goede service

goede service

Snel thuis aangekomen

Vlotte service en mooie promotie!

We kochten een rijlegging van Samshield aan een zeer mooie prijs. Alles is vlot verlopen; degelijk verpakt en snel verzonden. We zijn blij dat we deze website ontdekt hebben. Hier gaan we vast nog eens een kijkje nemen. Ik zag ook dat een retour eenvoudig zou verlopen. Gelukkig paste de legging perfect en was dit niet nodig. Maar toch altijd goed om te weten.

Uitstekende service zoals altijd

Snelle levering, goede kwaliteit producten en breed aanbod.

Snelle levering na overleg veel op haal tijden top

Goed!

Mooie aanbieding voor een kentucky hondenjas. Goed ingepakt en snel geleverd.

Snelle verzending en mooi Dy'on hoofdstel

Prachtig hoofdstel en snel verzonden.

Meedenkend en snelle service

Al jaren kom ik bij Gerlinda wanneer er iets aan vervanging toe is. Zo was ik aan het kijken voor een nieuwe cap en zonder dat het de bedoeling was om er op dat moment één te kopen, had ik een nieuwe cap. Gerlinde is eerlijk en probeert niet gelijk de eerste de beste te verkopen. Ook mijn laarzen koop ik altijd bij Gerlinda en die blijven altijd lang goed. Al met al raad ik HorseRidersClassics zeker aan!

Top, snelle levering!

Goede en snelle service!

Alles perfect ontvangen TOP

Alles verzorgt van bestelling tot levering. Prima service

Geweldige service

Ik kan geen enkel minpuntje noemen, geweldige service

Super goede Ruitersport zaak

Super goede service en snelle levering

Van harte gefeliciteerd, Elke maand verloten wij een cadeaubon onder personen die Horse Riders Classics beoordelen op Kiyoh. Wij zijn erg blij met de feedback van onze klanten, want met die input kunnen wij onze service nog beter maken! Deze maand feliciteren wij jou met een cadeaubon t.w.v. € 25,- Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh en tot gauw in onze webshop! Feestelijke groet, Team Horse Riders Classics

Super webshop

Makkelijke site, leuke kortingen en super snelle levering

Snelle levering, ruime keuze aan producten en netjes en verzorgd geleverd

Snel geleverd, alles helemaal top en netjes!

Snelle levering, netjes en bezieling bezorgd, goede kwaliteit, alles helemaal geweldig!

Mooie merken en alles wat je zoekt

Ik bestel regelmatig bij Horseridersclassics.nl omdat de winkel altijd heeft wat ik zoek en van mooie merken. Snelle levering en goede service.

Prima service!

Regisseursstoelen besteld met een hele leuke welkomst korting. Keurig verpakt en zeer snelle verzending! Kortom, een dikke 10 voor jullie service, producten en website!

Alles was makkelijk te bestellen en super snel thuisbezorgd

Top Winkel!

Fijne winkel, mooie spullen en zeer vlotte levering.

Effortless!

We were looking for a particular Samshield helmet for months and could never find the right size or colour. We were so happy to finally find it on Horseridersclassics.nl Navigating the site and placing the order was easy and we got the dispatch notice less than an hour later! The helmet arrived the next day - thank you so much for the outstanding service!

Zeer goede ervaring

Mooie prijs voor cap en snel geleverd. Ook was de cap goed verpakt.

Behulpzaam en gezellig

Fijne winkel, jammer dat ze maar zo weinig open zijn…

Mijn (eerste) ervaring met Horserider classics was er één die iedere klant zich wenst. Vinden wat bezielt tegen een aantrekkelijke prijs. Daaropvolgend een uitstekend bestelproces met goede communicatie over betaling (factuur) en levering. Dat laatste ging ook heel snel, dus (nog) een tevreden klant hier. Chapeau!

Goed verpakt, zelfde dag nog verzonden. Bedankt!!

Over Horseridersclassics.nl

Horse Riders Classics voor exclusieve ruitersportartikelen. We hebben een groot assortiment aan ruitersportproducten van de beste veelal Italiaanse merken zoals Equiline, Animo, Vestrum en Tucci. We presenteren de nieuwste trends en voorzien je van een eerlijk en uitstekend advies. Bestel online of bezoek onze winkel in Ansen.