Emballage abîmé

Bonjour. La livraison a été très rapide, c'est un bon point. Par contre, la boîte extérieure était en parfait état mais l'emballage intérieur (qui maintient le coffret avec la bouteille) était trop serré. Le coffret avec la bouteille était comprimé et déchiré. Pour un cadeau, c'est négatif.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? aucun

Bonjour Olivier Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Je suis désolé d'apprendre que votre commande n'est pas arrivée en parfait état. Comme vous pouvez le lire dans nos autres commentaires, il s'agit d'un cas plutôt rare, mais qui n'est malheureusement jamais totalement exclu avec les colis postaux. Comme pour tout problème, vous pouvez toujours contacter notre service clientèle ( [email protected] ) si vous souhaitez trouver une solution à votre problème. Sauf erreur de notre part, cela ne s'est pas encore produit jusqu'à présent. Cordialement, Maarten

Heel véél keuze. Snelle en correcte levering. Het product was heel goed verpakt, en zat in een leuke doos (bedrukking op de flappen om de doos te openen en te sluiten), vond ik origineel. Enige minpuntje is de verzendingskost (maar ergens wel te begrijpen).

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) De liefhebber die op zoek is naar iets sterks, dat zelfs in de betere (grotere) drankenhandel nauwelijks of niet te vinden is.

Hoi Christoph Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Ik geef voor de volledigheid even mee dat je vanaf 60 euro al geniet van verlaagde verzendkosten, en vanaf 150 euro zelfs van volledig gratis verzending. Helaas zijn we onder de 60 euro inderdaad genoodzaakt onze volledige logistieke kost door te rekenen. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

zeer goede service

top service

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? was mij niet bekend als wijnwinkel

Hoi Rudi Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

the best place to buy whiskey, I bought it in one day and it arrived two days later very well packaged, there is still time for my husband's birthday!

Hi Rosana Thank you for taking the trouble to review our store. It gives us great pleasure to see that we earned a nice 10 from you! Enjoy your order! If you have any future tips or suggestions, or unexpectedly encounter a problem in our store, please do not hesitate to contact us! With kind regards, Maarten

Goede service en kwaliteit

Makkelijk, snel en kwalitatief

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Prijs

Hoi Peter Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

prima levering

Bestellen wanneer nodig. Je kan de leveringsdatum zelf bepalen en via bpost lukt dat altijd.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Martine Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle en correcte afhandeling van de bestellingen

Elke bestelling die ik tot nogtoe deed werd snel en correct geleverd. Voorwaarden en beschrijvingen duidelijk medegedeeld op de webpagina. Enorme keuze.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Vrienden en gelijkgezinden

Hoi Peter Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Loyaliteit wordt eindelijk echt beloond!

Vandaag een Springbank 10y Palo Cortado op de kop kunnen tikken dankzij het tokensysteem. De laatste jaren waren Springbanks praktisch ongrijpbaar. Mijn loyaliteit werd vandaag mooi beloond. Nooit gedacht deze fles op zo een democratische prijs te kunnen kopen. Bovendien een snelle en goed verpakte levering!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Het aanbod ivm het aanbod in de winkel. Een combinatie van de 2 met dit tokensysteem lijkt me ideaal.

Hoi Erwin Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 8 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling, en dan vooral met die unieke Springbanks! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Fantastisch!

De bestelling op de website verliep heel vlot. De website is overzichtelijk en eenvoudig. De levering was snel en de flessen waren heel veilig opgeborgen in een stevige kartonnen doos. Bestel zeker nog bij Drankenshop Broekmans.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Bart Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Top service, snel en met zorg verpakt

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? onbekend

Hoi Pascal Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

helemaal goed

stipt, correct geleverd !

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Ignace Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Super service! Ook bij tegenslag ...

Vlotte en correcte shop ! Klantenservice ook top... Had tegenslag bij verzenden en hebben dit direct kostenloos recht gezet. Kortom fijne zaak om zaken mee te doen !

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Tim Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Fijn om te horen dat we jouw probleem goed hebben aangepakt. Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Goede ervaring.

Snelle levering.

Hoi Johan Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Ik kreeg wat ik besteld had.

Als ik nog iets speciaal nodig heb bestel ik wel.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Ik had geen vooroordelen

Hoi Herman Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle en duidelijke service

Zeer tevreden over de geleverde producten en de snelle en duidelijke afhandeling.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Betrouwbaarheid
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Familie en vrienden voor siropen in koffies

Hoi Faiza Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

IMPECCABLE !!!

100% pour 100% satisfait, que ce soit au niveau de la communication, de la rapidité d’envoi et du soins avec laquelle le colis est préparé.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Aucun
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) À toutes mes connaissances

Bonjour Marc Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de constater que vous nous avez attribué un bon 10. Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Cordialement, Maarten

Livraison

Super, mon colis a été envoyé dans les temps et mon emballage était comme pour une pièce de collection.

• A qui nous recommanderiez-vous ? (ex. passionnés, collectionneurs, débutants, ...) Oui sans souci.

Bonjour Michael Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de constater que vous nous avez attribué un bon 10. Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Cordialement, Maarten

Een zeer snelle en efficiënte zending

Ik had in het buitenland mijn specifieke gin gedronken.In België gekomen kon ik die bepaalde gin niet vinden tot ik jullie webshop vond die het wel had.Direct besteld en 's anderendaags al bezorgd.Zeer snelle en goede bezorging.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? kende het niet

Hoi Viviane Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou, en dat de Whitley Neill gin in de smaak valt :) Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Perfect verlöpen

Alled goed verloen

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Timothy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Fijn om te lezen dat alles perfect naar wens was en dat je ons aanbeveelt bij liefhebbers. Aangezien jouw cijfer diezelfde tevredenheid niet helemaal weergeeft had ik toch graag een keer gehoord of er misschien ergens wat zit dat we beter hadden kunnen doen, of waar je met gemengde gevoelens op terugkijkt. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Ernst en snelheid

Pakket goed verpakt ontvangen en snel verzonden per post. Bedankt voor je ernst

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Angst voor hackers

Hoi Bruno Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Uitstekende website en levering

Uitstekende website en levering.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Had geen twijfels, had Almeerder bestellingen geplaatst

Hoi Karen Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Zoals het moet!

Alles volgens plan, snelle service

Hoi Erika Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

gewoon goed

Goed, gewoon goed en vooral lekkere single malt.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Ferdinand Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Top aanbod, altijd mooi op tijd geleverd en met aandacht ingepakt. Bedankt!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? /
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Van ontdekkers tot verzamelaars, top aanbod en verspreid van zeer voordelig en toch kwalitatieve dranken tot de zeer exclusieve klassen.

Hoi John Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Online besteld, alles in orde!

Ik heb via de website artikelen gekozen en zijn volgens afspraak aangekomen. Tevreden klant

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Nee

Hoi Dave Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Molenstraat 19 3550 Heusden-Zolder

+32 11 53 70 60

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.