Mooi assortiment. De geleverde artikelen zijn in het echt ook zoals verwacht. Dit komt ook door de goede informatie die op de site vermeld staat. Nette levering.

Mooie producten snel thuis als je besteld hebt helemaal top

Ik vind het een hele fijne ruitersportzaak met erg vriendelijk personeel waar je prettig mee communiceert. Een dingetje vind ik wel jammer en dat is dat ik in het zuiden van het land woon en er niet regelmatig langs kan gaan, want dat zou ik dan zeker doen.

Ontzettend snel geleverd

Super snel geleverd. Heel blij mee. Mijn vorige paar Parlanti's is erg snel kapot gegaan maar ik probeer het nog één keer weer.

Altijd correct en het juiste advies.

Altijd correct en het juiste advies. Gerlinda biedt een ruim assortiment met kwaliteitsvolle producten.

Helemaal tevreden!

Ik heb een broek besteld, deze was een maat te klein. Ik heb deze retour gestuurd en een maat groter bestelt. Deze zit nu top! Ik had nog een mail gestuurd, voor een vraag over de levering. Kreeg hier dezelfde dag binnen 2 uur antwoord op. Dus ik ben tevreden :)

Uitstekende service!!!

Er gaat niets boven HRC. Mooi assortiment en ruime keuze!

top!!!

Goed voor elkaar bij Gerlinde!

Vakkundig geholpen

Ontzettend vriendelijk en professioneel geholpen! Hele mooie en kwalitatieve Ruitersport artikelen. Je wordt er hebberig van… Prachtige laarzen van het Italiaanse merk Tucci besteld. Fijn ook dat de winkel in de avonduren geopend is.

Uitstekende service, ook na werkuren. Goed geholpen en een snelle levering.

Van harte gefeliciteerd Ingrid, Elke maand verloten wij een cadeaubon onder personen die Horse Riders Classics beoordelen op Kiyoh. Wij zijn erg blij met de feedback van onze klanten, want met die input kunnen wij onze service nog beter maken! Deze maand (mei) feliciteren wij jou met een cadeaubon t.w.v. € 25,- Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh en tot gauw in onze webshop! Feestelijke groet, Team Horse Riders Classics

Goede kwaliteit, degelijk advies en snelle en goede service.

Snel!

Super ervaringen. Binnen een dag geleverd. Net weer besteld :)

Fijne snelle service

Ik had de bestelling de volgende dag al binnen, en het hoofdstel is ook nog erg mooi.

Snelle levering goed product

Goede ervaring qua levering en product

Mooi product en super snelle levering

Goed bereikbaar en zeer klant vriendelijk!

Online een cap aanschaffen, dus even telefonisch advies gevraagd. Kreeg super fijn advies en een snelle levering! Nu een zeer tevreden ruiter.

Snel binnengekregen en goede kwaliteit

Mooie site, top service want ik werd nog gebeld of ik wel de juiste had gekozen. Inderdaad moest er wat worden aangepast, dus blij met deze meedenkende medewerker.

Goede en snelle service

Altijd super!

Ook deze keer ging de bestelling vlot. Was op voorraad en ik wist wat ik moest hebben dus zo in huis. Maar in het verleden ook wel eens om advies gevraagd over bepaalde producten. Top service, altijd super geholpen.

Echt super snelle levering.

Super snelle service echt super snel.

Heel positief en klantvriendelijk

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden zonder druk lekker rondneuzen in de winkel. Alles mocht open en bekeken worden en de verkoopster was heel behulpzaam en meedenkend en nam uitgebreid de tijd voor ons.

Aanrader

Snel geleverd. Netjes verpakt en veel aanbiedingen.

Snelle levering , netjes verpakt en top producten

Ik vind de mevrouw van de winkel zelf hartstikke aardig en ze neemt de tijd helemaal voor jou en bied ook alternatieven aan! Ik kom hier altijd voor mijn rijbroek en zal nooit ergens anders heen gaan. Hele fijne nette zaak en goed hulp en advies. De rijbroeken die ik heb zijn echt van hoogwaardige kwaliteit. En deze zaak ligt mooi op 30 minuutjes van huis af.

Snelle levering en goede uitleg op site en scherpe prijs!

Ik was op zoek naar een titanium liquid masker. Op internet geeft jullie site een goede uitleg over het product en een scherpe prijs ten opzichte van andere aanbieders. Ook de levering was erg snel. In het weekend besteld en op dinsdag al geleverd!

Dwingelerweg 14 7964 KK Ansen

Over Horseridersclassics.nl

Horse Riders Classics voor exclusieve ruitersportartikelen. We hebben een groot assortiment aan ruitersportproducten van de beste veelal Italiaanse merken zoals Equiline, Animo, Vestrum en Tucci. We presenteren de nieuwste trends en voorzien je van een eerlijk en uitstekend advies. Bestel online of bezoek onze winkel in Ansen.