is altijd erg behulpzaam en zeer servicegericht.

• Betrouwbaarheid

Altijd prettig samenwerken met Mark!

Snelle reactie, heldere communicatie en hartstikke snel het eindproduct binnen. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Netjes geleverd volgens afspraak!

De bedrukte pennen die wij hebben besteld zijn erg mooi geworden en geleverd op de datum die is doorgegeven. Nogmaals bedankt!

Meerkoet 8 3907 HC Veenendaal

Over Promotijgers

Bij Promotijgers staat de klant centraal! Geen robot chats of automatische e-mails maar medewerkers die samen met jou op zoek gaan naar het juiste product en het mooiste eindresultaat! Tevreden klanten en positieve beoordelingen daar doen we elke dag ons uiterste best voor!