Zoals het moet!

Alles volgens plan, snelle service

Hoi Erika Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

gewoon goed

Goed, gewoon goed en vooral lekkere single malt.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Ferdinand Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Top aanbod, altijd mooi op tijd geleverd en met aandacht ingepakt. Bedankt!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? /
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Van ontdekkers tot verzamelaars, top aanbod en verspreid van zeer voordelig en toch kwalitatieve dranken tot de zeer exclusieve klassen.

Hoi John Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Online besteld, alles in orde!

Ik heb via de website artikelen gekozen en zijn volgens afspraak aangekomen. Tevreden klant

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Nee

Hoi Dave Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Parfait

Le site est facile, la livraison rapide et très bien emballée. Rien à dire, tout était parfait.

Bonjour Catherine Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Nous sommes ravis de voir que vous nous avez attribué un bon 10 ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

Top bedrijf!!

Grote keuze, goede prijzen. Bestelling heel snel verzonden en heel zorgvuldig ingepakt! Zeker een aanrader! Ik ga alvast terug!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? De webshop liep af en toe vast maar dit lag mss aan mijn toestel
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Verzamelaars vrienden famillie

Hoi Timothy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Snelle, correcte levering

Snelle levering en dik in orde

Hoi Peter en Myriam Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

alles in orde

gemakkelijk en snelle levering

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? over de levering

Hoi Nancy Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Veel keuze

ruime keuze, makkelijk te vinden. Levering goed op te volgen.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? neen

Hoi Jennifer Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Goede website en snelle levering

Hoi Sonja Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Great Service

Ordered online- it was a very fast delivery and the bottles well well packaged. Highly Recommended.

Hi James, Thank you for taking the trouble to review our store. It gives us great pleasure to see that we earned a nice 10 from you! Enjoy your order! If you have any future tips or suggestions, or unexpectedly encounter a problem in our store, please do not hesitate to contact us! With kind regards, Maarten

Mooi assortiment, goede prijs, super goed verpakt.

Ik was op zoek naar een bepaalde cognac en kwam zo terecht op de website van Drankenshop Broekmans. Ik had nog nooit eerder van deze winkel gehoord maar kan deze na mijn 1ste bestelling aan iedereen aanraden! Mooi assortiment van dranken die je niet overal kan vinden, correcte prijs tegenover sommige andere online shops, voldoende info over de producten terug te vinden,... Noem maar op, voor mij was dit een leuke ervaring. De bestelling werd ook snel verzonden via Bpost en heb zelden zo een goed verpakt product gezien. Al mijn flessen waren mooi afzonderlijk en stevig verpakt met de nodige bescherming. In de toekomst zal ik zeker en vast rechtstreeks naar de website van Drankenshop Broekmans gaan indien ik terug op zoek ben naar iets.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen twijfels, de website zag er goed uit en ik kijk ook altijd of er een fysieke winkel bestaat.
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Voor iedereen. Mensen die weinig kennis hebben tot mensen die op zoek zijn naar een specifiek product die niet overal te vinden is.

Hoi Thibault, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel zo uitgebreid te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou, en dat we jou hebben kunnen charmeren met de uitstraling van onze webshop, ons assortiment en de afhandeling van jouw order! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Voldoet aan de verwachtingen

Zeer snelle levering, flessen ook goed ingepakt. Aan te raden.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? levering

Hoi Lino, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Correcte en snelle levering

Zorgvuldig ingepakt en een snelle levering.

Hoi Sander, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Bestelling korrekt èn op tijd (= snel ) geleverd.

Bestelling korrekt èn op tijd (= snel ) geleverd, èn voor een goede prijs ! Meer moet dat niet zijn.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) familie, vrienden en kennissen.

Hoi Marc, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 9 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Goeie ervaring, enkel de levering via BPost liet te wensen over

Heel vlotte communicatie online met de klantendienst. De levering via BPost was minder optimaal: de postbode zette de doos gewoon in de hal en tekende zelf af voor ontvangst. En dat terwijl de doos geleverd werd op het werk en het secretariaat dat alle pakjes ontvangt om de hoek zit. Ook was daardoor niemand op de hoogte dat er een pakje geleverd was. Enkel omdat onze klusjesman het zag staan, en zich afvroeg wat de doos daar deed, kwam het pakket ter plekke.

Hoi Piet, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 8 verdiend hebben bij jou! Helaas hebben wij geen invloed op de dienstverlening van bpost, als die te wensen overlaat kan je dat het best bij hen aankaarten want ze lezen niet mee op onze bedrijfspagina. Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

zorgvuldig team en nette prijzen

Ik bestelde een verzamelaars whisky van het merk Fettercairn, zéér speciale editie. Deze werd flink ingepakt in een grote doos, al snel verzonden en bezorgd bij het ophaalpunt. Alles tip top in orde! De doos paste ook nog eens perfect op de achterbank van mijn auto in de gordel! Deze zaak gaat bij mijn favorieten om te bestellen!

Hoi Milou, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

perfect!

Absolutely perfect in all aspects: catalog; product quality & rarity; packaging; super fast delivery in relay point; communication; prices. All excellent.

Hi Nic, Thank you for taking the trouble to review our store. It gives us great pleasure to see that we earned a nice 10 from you! Enjoy your order! If you have any future tips or suggestions, or unexpectedly encounter a problem in our store, please do not hesitate to contact us! With kind regards, Maarten

Uitstekend!

Snelle en goede service.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Levering

Hoi Anja, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Klantenservice uitstekend

Bpost had pakket op verkeerde adres afgeleverd. Onmiddellijk werd er actie ondernomen, pakket met wat vertraging perfect (en in uitstekende staat) ontvangen.

Hoi Frank, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Parfaite transaction

Le colis est arrivé en parfait état super bien emballé. Je recommande vivement cette maison.

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? aucun
  • A qui nous recommanderiez-vous ? (ex. passionnés, collectionneurs, débutants, ...) collectionneurs

Bonjour Dominique, Merci d'avoir pris la peine d'évaluer notre boutique. Cela nous fait plaisir de voir que nous avons obtenu un bon 10 de votre part ! Bonne commande ! Si vous avez des conseils ou des suggestions pour l'avenir, ou si vous rencontrez un problème inattendu dans notre boutique, n'hésitez pas à nous contacter ! Avec nos meilleures salutations, Maarten

Alles ok

Op tijd geleverd . Goed verpakt

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Geen

Hoi Hubert, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Super goed

Alles was in orde. Snelle levering, goed verpakking, allen goed ervaring.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Over verpakking van producten
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Internet zelf opgezocht

Hoi Sandra, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Goede prijzen correcte afhandeling.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen

Hoi Mozes, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Mijn pakje werd vlot geleverd op de juiste dag (aangevraagd via de website), het was stevig verpakt en ik werd via mail op de hoogte gehouden van mijn pakje. Voor herhaling vatbaar!

Hoi Leslie, Dankjewel om de moeite te nemen om onze winkel te reviewen. Het doet ons veel plezier om te zien dat we een mooie 10 verdiend hebben bij jou! Veel plezier met jouw bestelling! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben, of onverhoopt tegen een probleem aanlopen in onze zaak, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groeten, Maarten

Molenstraat 19 1

3550 Heusden-Zolder

+32 11 53 70 60

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.