Een gedenksieraad bedacht waar ik heel blij mee ben. (Al wil je liever geen gedenksieraad nodig hebben.)

Geweldig.

Ik ben zo fijn geholpen met mijn gedenksieraad. En zo respect vol hoe dat djessy om ging met het vullen van de askamer in mijn ring met vingerafdruk van mijn man.

Fijn geholpen bij het uitzoeken van een vingerafdrukarmbandje

Voldoende tijd voor genomen en nadien als service nog een ander slotje aangemaakt

top

keurig geholpen, was precies naar wens, kan niet anders zeggen als helemaal top

Mijn man had niet lang meer te leven en wou graag een vlinder met vingerafdruk voor onze dochter, die ivm zijn ziekte, versneld zou gaan trouwen zodat papa erbij kon zijn. Normaal is de levertijd 4 weken, maar die tijd hadden we niet meer. Na uitleg aan het team van Bax hebben ze als op alles gezet om het sieraad binnen 2 werken te kunnen leveren. Mijn man heeft niet meer kunnen wachten tot het trouwen omdat hij 10 dagen vantevoren is overleden. Dankzij Bax heeft hij het haar nog persoonlijk kunnen geven toen het sieraad arriveerde. Bax team, nogmaals bedankt dat jullie dit voor ons mogelijk hebben gemaakt, super!

Super juwelier

Voor een gedenksieraad moet je zeker bij Bax juwelier zijn. Ik vond het moeilijk om aan te geven wat ik precies wilde maar ze nemen hier de tijd voor je, luisteren en kijken goed. Djessy is een vakvrouw waardoor ik buiten verwachting bij de eerste afspraak een keuze heb kunnen maken voor een sieraad volledig naar mijn zin. Heel erg blij mee. Zo mooi geworden!

Fijn

Ze nemen echt de tijd voor je. Ze denken met je mee. Ik ben ontzettend blij met mijn 2 armbanden.

Vanaf de eerste afspraak een goede klik en de mooiste gedenk sieraden besteld!

Vanaf de eerste afspraak een klik, begrip en onwijs goede hulp in het aanbieden van een mooi gedenk sieraad. Geen moment spijt gehad dat we zoveel kilometers moesten rijden voor twee armbanden, we dragen ze dagelijks met trots

Vakwerk, fijn geholpen

Vandaag mijn armband met twee vingerafdrukken van mijn ouders opgehaald. Zo mooi geworden! #ergblijmee

Prachtige sieraden

Op zoek naar een mooi herdenkingssierraad kwamen mijn moeder en ik via Gooegle, bij Bax Juwelier. Met aandacht, interesse en servicegerichtheid van Djessie hebben we mooie, dierbare sieraden uitgezozen . Bijzonder om bij het vullen met as van de sieraden aanwezig te kunnen zijn. Een mooi familiebedrijf dat klantgerichtheid op een prettige manier, hoog in het vaandel heeft staan. Bedankt!

Heel erg tevreden

Fijne service, er word echt de tijd voor je genomen

Supergedelegeerden geholpen.

We zijn netjes en goed geholpen precies naar wens

Beste zaak ooit

Wou van mij moeder een mooi herinnering beste service ooit top winkel. Vriendelijk medewerker raad iedereen die juwelier aan

Persoonlijke service voor persoonlijke sieraden

Was zo blij met mijn naar eigen idee vervaardigde ring met vingerafdruk. Heb ook nog een armband met afdruk laten maken. Na een jaar met tegenslagen twee mooie gedenksieraden als cadeau aan mezelf. Met dank aan de persoonlijke service van Djessy.

Meedenkend, professioneel en zeer klantvriendelijk

Persoonlijk kom ik graag bij Bax Juwelier. Iedereen is er enorm (klant-)vriendelijk en de service is 'ouderwets' goed. Er wordt echt met je meegedacht en ze weten waar ze het over hebben, waar je ook voor mag komen.

Gewoonweg geweldig werk!

We hebben een horloge laten graveren met de vingerafdruk van mijn overleden grootmoeder. Dit als kerstcadeau voor mijn grootvader. Ze hebben daadwerkelijk prachtig werk geleverd!

Super tevreden!

Ik had een afspraak gemaakt met Djessie, de goudsmid ivm een gedenksieraad wat ik wilde hebben. Ik werd uitstekend geholpen in de aparte gedenkruimte wat ze hebben. Vriendelijke mensen, goede service. De sieraden zijn prachtig geworden (zowel met as als met vingerafdruk). Van het hele proces heb ik ook nog prachtige foto’s gekregen.

Uiterst professioneel en vriendelijk

Bij de aankoop van een collier werd ik heel professioneel en vriendelijk geholpen met een grote vakkennis

De reden van mijn bezoek was om een gedenksieraad uit te zoeken voor mijn overleden ouders. Het was een erg warm welkom. Er was een zeer goede uitleg over de mogelijkheden. Ik heb vervolgens een mooie armband uitgekozen die met grote zorgvuldigheid en respect werd voorzien van as van mijn overleden ouders. Hiervan zijn ook nog foto’s gemaakt wat erg bijzonder is.

goede begeleiding en vriendelijke medewerkster

Op de site gezien wat Bax voor ons kon betekenen. Een afspraak gemaakt en we werden op een fijne manier ontvangen in alle rust. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en Djessy kwam met een goed alternatief precies wat we voor ogen hadden in een bestaand sieraad. Hier ben ik ze enorm dankbaar voor. Djessy gaf ook aan dat ik 100% tevreden moest zijn bij een armband die ik voor ogen had. Waar bij mij nog twijfel en onzekerheid was gaf ze aan het niet te doen tot mijn gevoel goed was en ze zag de twijfel bij mij dus adviseerde om het niet te doen. (Kan altijd nog) het gaf me rust, waar ik ze erg dankbaar voor ben. Bij het vulproces aanwezig geweest wat we als zeer prettig hebben ervaren. We zijn erg tevreden over Bax en gaan er zeker nog terug voor ander sieraad, goede service en in een fijne ruimte in alle rust geholpen. Dank jullie wel,

Over Bax Juwelier

Dé juwelierszaak van Valkenswaard en omstreken met vele bekende sieraden en horloge merken. Voor onder andere Buddha to Buddha, Ti Sento, Seiko, Pas Diamonds, Certina, Blush, Fossil en GC Watches ben je bij ons aan het goede adres. Tevens zijn wij gespecialiseerd in gedenksieraden met vingerafdruk, as en/of haarlok. Wij beschikken over een gedenkruimte in verband met de behoefte aan rust en privacy. In deze fijne omgeving kunnen we families ontvangen en staan al onze gedenksieraden geëtaleerd. Deze worden gebruikt als voorbeelden om jou als klant te inspireren naar de vele mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee. Shop je liever vanuit huis? Ook dan bij je bij Bax Juwelier | Goudsmid aan het goede adres. Wij bezorgen jouw cadeau GRATIS thuis vanaf €50. Online en offline, we staan graag voor je klaar!