De dochter is er tevreden mee

Had graag nog in een kleinstipj de kleuren willen zien voor een samenstelling

Tijdens denn wobbsakllll

snel ontvangen

nog niet gebruikt

Good

Vriendelijk aan de telefoon en vlotte afhandeling. Had wel graag een nota ontvangen van de bestelling.

Geweldig.

Snelle levering. Top product.

Super gellak

Ik heb de basecoat en 5 potjes gellak gekocht. Mijn eerste indruk is goed. Ik heb de basecoat en glitterlak op mijn nagels zitten. De topcoat had ik al. Ziet er mooi uit. Was ook goed op te brengen. Tot dusver ben ik zeer tevreden. Zit na 2 dagen nog steeds mooi op mijn nagels, geen stukjes eraf door stoten oid. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Heb al gellak van een ander merk geprobeerd (zonder basecoat, dat was daarbij niet nodig). Maar dat bleef maar een halve week zitten. Kon niet tegen een dagje schoonmaken.

Niet elke kleur is hoe die lijkt.

Ik had 3 kleuren besteld, de rode kleur is heel vel roze en op het internet/verpakking is ie donker rood.

Hi Kristel, Bedankt voor de review. Onze klantenservice neemt via de mail contact met je op! Met vriendelijk groet, Hola Nail Cosmetica

Ik heb niets aangekregen..

Ik heb een melding gekregen dat mijn bestelling geleverd is op 17/01/23 om 19u42. Ik was toen gewoon thuis..

Hi Katja, Wat vervelend inderdaad. Wij nemen direct contact op met PostNL. Wij laten jouw iets weten via de mail! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Totaal niet de kleur dan op afbeelding

De ontvangen gellak leek niet op de kleur die ik besteld had Bij het onderwerp retouren staat dat dit niet een reden mag zijn op te retourneren Slechte service !! Zit nu met kleuren waar ik niets aan heb Zelf aan de buitenkant het flesje is de kleur totaal anders Jammer

Hi Petra, Bedankt voor de review. Onze klantenservice neemt via de mail contact met je op! Met vriendelijk groet, Hola Nail Cosmetica

De. Bestelling kwam keurig optijd binnen. De nagellak flesjes ziitten in een fleurig doosje. Heb de nagellak nog niet gebruikt, wacht even op de 2de bestelling, gelijk maar gedaan want bij de eerste bestelling zat ook nog eens een bon voor 10% korting ☺️.

mooie kleuren gellak voor weinig geld,goed verzorgd verzonden, ik ga zeker meer bestellen

Goede service en nette levering. Producten top!!

De kleur komt niet overeen

De kleur is totaal anders dan op de foto. Jammer

Goed product, snelle levering

Snelle verzending en levering

Snelle levering en mooi verpakt.

Alles zit erin om mee te beginnen. Mooie doos vooral dat je alles bij elkaar heb.

Goede kwaliteit

Fijne lak

Fijne lak moet wel erg lang in de ivm lamp

mooie nagelak

mooie gellac wat goed blijft zitten

Snelle levering Gellak zijn mooie kleuren en dekt in een keer al te vreden over het product

Snelle servive en goede producten tegen een goede prijs

Mooie kleuren

Jammer dat ik er bijna een week op heb gewacht Zat wel een weekend tussen

Kleur komt helemaal niet overeen met website

Kleur komt helemaal niet overeen met kleur op website maar mag omwille van dit verschil niet geretourneerd worden. Lak is ook heel dik en smeert slecht. Voor mij nooit meer.

Over Hola Nail Cosmetica

Bienvenido a Hola Nail Cosmetica, de #1 Gel Nagellak Shop! Hola Nail Cosmetica ontwikkelde een Gelpolish systeem welke door liefhebbers van mooie verzorgde gekleurde nagels eenvoudig zelf is aan te brengen en welke wel tot 2 weken probleemloos blijft zitten. Geïnspireerd door onze Spaanse roots en de Spaanse mediterraanse kleurspelingen stelden we een kleurenpallet van 78 populaire Gelpolish kleuren samen. We lanceren maandelijks nieuwe Gelpolish kleuren en kleurcollecties. Onze gelpolishes zijn hoog gepigmenteerd, 100% HEMA free en Vegan proof. Ook voor alle benodigdheden om uw manicure perfect uit te voeren, bent u bij ons aan het goede adres. Welkom in de wereld van Gelpolish “kleur explosies”, welkom bij Hola Nail Cosmetica.