perfect

heel goed

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? onbekend

Hoi Erik Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

correct

Levering is niet altijd op tijd

• Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) liefhebbers en verzamelaars

Hoi Wesley Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles top!

Snelle levering in degelijke verpakking

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Pascal Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 8 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Fantastisch gewoon

Heb een bestelling geplaatst voor s'morgens 9uur en had de bestelling de volgende dag in huis. Prachtig gewoon

Hoi Diego Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Veilige en snelle levering. Topproduct.

Hoi Bruno Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

zeer goed

in frans a.u.b. Ik begrijp maar moeilijk te schrijven. Dank u

Bonjour Michel Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de voir que vous nous avez attribué un bon 10 ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

Goede en duidelijke website en zeer goede afhandeling van je bestelling

Zeer ruime keuze aan Whisky. Als leek ( in Whisky) kreeg ik het adres door via een kennis en op zijn aanraden daar zeer betaalbare en zeer lekkere Whisky gevonden. Als leek wist ik niet waar ik terecht kon om niet de supermarkt whisky aan te kopen. Meegevallen !

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Ik ben newbie, dus voor mij was het top

Hoi Jan Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 8 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Super, snelle levering

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Anne Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Vlotte service en lekker

Duidelijke communicatie, doen wat ze zeggen.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Carla Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

in orde (zoals gewoonlijk)

zeer goed

Hoi Piet Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles netjes geleverd en snel. Ik bestel er zeker nog!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Neen

Hoi Tom Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

boven mijn verwachtingen

In het begin van de week nog een bestelling gedaan op de online webshop. Boven mijn verwachtingen kwam het pakket 2 dagen later al toe. Deze winkel verdient een dikke pluim voor hun service ! Verder staan er in de webshop een ruime keuze aan artikelen aan democratische prijzen. Hier een tevreden klant, doe zo voort !

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Sven Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Superbe et rapide

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? Je ne vous connaissais pas
  • A qui nous recommanderiez-vous ? (ex. passionnés, collectionneurs, débutants, ...) Fan de bourgogne

Bonjour Yves Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de constater que vous nous avez attribué un bon 10 ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

Snel geleverd, zeer goed verpakt en fantastische selectie

Snel geleverd, zeer goed verpakt en fantastische selectie

Hoi Kevin Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Ik kende deze webshop niet.
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Iedereen die van wijn houdt.

Hoi Jack Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

prima afhandeling en levering

het vinden van de gewenste producten op de site ging zeer vlotjes. De bestelling en betaling zijn eenvoudig en snel. De levering van de bestelde goederen was snel en prima. Een aanrader.

• Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) liefhebbers en iedereen die op zoek is naar 'iets anders'

Hoi Kristof Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle en goede service

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Eerste bestelling
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Liefhebbers lekkere wijn

Hoi Ronald Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Tevreden.

Bestelling verliep vlot en snel geleverd. Helaas waren er twee glazen stuk, die wel meteen opnieuw verstuurd werden. Helaas was de geschenkverpakking niet mooi meer om af te geven.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Beste prijs
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Verzamelaars en liefhebbers.

Hoi Bart Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Tot onze spijt zijn er inderdaad twee glaasjes stuk gegaan tijdens de verzending. Die hebben we inderdaad dan ook meteen vervangen. Je hebt bij je melding niets gezegd over de geschenkverpakking zelf en enkel doorgegeven dat je glaasjes beschadigd waren. Als je ons dit had gemeld, dan hadden we uiteraard een nieuwe geschenkverpakking op kunnen sturen. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Een snelle en correcte levering zoals afgesproken.

In een woord (geweldig)

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Michel Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Perfecte service

Snel en vriendelijk contact, snelle levering en zeer goed verpakt. Bedankt!

Hoi Kenny Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle service en héel goed verpakt

Ga ik zeker nog bestellen

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Levertijd

Hoi Liliane Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Top service !

Top service !

Hoi Lily Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Levering altijd snel en perfect, ook eerlijke prijs

Al meerdere keren aangekocht, en levering volgt altijd supersnel en goed verpakt. Eén aanrader.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Aan iedereen die houd van lekkere dranken

Hoi Paul Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Goed verpakt, snelle verzending en strakke prijzen.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Robby Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zeer tevreden ! Ik ga nog bestellen . Snelle reactie op mails en een goede opvolging van bestellingen Een mooi r aanbod van dranken .

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Ik had weinig twijfels voor mijn eerste bestelling

Hoi Els Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Bedrijfsgegevens

Molenstraat 19 1

3550 Heusden-Zolder

+32 11 53 70 60

[email protected]

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.