Satisfied

They sent the products I ordered very quickly, the products are of good quality and they are veery Kindl because I received a small gift as well as a discount on the next order. Thank you guys!

Goed merk, veel kleurtjes

Er zijn veel opties in kleuren en ook rubber base en biab. Het is fijne lak voor een goede prijs (zeker zo'n kleurenset is voordelig) en snelle bezorging.

Fantastisch!

Wat een fijne gellak, iets wat dik maar superlekkere en mooie kleuren.

Mijn bestelling nog steeds niet geleverd

Ok zit al een week te wachten op mijn bestelling Staat ook nergens bij how je je bestelling kunt annuleren Ik heb al vaker besteld maar er nu wel klaar mee

Fijne overzichtelijke site

Kunnen jullie de soak off ook in een halve liter uitbrengen?

Goede ervaring met de website

De producten heb ik nog niet gebruikt

Duidelijke webshop met snelle levering

Prachtige kleuren en heerlijk aanbrengen.

Zeer mooie nagellak

En erg tevreden over het product. Helaas was de bezorging wel lang. Maar het product is van topklasse.

Op zich mooie en fijne lak maar van de kleuren op de site (en op de flesjes) klopt weinig.

Prima product

Mooi in 2 x dekkend. Kleuren wijken wel ietsje af, dan wat je op de plaatjes ziet. Maar het blijven prachtige kleuren. Super !!!

Duidelijke website

Makkelijke te bestellen. Veel keuze in kleuren. Snelle levering.

Heel mooi

Hele mooie kleuren en lakt fijn!!

Geweldige lakjes ontvangen en snel. Leuke kleuren en de verwachting klopt met de gekozen kleurtjes. Top!

Top kwaliteit

Kwaliteit is super

Snelle reactie top

Snelle service en goede kwaliteit

De dag dat ik mijn nude beginnersset heb gekregen ben ik het gelijk gaan uitproberen en het werkt super.

Snel geleverd.

Heel snel geleverd.

Alles goed snel en netjes afgeleverd! Goede prijs kwaliteit!

Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Sommige kleuren zijn al dekkend na 1 á 2 lagen. Ik had er een 8tal kleuren besteld om te testen omdat ik het merk niet kende. Ik heb me er een 20tal bijbesteld. Met allemaal zeer mooie dekkende kleuren.

Snelle levering.

Snelle levering,mooie kleuren nagellak,goede kwaliteit.een aanrader.

Precies en snel

Prima, prijs/kwaliteit is goed, snelle levering.

-Klein minpuntje: op de site staat geen verzendkosten vanaf €15 , dit klopt niet. Volgens mij vanaf €20 pas. +Goede lak, de meeste kleurtjeels lakken ook erg fijn ( wijkt soms wel iets af van de voorbeeld foto's, maar wel mooie kleuren) +Snelle levering.

Top product

Mooie kleuren snelle levering

Fijne site. Bestelling nog niet ontvangen

Niks omtvangen

19 juli 2023 bestelling geplaatst, hellaas nog niets ontvangen!!!

Beste Hannah, Wat vervelend om te horen! Wij hebben direct contact opgenomen met DPD. Je pakket is bij ons de 20ste Juli vertrokken en heeft bij hun vertraging opgelopen door interne reden geven ze aan. Het pakket kwam vandaag weer aan op het juiste depot en word morgen uitgeleverd! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Over Hola Nail Cosmetica

Bienvenido a Hola Nail Cosmetica, de #1 Gel Nagellak Shop! Hola Nail Cosmetica ontwikkelde een Gelpolish systeem welke door liefhebbers van mooie verzorgde gekleurde nagels eenvoudig zelf is aan te brengen en welke wel tot 2 weken probleemloos blijft zitten. Geïnspireerd door onze Spaanse roots en de Spaanse mediterraanse kleurspelingen stelden we een kleurenpallet van 78 populaire Gelpolish kleuren samen. We lanceren maandelijks nieuwe Gelpolish kleuren en kleurcollecties. Onze gelpolishes zijn hoog gepigmenteerd, 100% HEMA free en Vegan proof. Ook voor alle benodigdheden om uw manicure perfect uit te voeren, bent u bij ons aan het goede adres. Welkom in de wereld van Gelpolish “kleur explosies”, welkom bij Hola Nail Cosmetica.