Geduldig en goede service

Geweest om een cap te passen, erg fijne hulp gehad. Mocht alle merken caps passen en er werd rustig gewacht toen ik twijfelde. Mooi assortiment, kom zeker nog eens terug.

Snel en betrouwbaar

Altijd de mooiste producten voor een scherpe prijs. Ook fijn contact bij vragen over de maten etc. Snelle levering.

De medewerkers helpen je altijd of komen zelf met ideeën. Heel fijn bedrijf, bestel regelmatig dingen in verschillende categorieën.

Altijd goede en snelle service

Vriendelijke en snelle reactie op eventuele vragen En daarna ook snelle service

Uitstekende service, top kwaliteit

Meer dan tevreden elke keer weer met de mooie spullen die ik besteld heb. Snelle levering en top service!

Levering duurde langer maar was gelijk al duidelijk, heel netjes geleverd en goeie service. Duidelijke site.

Goede service en levering veel sneller dan verwacht

Ondanks dat winkel vanwege vakantie onverwacht gesloten was, werden wij toch geholpen. Goede uitleg bij de veiligheidsvesten. Eén vest was er niet in de juiste maat, deze werd thuisgestuurd. Binnen 2 dagen, sneller dan verwacht, netjes geleverd. Overigens prachtige winkel. Kom zeker een keer terug.

vlotte afhandeling

correcte en vlotte afhandeling. kwaliteit !!

Goed advies.

Makkelijk en snelle service

Altijd snelle en goede service en advies

Van harte gefeliciteerd, Elke maand verloten wij een cadeaubon onder personen die Horse Riders Classics beoordelen op Kiyoh. Wij zijn erg blij met de feedback van onze klanten, want met die input kunnen wij onze service nog beter maken! Deze maand feliciteren wij jou met een cadeaubon t.w.v. € 25,- Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh en tot gauw in onze webshop! Feestelijke groet, Team Horse Riders Classics

Zeer snelle service en eerlijk advies

super!

ik heb tucci harley rijlaarzen gekocht en de hulp was echt top!! Ik voelde mij verzekerd dat ik goede laarzen zou krijgen en mocht er wat mis gaan dit allemaal opgelost zou worden!!

Snelle bezorging

Snelle bezorging, echter viel het product kleiner uit dan gedacht.

Alles was dik in orde.

Zeer correct en juist afgehandeld

We hadden een tok besteld maar helaas paste deze niet goed. Retour gestuurd en onmiddellijk gecrediteerd. Bedankt hiervoor

Vriendelijk en behulpzaam

Ik had online besteld en een aantal items pasten niet. Toen ben ik naar de winkel gegaan en ben ik vriendelijk geholpen en het ruilen was geen probleem.

Gerlinda is een topper

Super goede hulp en fijn contact met eigenaar

Top ervaring!

Positief contact gehad met de klantenservice. Artikel was binnen 24 uur na mijn bestelling geleverd. Pakket was netjes ingepakt. Echt een aanrader!

Het product voldoet helemaal aan mijn verwachting en werd supersnel geleverd.

Helemaal top!!

Super blij met de snelle levering en service van horseriderclassics. De bevestiging werd snel via de mail verstuurd en het product was ook zo binnen ondanks de black friday drukte. Echt mega tevreden!

Tevreden.

Snelle verzending, goede kwaliteit van de producten.

Nog nooit eerder hier besteld maar super snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de levering!!! Zeker de moeite waard om nog een keer te shoppen

Goede service en goed advies.

Ik heb heel goed advies gekregen bij het samenstellen van een hoofdstel.

Super snelle en goede service

Ik ben mega tevreden en vind het snelle service en levering echt heel fijn

Kwaliteit en snelle levering

Heerlijke warme winter handschoenen van Roekl. Mijn meiden zijn er erg blij mee. Bit past gelukkig bij de grote D pony en buigt helemaal naar zijn mond, wat hij heel fijn vindt.

Over Horseridersclassics.nl

Horse Riders Classics voor exclusieve ruitersportartikelen. We hebben een groot assortiment aan ruitersportproducten van de beste veelal Italiaanse merken zoals Equiline, Animo, Vestrum en Tucci. We presenteren de nieuwste trends en voorzien je van een eerlijk en uitstekend advies. Bestel online of bezoek onze winkel in Ansen.