Geweldige service!

Wat een super service! Precies wat je mag verwachten, als je in de hotels geweest bent dan weet je precies wat ik bedoel. Paar weken terug een kwaliteits kussen van Van der Valk Exclusief besteld. De bestelling was snel verzonden en keurig verpakt. Het kussen zelf viel wat tegen. Ik had gehoopt het stevige kussen uit de hotels te ontvangen maar daar in tegen kreeg ik een lichter en zachter kussen. Sliep op zich prima, maar ik wilde toch graag het stevigere kussen. Een paar weken later stond het stevige kussen ineens op de website, toen ik bestelde stond dit er niet op. Na contact opgenomen te hebben met Valk voor Thuis mocht ik mijn kussen terug sturen en kreeg ik het zware kussen wat ik eigenlijk vanaf moment 1 wilde zonder bijkomende kosten toegestuurd. Dat is pas service! Ik ben zeer tevreden over de geboden service en erg blij met mijn kussen. De kussens van Van der Valk Exclusief hotels slapen echt geweldig! De wijze waarop alles is afgehandeld en het contact met het bedrijf zijn voor mij een reden om hier nog eens te bestellen. Ik raad het zeker aan!

Vandaag besteld morgen in huis Top

Super heerlijke koffie.

Heerlijke koffie en een zalige geur. Top

Heerlijke koffiebonen en snel een voorraad in huis

Snel en accuraat thuis bezorgd.

Zoals altijd bestelling snel geplaatst zonder problemen. De bestelling goed verpakt en ziet er verzorgd uit. Snelle en duidelijke levering. In een woord prima!!

Heerlijke DE koffie

De koffie soort was ons al langer bekend, bij vd Valk aanmerkelijk voordeliger

Besteld volgende dag in huis

Goede service.

Goede service en snelle levering! Top!

Goedemorgen ik vind het makelijk om bij jullie te bestellen en een super snelle levering.

super

super goed

Snel en heerlijke koffie

Heerlijke koffie zoals alles bij van der Valk. Prima en snelle levering.

SNEL EN ACURAAT

Snelle en verzorgde levering.

Vanaf v/d Valk was het goed geregeld.

De bezorging door PostNL was een regel rechte ramp. Het pakket werd op nr . 37 bezorgd in een heel andere straat . Het heeft veel zoeken en mailen en irritatie gekost . Door de bewoners van het andere adres heb ik mijn pakket gekregen.

Dinsdag besteld,woensdag in huis

Gevraagd welke koffie ze gebruiken in t hotel.en kreeg daar netjes antwoord op,

Snelle reactie

Er word altijd snel gereageerd ,en snel geleverd

Netjes afgeleverd en pakket is goed te volgen wanneer het wordt thuis bezorgd!

Netjes afgeleverd en pakket is goed ontvangen!

Heerlijke Koffie

Lekkere Koffie snelle levering Top!

Zeer goede service.

Wij zijn altijd zeer content met v/d Valk voor thuis, zeer goede communicatie via de mail, en snelle service met post nl,de kwaliteit van (voor ons de ☕ is altijd goed, bedankt hiervoor.

TOP geregeld.

Bestellen en betalen en leveren SUPER snel.

Goeie kwaliteit glazen

Snelle service met een luchtje

Bij de van der Valk hotels geniet ik altijd van de Valkbeauty Bodylotion (natural). Kleine flesjes die je in de badkamer bij aankomst kunt vinden. Bij een online zoektocht zag ik tot mijn verbazing dat deze gewoon te koop zijn! Let op: direct 10 flesjes gekocht en door de snelle levering in een (iets te grote) doos stond ik die avond lekker te smeren.

Positief

Vandaag besteld, volgende dag geleverd. Ondanks mijn verzoek tot wijziging van de bestelling, welke is aangepast, toch de volgende dag geleverd. Top service en kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Uw review is verkozen tot review van de maand juni, gefeliciteerd! Daarmee wint u €10,- shoptegoed voor Valkvoorthuis.nl. Per mail ontvangt u een tegoedbon. Met vriendelijke groet, Jonas van Valkvoorthuis.nl

Uitstekend.

Vandaag bestellen. Morgen in huis. Koffiebonen. Geweldig.

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

Over Valkvoorthuis.nl

ValkVoorThuis.nl is een online webwinkel met allerlei producten vanuit de Valk Exclusief hotels, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-winkel waar u terecht kunt voor het kopen van alles van Van Der Valk, van de zeep die u gebruikt in een hotel, de koffiebonen waarmee we uw cappuccino aanbieden in het restaurant tot het hotelbed waar u op zo lekker op slaapt. Iedere Valk-fan of klant die van kwaliteitsproducten houdt zit goed bij Valk Voor Thuis. Wij leveren u die fijne Valk ervaringen bij u in huis.