Matig

Verkeerde levering en te groot. Klantenservice Niet telefonisch bereikbaar.

Mooi product, snel bezorgt en een goede prijs!

Ik ben erg tevreden over de levering die ik zeer snel ontving. Vloeronderhoudswinkel.nl bied een breed scala aan producten voor zowel de particulier als zakelijke klant. Ik beveel vloeronderhoudswinkel.nl warm aan.

Duidelijke website.

Duidelijke website. Prijzen zijn ook oke. Snelle verzending.

Snel en correct geleverd!

Onderhoudsspullen voor mijn vloer besteld. Duidelijke omschrijvingen op de website. Precies zoals vermeld oude website werden de materialen geleverd. Dik tevreden!

Goed product

De vloer is mooi schoon geworden, top

Overzichtelijke site met juiste prijzen! Pakket wordt snel verstuurd en daarbij word je goed op hoogte gehouden van voortgang en levermoment.

Concurrerend en snel

Snelle levering met concurrerende prijzen.

Ik had Skylt besteld voor de muren in m’n huis. Rond 11 uur besteld, volgende dag om 11 uur was het al thuis. Daarbuiten is het gratis als je iets koopt voor 30€. Bij de meeste bouwmarkten is dit pas vanaf 45€, dus zeker een aanrader als je een klein potje nodig hebt, met kleine benodigdheden ernaast, zit je zo op de 30€

Prima en snel

Speciale vloerwas besteld en die werd de volgende dag al bezorgd per post. Betrouwbaar adres in mijn ogen

perfect

precies zoals jullie aangeven zo is het gegaan dank je wel

Geleverd volgens afspraak, site is gebruiksvriendelijk

Snel geleverd, goede prijs

Ervaring goed. Zie onderwerp.

Erg netjes

Kreeg zeer netjes een mailtje dat de bestelling 2 dagen later kwam omdat er een product niet op voorraad was, mocht ik meer dingen nodig zijn, dan bestel ik hier vaker!

Het is misschien handig om op de site aan te geven dat als je woca zoutgroen besteld dat je dan ook woca olive geleverd kan krijgen. Volgens het bedrijf zijn dit de zelfde producten.

Prima geregeld

Alles klopte, snelle levering, goed verpakt en prima product Skylt

Goede prijs/kwaliteit en snel ontvangen

Goede prijs/kwaliteit en snel ontvangen

Nette prijzen en snelle levering. Wilde nog wat informatie weten. Geen wachttijden aan de telefoon en heel vriendelijk geholpen.

Goede service en vriendelijke hulp

Goed geholpen daar en zeer goede service

prima product

de mengbekers zijn erg handig

Goede service, snelle levering

Snelle levering, goede service

Supersnel geleverd

Ik was een oude tafel uitgebreid aan het opknappen en kwam daarbij tot de conclusie dat de afwerking anders/beter moest dan wat ik eerder bedacht had. Daarom deed ik mijn bestelling pas laat in de middag, maar gelukkig vond de levering al meteen rond het middaguur van de volgende dag plaats.l’

Snelle levering en gemakkelijke website en betaling. Besteld vanuit Curaçao.

Geen idee

Makkelijk bestellen en betalen maar product is nog steeds niet binnen. Ligt misschien aan PostNL

heel goed

besteld betaald geleverd prima afgehandeld, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Snelle levering!

Snelle levering, goed product.

schouwerzijlsterweg 3

9951 TG Winsum