Uit de kunst

Hetgeen wij thuis gekregen hebben was uit de kunst en goed verpakt. Wat zullen we ervan genieten, zoals we altijd genieten van Van der Valk's koffie... Tsjoch.

Besteld en snel geleverd, netjes verpakt, verzorgd, top! Erg blij mee met het product dat niet verkrijgbaar is in de supermarkt.

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie suppersnel geleverd

Supersnelle levering

Koffie besteld en de volgende dag al ontvangen

Supe

Goede service en bezorger perfect . En heerlijke koffie

Bestel al jaren koffie , goede service en snel bezorgd.

Ik heb valk koffie besteld, prijs/kwaliteit is geweldig, snelle levering

Snel besteld en snel in huis!!

Gemakkelijk te bestellen en wordt snel en goed geleverd!!

prima zeer tevreden

was netjes verpakt en op tijd geleverd

Geweldige koffie

Vd valk koffie is een heerlijke koffie Wij drinken deze ook al enkele jaren. De bestelling hier van is altijd erg snel en netjes Wij zijn super tevreden En bestellen zeker weer hier onze koffie en thee

Geweldige koffie en supersnelle levering.

Goed overzichtelijk, wij gaan voor de ☕ koffie

Bestellen al diverse keren de dark roast koffie, is geweldig vooral de doos van 6 stuks even geen omkijken naar, altijd snel in huis, de website is compleet, vooral als ook de brunchboxen en dinerbox wordt toegevoegt. Vr gr fam van Beek

Beste Joop, Bedankt voor je mooie review. Jouw review is verkozen tot review van de maand januari, gefeliciteerd! Per mail ontvang je een kortingscode waarmee je €10,- korting krijgt op een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Jonas van Valkvoorthuis.nl

Had koffie besteld en binnen twee dagen aan huis geleverd dus kon niet beter en het is natuurlijk heerlijke koffie

Prima verzorgd

Super, lekker snel besteld en geleverd.

Geleverd volgens afspraak. Goede communicatie omtrent wanneer geleverd gaat worden. Ik zal zeker weer opnieuw gaan bestellen.

Heerlijke koffie, smaakt naar meer!

Wij bestellen hier altijd onze koffie. Wij zijn echt koffie liefhebbers en drinken het veel. Wel eens iets anders geprobeerd, maar deze bevalt het beste. Daarbij eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis.

Uitstekende koffie

Prima service, goed verpakt.

Heerlijke koffie!

Zes voor de prijs van vijf is heel mooi, ik bestel ze steeds opnieuw. De koffie is heerlijk en je kunt lekker een tijdje vooruit met de bonen. Ook thee bestel ik vaak mee

Heerlijk

De Dark Roast koffie is heerlijk. De levering supersnel. Kortom: Subliem

uitstekend

een lekkere leut koffie

geweldig!

wij zijn gek op vd valk koffie , wij kopen al jaren de koffiebonen van vd valk, heerlijke koffie, en altijd een leuke aanbieding van 5+1 gratis. en een super snelle verzending!

Snel bezorgd, lekkere koffie!

Mooie prijs, snel in huis en lekkere koffie!

Heerlijk

Steeds meer vrienden houden van Valk koffie, ze komen graag op de koffie.

Alles van van der Valk is perfect

Had deze thee bij ons ontbijt buffet ontdekt Heerlijk thee en wilde deze ook voor thuis En dat is gelukt Wij maken ook vaak gebruik van de van der Valk hotels om met onze kinderen en kleinkinderen wat leuks te doen en te vieren Ook as Kerst zijn we weer van de partij Van der Valk staat bij ons op 1 Mvg fam Ekelschot IJSSELSTEIN

Zondagavond besteld, dinsdagmorgen bezorgd. Tussentijds keurig op de hoogte gehouden hoe en wat! Echt een aanrader !!

Over Valkvoorthuis.nl

ValkVoorThuis.nl is een online webwinkel met allerlei producten vanuit de Valk Exclusief hotels, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-winkel waar u terecht kunt voor het kopen van alles van Van Der Valk, van de zeep die u gebruikt in een hotel, de koffiebonen waarmee we uw cappuccino aanbieden in het restaurant tot het hotelbed waar u op zo lekker op slaapt. Iedere Valk-fan of klant die van kwaliteitsproducten houdt zit goed bij Valk Voor Thuis. Wij leveren u die fijne Valk ervaringen bij u in huis.