Goed product

Goede dekkende gel polish. Mooie kleuren, snelle levering. Top service!

Fijne Gellac

Over het algemeen oké

Ik heb alleen een nagellak verkeerd geleverd gekregen ik had namelijk de bleu heu besteld en ik heb de hot pink binnen gekregen. Zou deze misschien geruild kunnen worden want ik vind de roze niet zo mooi.

Hi Femke, Wat vervelend dat er iets is mis gegaan! Neem even contact op met [email protected]. Zij kunnen dit voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

zéér overzichtelijke website

mooie site, bestelling goed verlopen

Snelle en goede service

Makkelijk te bestellen en volgende dag al in huis. Netjes via mail op de hoogte gehouden.

Kleuren matchen niet met de kleur op de verpakking.

Kleuren matchen niet met de kleur op de verpakking

Fijne lak

Gelijk geprobeerd! Super fijne lak, dekt goed. Ik ben erg tevreden

Service

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice

Heb wel 2 dezelfde kleuren gekregen en kan mijn bestelling niet meer nakijken

Beste Annick, Ik heb even je bestelling nagekeken. Het klopt inderdaad dat er 1 kleur 2x besteld is! neem even met [email protected] op, dan kunnen ze je de factuur nog altijd een keer nasturen! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Heb nog geen ervaring met jullie want heb nog niks ontvangen helaas Ondertussen veel ervaring en ben heel tevreden Goeie service ,blijf zeker klant Goed product ook

Beste Auk, Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je pakket is aangekomen! Als je nog vragen hebt, neem dan even contact op met [email protected]. Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Alles ontvangen

Na wat late bezorging alles ontvangen en prima spullen erg blij mee

Beste Jacqueline, Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je pakket is aangekomen! Als je nog vragen hebt, neem dan even contact op met [email protected]. Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Mooie kleuren

Tevreden klant

Ruime keuze,snelle bezorging.

Gellak blijft niet lang zitten

Ik heb donderdag de nagels van mijn schoonmoeder gelakt en ze stootte zondag der vinger dus er zat een haal in de gellak en de gellak kan ze er zo vanaf trekken zonder moeite. Vind het best zonde van me geld. De kleuren zijn wel erg leuk

Beste Laetitia, Wat vervelend om te horen! Neem even contact op op met [email protected] zij kunnen jouw helpen met verschillende tips and trick, zodat jouw manicure +2.5 week blijft zitten. Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Werkt niet?

Nagellak aangebracht maar na een lange droogtijd kon ik het zo weer afvegen? Ik weet niet waar het aan ligt, maar het wordt na het aanbrengen niet hard.

Beste Anki, Wat vervelend! Met welke lamp heb je het uitgehard? Wat zijn de wattages? Neem even contact op met [email protected] zij kunnen jouw verder helpen zodat jouw manicure er minimaal +2.5 week op zit! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica.

Mijn bestelling werd in België op de tweede werkdag na aankoop geleverd. Vlotte service. Ik moet de gellak nog uitproberen, dus daar kan ik nog niets over zeggen. De prijs vond ik in ieder geval top!

Allereerst fijn dat jullie lakjes goed zijn. Tot nu toe tevreden. Alleen ervaar ik problemen bij het bestellen en betalen ervan. Nadat produkten zijn uitgezocht en je wilt naar de kassa moet ik mij weer opnieuw inloggen. Wil graag via ideal betalen maar dat gaat niet en dat geeft ie ook aan. Dit is nu de 2de keer al voor mij. Dus dan maar door handmatig over te maken wat niet handig en prettig is. Hoop nu de bestelling alsnog weer spoedig te ontvangen. Verder wens ik jullie veel succes en hoop klant bij jullie te blijven! Met vriendelijke groet, Renate vd Bovenkamp

Nog niet ontvangen

Helaas mijn pakketje nog niet ontvangen

Prachtige kleuren

Heb 6 mooie kleuren besteld allemaal even mooi en echt precies zoals op de afbeelding Verder nog de clean en prep en soak it off maar nog niet gebruikt

Leuke site veel keuze

Fijn dat je uit zoveel kleuren kan kiezen. Persoonlijke kleuren gemakkelijk kan bestellen. MOET DE BESTELLING ALLEEN WEL BEZORGD WORDEN!!! Geen bericht verder nog ontvangen dus ben erg teleurgesteld.

Hi Ria, Neem even contact op met [email protected]. Zij kunnen je verder helpen ivm de status van je pakket. Wat ik in ieder geval al kan zien dat je pakket onderweg is! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Heb nog niets ontvangen

Ik kan nog gee beoordeling geven o.dat ik nog niets ontvangen heb

Hi Natasja, Oh wat vervelend om te horen. Neem even met [email protected] op, zij kunnen je verder helpen ivm de status van je pakket! Ik kan in ieder geval wel zien dat het onderweg is naar je! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Ontvangen

vrij laat ontvangen, maar snelle uitleg gekregen na mijn beoordeling

Beste Petra, Oh vervelend om te horen! Neem even contact op met [email protected], zij kunnen je verder helpen met de status van je pakket! Met vriendelijke groet, Hola Nail Cosmetica

Prachtige kleuren

Gelijkmatig uitstrijkbare kleuren. Top.

Voor het eerst Hola nail cosmetica lak besteld. Levering duurde wel lang maar het nagellak is echt super en fijn om mee te werken.

Goede kwaliteit en mooie kleuren

De eerste ervaring is prima

Over Hola Nail Cosmetica

Bienvenido a Hola Nail Cosmetica, de #1 Gel Nagellak Shop! Hola Nail Cosmetica ontwikkelde een Gelpolish systeem welke door liefhebbers van mooie verzorgde gekleurde nagels eenvoudig zelf is aan te brengen en welke wel tot 2 weken probleemloos blijft zitten. Geïnspireerd door onze Spaanse roots en de Spaanse mediterraanse kleurspelingen stelden we een kleurenpallet van 78 populaire Gelpolish kleuren samen. We lanceren maandelijks nieuwe Gelpolish kleuren en kleurcollecties. Onze gelpolishes zijn hoog gepigmenteerd, 100% HEMA free en Vegan proof. Ook voor alle benodigdheden om uw manicure perfect uit te voeren, bent u bij ons aan het goede adres. Welkom in de wereld van Gelpolish “kleur explosies”, welkom bij Hola Nail Cosmetica.