Maandag besteld dag erna bezorgd.

Top bezorgd.

Vriendelijk ,goed geregeld .

Er was wat hapering met de mail ,1 belletje en meteen goed geregeld. Top!

De site van de koffie vond ik niet erg duidelijk. Na een mailtje keurig uitgelegd. Toen kon ik mijn bestelling plaatsen. Hartelijk dank voor jullie snelle service. Fam Molenaar. Schiedam.

Alles naar wens bezorgd

Chapeau

Makkelijk te bestellen op de site en snel de leveringstijd per e-mail gestuurd

Bestel al een tijdje koffie bij jullie en deze is goed verpakt. En komt aan op de dag van afspraak. Dus een prima Service

Prima service!

Lekkere koffie en correcte en snelle levering

Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik een kadobon heb besteld

Duidelijke site

Heerlijke koffie

De koffie van jullie is heerlijk voor een hele goede prijs. Bovendien is het de volgende dag inderdaad geleverd zoals jullie beloven. Is maar 1 woord voor: TOPPIE

Beste meneer Van Spanje, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Uw prachtige review is verkozen tot review van de maand mei, gefeliciteerd! Daarmee wint u €10,- shoptegoed voor Valkvoorthuis.nl. Per mail ontvangt u een unieke kortingscode waarmee u deze korting kunt verzilveren. Met vriendelijke groet, Jonas van Valkvoorthuis.nl

Super website en snel de order in huis

Mooie website en een zeer snelle en keurig verpakte zending Website staat in mijn favorieten

Zeer goed verzorgd en goede kwaliteit

We zijn zeer tevreden met de bestelling en de bezorging er van

Prima koffie

De v/d Valk koffie hebben we al jaren is prima alleen de prijs is aardig omhoog gegaan

Ben erg tevreden

Ik had zelf iets verkeerds aangeklikt maar na telefonisch contact met een medewerker werd dit goed opgelost. Deze medewerker was erg vriendelijk fijn om geholpen te worden.

super goed

super

Poor

Product short dated. Delivery good.

Zeer goede ervaring koffiebonen van De Valk/Douwe Egberts

Ik heb zeer goede ervaringen met de smaak van deze koffie. Levering is altijd erg snel en correct. Ja zonder koffie zitten, moeten wij niet hebben.

Altijd goede service

Een dag later in huis! Nooit zonder lekkeren koffie!

Lekkere koffie. Net zoals bij van de Valk hotels

Prima service!

Ik bestel altijd koffie, de levering is altijd heel snel. Altijd handig als je een keer te laat er achter komt dat je koffie haast op is.

Snelle service heerlijke geur

Heerlijke shampoo. Ruikt erg lekker we kregen dit bij het hotel meteen een fles voor thuis besteld. Binnen 2 dagen binnen echt top.

Supersnelle en goede levering

Snel en makkelijk bestellen en een super snelle levering top gewoon!

Het is in een woord prima!!!!

Lekkere koffie en snelle levering. Top

Supersnel !

Mijn bestelling werd dag nadien al geleverd! Blij mee

Heerlijke koffie en vlotte bezorging?

Over Valkvoorthuis.nl

ValkVoorThuis.nl is een online webwinkel met allerlei producten vanuit de Valk Exclusief hotels, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-winkel waar u terecht kunt voor het kopen van alles van Van Der Valk, van de zeep die u gebruikt in een hotel, de koffiebonen waarmee we uw cappuccino aanbieden in het restaurant tot het hotelbed waar u op zo lekker op slaapt. Iedere Valk-fan of klant die van kwaliteitsproducten houdt zit goed bij Valk Voor Thuis. Wij leveren u die fijne Valk ervaringen bij u in huis.