Doet wat is beloofd

Geen probleem met installatie. Thermostaat werkt prima.

Goed advies, top producten! Niet de goedkoopste maar elke cent waard.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Snel contact voor een degelijk advies. Overzichtelijke offerte en snelle levering. Dit keer twijfelde ik aan de juistheid van het aantal Watt van de infrarood panelen. In een reactie kreeg ik meteen een heldere uitleg en dat bleek uiteindelijk ook te kloppen. Super webshop, tot de volgende keer.

Werkt goed

Goed product

Ideale oplossing voor in de badkamer

Snel op temperatuur. Aangename warmte. Mooi afgewerkt.

Prima volgens afspraak geregeld, eenvoudige montage.

Mooi in de kleur die ik aangegeven behandeld, hoogstens de thermostaat een beetje omslachtig

fijn goed contact

Goede informatie. Fijn contact. Snelle levering.

Wat ik had verwacht.

Als volgens afspraak. Zeer heldere montage uitleg. Eenvoudige montage. Heerlijke warmte. Wel prijzig.

Goede begeleiding van begin tot einde

Zeer professioneel

Prima service en prima product

Kan iedereen aanraden

Prettig

Prettig geholpen en jaar mijn wensen .

Alles goed geleverd, mooi verpakt

Vlotte afhandeling en levering

Heldere informatie en communicatie. Vlotte afhandeling en levering.

Geen 8 tot 5 mentaliteit!

Een bedrijf waar de klant nog echt koning is. Het bestelde infra-roodpaneel werd na een extra telefoontje versneld geleverd. Na een verandering van een extra bestelling achteraf (betere thermostaat) werd er zonder tegensputteren in één dag nageleverd terwijl ik de 'oude' nog moest versturen...hoezo vertrouwen! De inbouwinstructies gebeurden in nauw overleg. Zelfs in het weekend werden mijn vragen beantwoord. Zeer aan te bevelen bedrijf!

Geweldig product. Eenvoudige installatie.

Super product. 4 gaten boren en op de bestaande lamp aansluiten. Effe zoeken met het uiteindelijke plaatsen van het panel, maar dan ben je ook klaar. Lamp op de juiste lichtsterkte instellen en de warmte instellen en klaar is Kees. Lekker warme toilet nu. Het fijne is dat de lamp nu ook werkt op de bestaande schakelaar.

Alles was goed geregeld

Ik had snel een offerte al was die niet voor hetgeen ik wilde bestellen. Dat proces ging wat stroperig en ook het omzetten van offerte naar bestelling ging niet met 1 druk op de knop zoals op de website stond, maar moest handmatig worden gedaan. Dat ten spijt ging het daarna allemaal van een leien dakje. Communicatie was goed en de warmteplaat met verlichting werd snel geleverd. De montage ervan was een eitje door de aanwezigheid van een boormal. Heel makkelijk. Ook de afstandsmeter om te zien of de plaat goed aan de schroeven hing maakte dat je zeker wist dat de plaat goed zat. Daarna louter genieten van comfortabele warmte en fijne verlichting in onze badkamer.

Zeer deskundig, klantgericht en kwalitatief goed.

Ik werd uitstekend begeleid bij het kiezen en installeren van een IR paneel. De deskundige was prima telefonisch bereikbaar en deed er alles aan om me een goede keuze te laten maken en het paneel goed te installeren (paneel met aparte LED lamp erin).

betrouwbare en behulpzame leverancier

mooie panelen, die het gewoon doen met een unieke oplossing voor geintegreerde verlichting. Betrouwbare levering en goed advies.

Nette en fijne firma om mee te werken

De werkwijze geeft vertrouwen en de afhandeling is zeer netjes

Levering volgens afspraak en sneller dan verwacht.

Na een galaxy bowl te hebben besteld een tweede IR paneel met verlichting voor de keuken gekocht. Beide panelen zijn volgens afspraak geleverd met een duidelijke installatiehandleiding. Communicatie met verkoper was goed en vragen werden vakkundig beantwoord. Ophang systeem van de panelen aan het plafond is niet erg makkelijk en plaatsing van de schroeven komt erg nauwkeurig, maar het is gelukt.

Goeie service. Benaderbare mensen

Aardige sympathieke man die bereid is te helpen met installatie. Instructie daarvan was erg onduidelijk.

Licht en warmte uitstekend

Uitstekend, wel zou ik graag een uitgebreide handleiding hoe te installeren erbij willen hebben. Nu moet je dit op de site zoeken. Verder was het paneel niet helemaal voorgeprogrammeerd zoals aangegeven en zaten er kleine krassen op het paneel.

Prima paneel

Bij het eerste opstarten bleek de koppeling tussen thermostaat en relais niet te werken. Dit werd door PromThs binnen een paar dagen voorbeeldig hersteld. De plafondbevestiging had eleganter gekund. De demontage gaat enigszins moeizaam. Er zijn twee personen voor nodig. Als bijverwarming in de badkamer werkt het paneel perfect.

Duidelijke uitleg en snelle levering

Voor ons toilet een infrarood plafond paneel met verlichting gekocht. Werkt perfect en super blij mee.

Super mooie oplossing infrarood paneel met spotjes erin

Mooi paneel en goede montage instructies makkelijk te installeren

Goed product en uitstekende service

Prima persoonlijke contacten, prima product, goede afspraken en later uitstekende service

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.