Super ! Snel keurig geleverd Top

Goede service, snel geleverd

Snelle afhandeling en bezorging van mijn bestelling

Had vloerzeep besteld en is keurig snel na bestelling bezorgd

Ruime keus aan producten voor de vloer. Na bestelling, goede communicatie en vlotte levering.

Duidelijk en snelle afhandeling

De bestelling werd keurig op tijd, met 1 dag er tussen, geleverd! Top!

De speciale beschermingsverf op oliebasis om onbehandeld tuinmeubilair te impregneren bleek bij Vloeronderhoudswinkel.nl op voorraad te zijn en tegen een scherpe prijs besteld en geleverd te kunnen worden. Goed verpakt en snel geleverd. Een zaak om te onthouden!

Snel geleverd, tegen lage prijs

Zeer snelle levering

Makkelijk besteld en erg snel binnen

Goede prijs en snel geleverd

Goedkoopste winkel die ik kon vinden en binnen een dag leveren is bij hen ook echt binnen een dag leveren, in tegenstelling tot veel andere webwinkels, kortom, Top!

Prima snelle levering, voor een nette prijs!

Netjes contact gehad omdat het 2 dagen later zou komen

Goed bedrijf

Een goed bedrijf met snelle levering en een nette prijs

Goed product

Goede service en snel bezorgt

Prima ervaring

Prima ervaring en goedkoopste product vergeleken met andere aanbieders.

Wist niet meer welke pads waarvoor waren en kreeg hier heldere uitleg over. Bestelling was ook vlot geleverd .

Zoals een webwinkel hoort te zin. Duidelijke communicatie, efficient retourbeleid. Prima!

Beste prijs

Makkelijk en duidelijk bestellen en snelle , keurig verpakte , levering

Hopelijk volgende keer alles op voorraad

Goede webshop, beste producten. Alleen… niet alles op voorraad in tegenstelling tot de informatie op de website. Al bij al bijna een week onderweg. Jammer, anders vijf sterren.

Alles ging goed, duidelijke communicatie.

Goede prijzen en supersnel geleverd.

Ondervloer voor PVC laminaat besteld. Dezelfde dag nog een verzendbevestiging en volgende dag in huis. Top !!

Duidelijke site en snelle levering. Top !

In eerste instantie enige twijfel omdat het product wat ik wilde bestellen op deze site een stuk voordeliger was dan overige leveranciers. Maar alle lof over de hele logistieke afhandeling. Product verder nog niet getest maar zag er keurig uit en was prima verpakt.

Probleemloze levering

Prima ervaring

Zeer tevreden!

Ik was een beetje huiverig om bij vloeronderhoudswinkel een bestelling te plaatsen omdat de winkel voor mij onbekend is, artikel in deze winkel goedkoper is dan op anderen sites en alleen betaling vooraf mogelijk is. Reviews gelezen van andere klanten en toch een poging gewaagd en dat was een goede keuze, artikel (uiteraard origineel) snel geleverd! Ik zal hier zeker weer een bestelling plaatsen, top!

Snel bezorgd. En ontzettend tevreden.

Prettige website en snelle levering

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.