Geweldige reis met super groep!

Zalige surfreis met veel nevenactiviteiten. De groep paste ook heel goed bij elkaar. Heel veel sfeer dus! Zeker voor herhaling vatbaar!

The best of both worlds: surfing and pure fun

Heel goede organisatie. Alles was goed gecommuniceerd. Locatie is top, kamp goed ingericht en leuke mensen.

Fijne organisatie!

Goede ontvangst, fijne begeleiding!

We hadden een zeer leuke vakantie. Toffe crew, zeer lekker eten, mooi camp. Enige opmerking: de waterexpercience was nog al beperkt. Zou er geen mogelijkheid zijn om watersport materiaal permanent te kunnen gebruiken, zoals op de golfsurfvakanties. Aquabravia was superdruk, maar daar kunnen jullie natuurlijk niet aan doen :) De pakken voor de canyoning hadden hun beste tijd gehad…

Geweldige week gehad!

In een zin een fantastische week gehad, naast het surfen, leuke activiteiten, goede sfeer en mega goede vibe! Kleine tip is om het ontvangst na de busrit iets leuker te maken dat mensen zich beetje gaan thuis voelen. En nu hadden we kleine groep en genoeg chill plek maar vind dat het kamp vergeleken met eerst wel klein is. Maar nu bijkomen en terugkijken op een fantastische week!

Teveel gedronken

Elke dag teveel pintjes en sangria en wijntjes

Leuke week maar overpriced

Leuke week als je vele vrijheid wilt, maar heel duur voor wat het maar is. Geen airco of ventilator en in de zomer wordt het logisch super heet dus mega spijtig dat dit er niet is ( moeilijk om te slapen) Ook het feit dat er geen wifi is en er 16-18 jarige die waarschijnlijk niet veel 4g hebben op het kamp zitten is een slechte combo

niceeee

leuk kamp, nooit stilgezeten

Heel leuk

Het was een heel toffe vakantie

Ziek!

Tof en goed georganiseerd

Tof en goed georganiseerd

Dikke fissa

Gezellig

Genieten

Ik heb kunnen ontspannen en tegelijk heb ik ook leuke activiteiten kunnen doen.

avontuurlijk

een goede afwisseling aan rust en avontuur veel vrijheid maar ook genoeg groepsactiviteiten leuke herinneringen gemaakt <3

Heel leuke vakantie gehad!

Het was een zalig kamp en de monitors zijn erg gemotiveerd. We konden veel doen.

Leuk

Het was een ideale mix van vrijheid en georganiseerde activiteiten. De verwacht deed fantastisch werk om ons te vermaken.

Fantastisch mooi! Crew was ontzettend leuk en de campleader was misschien nog wel beter! Love Mari<3

Ik heb een fantastische 2 weken gehad als feelgood crew in Platja. Bijna alles was goed geregeld en ik ben blij er geweest te zijn geweest!

super leuk!!

De crew was echt goed en ze tonen echt dat we niet onbelangrijk zijn. Het eten is super goed en het is ook wel leuk dat er ook jongere mensen zijn in de crew en geen oude zakken ofzo :). Dus lesgo!!

Fijne eerste flowtrack ervaring!

We zijn heel tevreden teruggekomen van de surfreis. Alle reisbegeleiders van surfleraar tot barvrouw tot animator tot kok allemaal vriendelijke, enthousiaste mensen.

Heel goede organisatie!

We hebben ons ontzettend goed geamuseerd. Een geweldige crew heeft ons ontvangen en zorgde voor een zeer goede begeleiding. Het eten was heerlijk en lekker gemaakt. De surflessen waren geweldig een terechte 10sterren voor Kephren! Ook de kampleiding Thijs was zeer bereikbaar en altijd aanspreekbaar voor vragen en meldingen. Hij ging er ook mee aan de slag! De ganse crew zorgde voor een zeer aangename en toffe ervaring en vakantie. Bedankt!

Schitterende surf- en kamp ervaring

Wij werden warm en professioneel onthaald door een enthousiaste crew. De ganse week werden we top gesoigneerd binnen de mogelijkheden die we ter plaatse hadden. Mooi aanbod van aanvullende activiteiten indien we dit wensten. En een ervaren surf instructeur die ons steeds met dezelfde smile ondersteunde. Fijne Flowtrack-experience!

Zeer fijne vakantie gehad! Topcrew en meer dan voldoende activiteiten en animatie voor de kinderen. Eten super lekker! Dikke pluim voor het keukenteam. Kleine tips: - iets uitgebreidere cocktailkaart bij de bar (moet zeker geen overload zijn maar een 3-tal zou fijn zijn) Nu was er enkel aperol, misschien nog iets wat zoeter toevoegen en iets was zuurder. - muggengaas voor de ingang van de tent en lodges zodat ‘s avonds of ‘s nachts de tent kan verluchten bij warm weer zonder dat de insecten binnen vliegen

Ideaal voor surfen met heel jonge kinderen

Camping zelf wat groot en druk voor mij, ook kampeerplaats op de hoek van twee wegen heel druk. Een kleinere camping zou mij meer aanspreken. Wel super zoveel schaduw. Flowtrack kamp zelf heeft door veel ruimte te laten en gezellige indeling wel een cosy en fijn gevoel gemaakt binnen de megacamping. (Lang leve de trampoline voor de kids!) Kinderanimatie door lieve en gemotiveerde mensen maar was niet altijd standaard goed afgestemd op de surflessen. Werd wel opgevangen door animatoren op aanvraag maar mss wel handiger om toch uren beter op elkaar af te stemmen? Top dat ook heel jonge kinderen welkom zijn, geeft surfperspectief aan jonge ouders :).. Surflessen mega in orde maar mss fijn om absolute beginners en beginners met al iets meer ervaring toch te poolen? Eten lekker en vers maar eigen borden meebrengen en afwassen vreemd en onhandig voor kampeerders. Sunsetsurf de max! Mss ook fijn wat meer crossover naar 23plus kamp voor ouders die ook nog graag stapje in de wereld zetten? (Of single parents) :). Bar van familycamp mocht voor mij wat meer ambiance zijn :) Eerste dag fijn om groep wat meer bij elkaar te brengen en kennis te laten maken, samenhorigheid kwam na verloop van tijd spontaan maar dan is die week al bijna om. Opnieuw mogelijks wel het gekleurde perspectief van een single parent :)... Algemeen goede ervaring, ik kom nog zeker terug om te surfen nu ik echt gevoel had dat dochter in goede handen was wanneer ik in het water lag. Bedankt!

Vaartdijk 12

2800 Mechelen

+32 15 21 73 03

Over Flowtrack

Flowtrack, Destination Feelgood Bij Flowtrack draait alles om positieve vibes. Onze vakanties staan voor pure momenten waarin je goed in je vel zit en bruist van energie. Je kan er terecht voor zomer- en surfkampen voor jongeren (13+, 16+, 23+) en voor ski- en surfreizen voor families, telkens in het buitenland. We staan voor unieke bestemmingen, enthousiaste begeleiding en avontuurlijke activiteiten.