Alles ok.

Alles ok.

Always broekmans!!!

Altijd top!!! :D Nog nooit problemen mee gehad. Goeierd! Niet twijfelen.

Gemakkelijk gekocht en goed aangekregen

Gemakkelijk gekocht en goed aangekregen

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Ja
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Liefhebbers en verzamelaars

Hoi Dave Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Altijd correct en op tijd.

Al verschillende keren besteld en altijd correct, veilig en op tijd bezorgd

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Marleen Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles snel en correct verlopen, top service

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Ieder die iets specialers nodig heeft , of niet in voorraad is, vraag ernaar en het team doet hun uiterste best om het in huis te halen

Hoi Eddy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling, hopelijk vallen die mooie jeneverkruikjes bij iedereen in de smaak. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Prima service!

Alles ging naar wens en de service was prima, met persoonlijke aandacht.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? /
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Vrienden, familie, liefhebbers.

Hoi Sammy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Prix corrects et top service !

Très bonne expérience jusqu'à présent !

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? à priori, aucun doute
  • A qui nous recommanderiez-vous ? (ex. passionnés, collectionneurs, débutants, ...) toutes personnes intéressées par le Whisky (et d'autres spiritueux).

Bonjour Jean-Noël Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de constater que vous nous avez attribué un bon 9 ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

ALTIJD NETJES GELEVERD

Ik kan door Drankenshop Broekmans mijn schoonzonen af en toe eens verrassen met iets nieuws dat ze nog niet kennen. EN...dan scoor je als schoonmoeder

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? GEEN
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Aan iedereen die van IETS lekkers kan genieten

Hoi Marie-Jeanne Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Fijn om te horen dat je punten aan het scoren bent bij je schoonzonen! :-) Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

perfecte afhandeling

stipte afhandeling. correcte informatie. perfecte levering. dank jullie wel.

Hoi Bart Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Correct

Zeer uitgebreide keuze in elke prijsklasse

Hoi Marc Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zeer goed verpakt en snel geleverd.

Hoi Evelyn Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

perfect!

grote keuze, correcte prijzen, snelle verzending en goed verpakt, wat wil een mens nog meer??

Hoi Andy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zeer tevreden.

Zeer tevreden, snel geleverd en zeer goed verpakt. Super.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Laurenzo Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Heel vlot geleverd in zeer sterke doos. Helemaal tevreden

Hoi Gonda Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Bestelling korrekt uitgevoerd en zeer goed ontvangen. Verzorgde verpakking, per slot van rekening toch breekbare inhoud. Verder prachtige keuzemogelijkheden uit een rijk assortiment.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Was voor mij eerste keer met Drankenshop Broekmans. Dus toch wel de normale "twijfel". Blijkt absoluut niet nodig te zijn; Dankenshop Brkmns heeft mijn volle vertrouwen.
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Iedereen, zeker als je op zoek bent naar meer exclusieve of iets minder bekende produkten.

Hoi Roland Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Alles netjes verpakt

Hoi Tom Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Satisfait

Service rapide et sérieux.

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? Aucun

Bonjour Luc Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Cela nous fait très plaisir de voir que vous nous avez attribué un bon 10 ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

Snelle en correcte levering.

Alles was goed verpakt en werd sneller dan de beloofde levertijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Zou alles geleverd worden zoals besteld? Hie lang zou ik moeten wachten?
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Liefhebbers en lensen die weten wat ze zoeken

Hoi Hilde Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

top service

goede service

• Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) verzamelaars en liefhebbers

Hoi Martine Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Super.

Hoi Anna Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Heel vlotte en snelle levering

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Nee

Vlotte service zonder problemen

Lekkere whisky, enorme keuze en levering zonder fout

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Snel geleverd en in goede staat aangekomen

Bestelling was goed verpakt en is tijdig aangekomen.

Hoi Joeri Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zeer snel geleverd in deftige verpakking (doos)

Uiterst tevreden over de afhandeling

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Afhandeling bestelling
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) iedereen die op zoek is naar een exclusief drankje

Hoi Peter Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

mijn bestellingen worden altijd op een zeer correcte wijze en snel afgehandeld.

Van het ogenblik dat ik mijn orders plaats tot het moment dat ik mijn bestelling kan afhalen in het gekozen punt verloopt alles van een leien dakje. Het enigste probleem dat ik heb is dat de keuzemogelijkheden zo groot zijn. Een fysiek bezoek aan de shop staat in de nabije toekomst zeker op het programma.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen enkele
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) iedereen met een gezonde interesse in whisky

Hoi Georges Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.