super, snelle afhandeling en levering

super, snelle afhandeling en levering

Hoi David, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Correcte bestelling geleverd op het gevraagde tijdstip, perfect dus

Correcte bestelling geleverd op het gevraagde tijdstip, perfect dus

Hoi Vera, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snel, goed verpakt !

Snel, goed verpakt ! Kan niet beter

Hoi Christoph, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

On time on target

Alles in orde, snelle oevering

Hoi Peter, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snel geleverd en correcte service!

Snel geleverd. Goed verpakt. Duidelijke opvolging via email. Correcte service!

Hoi Bart, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Mooi assortiment, snelle levering

Mooi assortiment Snelle levering

Hoi Joris, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Topservice

Breed gamma, goede prijzen, snelle levering

Hoi Koen, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Mijn flessen werden snel geleverd. Ik mis wat bijkomende uitleg bij de dranken (smaakpalet of herkomst whisky bvb) die kan helpen bij de keuze. Stevig verpakt voor verzending. Opmerking; als twee bestellingen dan toch samen worden verstuurd aan zelfde account zou je ervan uit mogen gaan dat transportkosten komen te vervallen wegens hoogte van aankoopbedrag.

Hoi Koen, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 8 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Whisky trachten we overal te voorzien van een smaakprofiel op basis van 6 verschillende pijlers. Dit smaakprofiel is bovenaan elke productpagina terug te vinden. Vertrekkende vanuit jouw favoriete whisky kan je bovendien makkelijk doorklikken naar andere referenties met een overeenstemmend smaakprofiel. Bestellingen worden, net zoals op heel wat andere webshops overigens, niet geconsolideerd. Elke bestelling wordt apart behandeld, verwerkt, verstuurd en gefactureerd. Ook de berekening van de verzendkosten gebeurt apart per bestelling. Als je eerst alle flessen verzamelt die je graag wil bestellen en ze dan in één keer bestelt en afrekent, dan kan je optimaal profiteren van onze verlaagde verzendkosten: 5,99 vanaf 50 euro en gratis vanaf 150 euro . Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle afhandeling, netjes verpakt

Hoi Frank, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles zoals het hoort

Alles zoals het hoort

Hoi Franky, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

top!

zeer goed ingepakt en vlugge levering

Hoi Marleen, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

PICOBELLO

Duidelijke site, snel besteld en bliksemsnel verzonden en ontvangen.

Hoi Luc, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Ruim aanbod. Duidelijke website. Vlotte service. Scherpe prijzen. Perfect!

Hoi Tom, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle, correcte service. Prijs kwaliteit.

Hoi Robbie, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Hoi Jonas, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Vlotte en probleemloze service!

Ga zeker nog gebruik maken van deze bestelwijze!

Hoi Ghislain, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles was perfect

Goed verpakt en netjes ingepakt

Hoi Steve, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Top levering

Eerste keer besteld, snelle levering, zeer degelijke verpakking, geen negatieve punten....

Hoi Wouter, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Supersnelle en veilige levering

De flessen waren ongelooflijk goed verpakt. Stevige dozen Heel snelle levering. Supertevreden Aanrader

Hoi Pke, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Perfect in orde!!!

Alles in orde en snelle service.

Hoi Ive, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Niets op aan te merken

Alles was in orde. Stevig verpakt

Hoi Pieter, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Perfecte levering

Snel en perfect uitgevoerd

Hoi Ben, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Right on the money!

Supersnel, goede prijs, goed verpakt, lovely stuff. Balblair 12 yo 46%.

Hoi Frank, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

zeer goed

De levering gebeurde zeer snel en alles piekfijn op orde. Alleen voor de goedkeuring bestelling was even wennen; maakte het nog nooit mee maar begrip als ik de uitleg las waarom; Voor het overige zeker een aanrader deze zaak

Hoi Frank, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Het klopt inderdaad dat jouw bestelling even doorheen een manueel goedkeuringsproces is gelopen. Dat is gelukkig niet standaard voor alles wat je bij ons bestelt :) Bepaalde bottelingen zijn enorm gegeerd (en dan niet altijd bij de liefhebbers maar vaak bij speculanten en mensen zonder al te veel passie voor het product) en we willen vooral voorkomen dat onze shop leeggekocht wordt en de liefhebber met lege handen achterblijft. We hebben zelf veel liefde voor onze producten en trachten daarom zoveel mogelijk andere liefhebbers mee te laten genieten van hetgeen we aan kunnen bieden. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zeer vlotte afhandeling, product werd keurig verpakt. Top

Hoi Jean-Claude, Dankjewel om de moeite te nemen om onze webshop te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.