uitstekend

snel geleverd en geheel conform verwachting

Superservice

Je bestelling plaatsen en de volgende dag al in huis. Wat wil je nog meer. Ik bestel altijd de valk koffiebonen, deze smaakt en ruikt zo lekker dat als het keukenraam openstaat ruik je buiten de heerlijke geur al van deze koffie.

prima koffielevering

Wat ik al lang wist, prima koffie en lekker snel geleverd.

correct vlug en mooi

vlug en correct geleverd en mooie kwaliteit

De koffie is goedkoper als ergens ander

Besteld en netjes thuis bezorgd

Ik wilde zo graag net zo'n lekker bed als in de hotels van Van der Valk. En dat is gelukt, ik heb sindsdien nog geen migraine aanval gehad! En geen bekkenpijn ook.

Goede prijs/ produkt en snel geleverd

Prima kwaliteit

Bezorgd op de drempel

Supersnelle levering

De bestelling wordt direct opgenomen en bevestigd. Volgende dag in huis. Super.

Uitstekende service buiten de web site om en netjes afgeleverd.

Door een probleem op de website kon ik mijn product niet bestellen. Dit is snel opgepikt en opgelost na mijn melding. Product geleverd en bevalt prima!

Super goede kwaliteit en aardig personeel!

Bestel vooral, de levering is snel en de producten zijn van goede kwaliteit. Het personeel van de winkel in Voorschoten is ook heel vriendelijk! Super bedankt!

Fantastisch kussen

Ik slaap altijd zo lekker in een van der valk hotel dat ik dat gevoel thuis ook wilde. Nadat ik het kussen heb besteld heb ik geen zere nek meer en slaap ik heerlijk!

Super spullen

Zi blij met me aankoop echt een aanrader

Hoofdkussen 60x90

Snelle levering van een prima hoofdkussen!

Volgens afspraak

Super.

De koffiebonen zijn echt heerlijk

Snelle levering, prima prijs

De koffie is prima en werd snel geleverd.

Lekker snel werd mijn bestelde koffie geleverd!

Heerlijke koffie en snelle service!

Heerlijke koffie en snelle service!

Snelle levering van de koffie. Iedereen weer vrolijk in de ochtend!

Heerlijke kussens

Geweldige service!

Wat een super service! Precies wat je mag verwachten, als je in de hotels geweest bent dan weet je precies wat ik bedoel. Paar weken terug een kwaliteits kussen van Van der Valk Exclusief besteld. De bestelling was snel verzonden en keurig verpakt. Het kussen zelf viel wat tegen. Ik had gehoopt het stevige kussen uit de hotels te ontvangen maar daar in tegen kreeg ik een lichter en zachter kussen. Sliep op zich prima, maar ik wilde toch graag het stevigere kussen. Een paar weken later stond het stevige kussen ineens op de website, toen ik bestelde stond dit er niet op. Na contact opgenomen te hebben met Valk voor Thuis mocht ik mijn kussen terug sturen en kreeg ik het zware kussen wat ik eigenlijk vanaf moment 1 wilde zonder bijkomende kosten toegestuurd. Dat is pas service! Ik ben zeer tevreden over de geboden service en erg blij met mijn kussen. De kussens van Van der Valk Exclusief hotels slapen echt geweldig! De wijze waarop alles is afgehandeld en het contact met het bedrijf zijn voor mij een reden om hier nog eens te bestellen. Ik raad het zeker aan!

Vandaag besteld morgen in huis Top

Super heerlijke koffie.

Heerlijke koffie en een zalige geur. Top

Heerlijke koffiebonen en snel een voorraad in huis

Over Valkvoorthuis.nl

ValkVoorThuis.nl is een online webwinkel met allerlei producten vanuit de Valk Exclusief hotels, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-winkel waar u terecht kunt voor het kopen van alles van Van Der Valk, van de zeep die u gebruikt in een hotel, de koffiebonen waarmee we uw cappuccino aanbieden in het restaurant tot het hotelbed waar u op zo lekker op slaapt. Iedere Valk-fan of klant die van kwaliteitsproducten houdt zit goed bij Valk Voor Thuis. Wij leveren u die fijne Valk ervaringen bij u in huis.