Supersnelle en goede levering

Snel en makkelijk bestellen en een super snelle levering top gewoon!

Het is in een woord prima!!!!

Lekkere koffie en snelle levering. Top

Supersnel !

Mijn bestelling werd dag nadien al geleverd! Blij mee

Heerlijke koffie en vlotte bezorging?

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Zie hierboven: zegt alles

Lekkere koffie en snel bezorgd!

Heerlijke koffie. Na bestelling snel bezorgd.

top

via collega geattendeerd op uw koffie, en terecht de lekkerste koffie voor bonen apparaat.

Van Der Valk is met alles top De hotels webshop in 1 woord geweldig Wij komen regelmatig in de restaurants en overnachten vaak met zo’n 3 nachten arrangement Gaan we heerlijk fietsen in de omgeving Zo heb ik ook met de heerlijke thee kennis gemaakt en deze steeds bij jullie in de shop besteld Mvg Gerda Ekelschot

verlenging van hotel vreugde ook de thuis.nl aan te bevelen

koffie van zeer goede kwaliteit.een genot om te drinken

Opgehaald in de winkel na boodschappen doen. Hulpvaardig personeel omdat ik niet wist waar ik het pakket moest ophalen

snelle service en kwaliteit en lekkere koffie wij kunnen weer iedereen voorzien van lekker kopje ko

Snelle levering aan huis ,en je hebt weer een voorraad in huis,daarbij lekkere koffie,echt top!!!!

Gewoon heel goed

Snelle levering van koffiebonen waarmee een heerlijk kopje koffie gezet kan worden.

Lekker koffie

Altijd snel geleverd en lekkere koffie

Lekkere koffie en snelle levering .

Snelle service voor een scherpe prijs

Daar onze favoriete thee op was en niet meer leverbaar via onze vaste leverancier, ben ik gaan googlen. Tadaa ! Daar was ValkVoorThuis.nl

Kwaliteit van de producten zijn goed

Super snelle bezorging

Super service!

Met vragen over de bestelling kreeg ik direct duidelijk antwoord. Ook waren de spullen super snel in huis! Super vriendelijk personeel!

We krijgen wel heel veel koffiedrinkers tegenwoordig.

Koffie op? bestellen en je knippert met je ogen en de auto staat al voor de deur.

Zo besteld en ook zo thuis

Gaat bij ons altijd goed

geweldig

snelle levering voor de heerlijke koffie

Super snel geleverd .

Ik heb nu 1 zak koffie besteld omdat ik weer wou proberen ,maar moest wel verzend kosten betalen !! Ik heb in verleden vaker deze koffie besteld per 6 zakken … en dat ga ik ook weer doen want prima koffie .Alleen jammer van verzendkosten !! Vr gr Femmy damsma .

Nieuwe koffie voorraad

Sinds mijn bonenmachine gebruik ik de Valk koffie. Heerlijke koffie voor een goede prijs. Binnen 3 dagen in huis.

Verliefd op v d Valk koffie

Wat een heerlijke koffie tijdens mijn ontbijt bij v d valk! Zo verliefd op deze koffie! Even googelen en yes! Daar zag ik dat de koffie te bestellen was bij v d valk! Meteen 6 zakken koffiebonen besteld en thuis nu ook genieten van deze heerlijke smaak! Thanks voor de snelle levering!

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

Over Valkvoorthuis.nl

ValkVoorThuis.nl is een online webwinkel met allerlei producten vanuit de Valk Exclusief hotels, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-winkel waar u terecht kunt voor het kopen van alles van Van Der Valk, van de zeep die u gebruikt in een hotel, de koffiebonen waarmee we uw cappuccino aanbieden in het restaurant tot het hotelbed waar u op zo lekker op slaapt. Iedere Valk-fan of klant die van kwaliteitsproducten houdt zit goed bij Valk Voor Thuis. Wij leveren u die fijne Valk ervaringen bij u in huis.