Snelle service en bezorging

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag ter verduidelijking vd kleur vh product. Er werd snel geleverd.

Super ervaring

De ervaring met Horse Riders Classics is super. Zowel online als in de winkel wordt je goed geholpen. Ze verkopen top materiaal en de verzending is vlot.

Fijne webshop, snelle levering en super service

Fijne webshop met een ruime keuze van mooie spullen. Bestellingen worden super snel geleverd. Mocht het niet op voorraad zijn, dan word er via email contact met je gehouden. Erg prettig.

Super mooie spullen en snel bezorgd

Ik ben al jaren klant bij horse riders classic en wil ook niets anders

Goede service, mooie spullen

Deskundige medewerkers, die mooie kwaliteitsvolle spullen verkopen.

Snel geleverd, netjes verpakt, goede prijs. Aanrader!

Ziet er keurig uit. Netjes verpakt en snel geleverd

Top service, mooi assortiment.

Super winkel!

Goed aanbod, fijne service en snelle levering!

fijne webshop

mooie collectie, fijn contact

Kwalitatieve producten, supersnel geleverd!

Al enkele keren besteld bij Horseridersclassics.nl, elke keer een supersnelle levering van producten die bijna nergens direct voorradig zijn. Een webshop van kwaliteit!

Efficient en persoonlijk geholpen; heel prettig!

Als heel prettig ervaren, mooi assortiment en veel kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Hele mooie spullen en een goede service!

Top service, snel en mooie producten

Ik heb meerdere malen hierbij besteld. Elke keer netjes mijn product gekregen. De klantenservice is erg vriendelijk.

eenvoidig en snel

mooi product snel bestel en snel binnen top geregeld.

Super service, goed meedenken en zelfs een maat groter nagestuurd om te vergelijken.

Van harte gefeliciteerd Janneke, Elke maand verloten wij een cadeaubon onder personen die Horse Riders Classics beoordelen op Kiyoh. Wij zijn erg blij met de feedback van onze klanten, want met die input kunnen wij onze service nog beter maken! Deze maand (oktober) feliciteren wij Dorine met een cadeaubon t.w.v. € 25,- Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh en tot gauw in onze webshop! Feestelijke groet, Team Horse Riders Classics

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering van een mooi product!

Professionele winkel

Fijne communicatie en service en mooie producten.

Top service!

Altijd fijn geholpen online en voor persoonlijk advies in de wInkel.

Altijd snelle reactie en zeer vriendelijk

Ze denkt altijd mee in wat je nodig hebt. En wat de beste oplossing is. Gewoon een top service

Mooi assortiment met kwalitatief goede producten.

Snelle levering, netjes verpakt. Mooi en goed assortiment die staat voor kwaliteit.

Snelle levering, fijne spullen,

Fijne zaak, mooie spullen, snelle levering, goeie communicatie.

Snelle levering, goede service

Denken mee met je productkeuze en maatvoering. Goede service en erg vriendelijk.

Altijd een fantastische service !

Zeer fijne producten van een goede kwaliteit.

Van harte gefeliciteerd Dorine, Elke maand verloten wij een cadeaubon onder personen die Horse Riders Classics beoordelen op Kiyoh. Wij zijn erg blij met de feedback van onze klanten, want met die input kunnen wij onze service nog beter maken! Deze maand (september) feliciteren wij Dorine met een cadeaubon t.w.v. € 25,- Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh en tot gauw in onze webshop! Feestelijke groet, Team Horse Riders Classics

Keurig geholpen

Mooie produkten te koop.goed advies

Dwingelerweg 14

7964 KK Ansen

Over Horseridersclassics.nl

Horse Riders Classics voor exclusieve ruitersportartikelen. We hebben een groot assortiment aan ruitersportproducten van de beste veelal Italiaanse merken zoals Equiline, Animo, Vestrum en Tucci. We presenteren de nieuwste trends en voorzien je van een eerlijk en uitstekend advies. Bestel online of bezoek onze winkel in Ansen.