uitstekend

snelle levering en keurig ingepakt. zeer compleet, aanrader.!

Alles is goed.

Juist apparaat voor de plek, werkt prima, ziet strak uit, goed uitleg, prettige service enz…… Mag dan ook wat duurder zijn ;-)

Snelle adequate info en levering

Ik was expres naar de woonbeurs gegaan in Utrecht voor de stand van Promths. Uitgebreid geïnformeerd. Meneer nam alle tijd voor mij.

Mooi product

Goed en mooi product. Compleet met dimmer en thermosstaat geleverd. Zat zelfs een schroevendraaierset bij voor dd schroeven. Snel geleverd.

voldoet aan mijn wensen

snel geleverd binnen de termijn, blij dat ik voor het ir verwarmingspaneel met verlichting heb gekozen. Op het moment van aanschaf niet wetende dat ik nu zoveel licht nodig zou hebben met het verzorgen van mijn stoma

Prima service met een prima resultaat!

Zijn eerst ter plaatse geweest om verwarmingselement voor toiletruimte te bekijken. Hebben zeer duidelijke informatie gekregen, zowel over het product als over de installatie. Na de bestelling, volgde de levering binnen de afgesproken termijn. Vlot geplaatst en de verwarming van de toiletruimte werkt prima en voldoet volledig aan onze verwachting.

Alles zoals omschreven op de site wordt nagekomen. Snelle levering, ik had nog wat vragen, hierop werd snel en professioneel gereageerd. Het door ons bestelde infra rood paneel met verlichting is van goede kwaliteit, met een duidelijke montage beschrijving.

Informatie die ik vroeg werd snel beantwoord. Opgehaald bij het magazijn ging goed. Uitleg over het apparaat is duidelijk met de bijgeleverde handleiding.

Uitstekend infrarood paneel met mooie geintegreerde verlichting

Paneel met spots en ledstrips geinstaleert. Vooral de ledstrips zijn een succes en het paneel geeft prima warmte. Met warmtebeeld camera gezien dat mooi gelijkmatig warmte geeft van 130 graden. Ook de communicatie was perfect als je een vraag hebt. 12 jaar garantie!

Super service…

Geleverd paneel was tijdens vervoer ingedeukt. Geen probleem. Er werd een nieuwe persoonlijk afgeleverd.

Minder en top

Achteraf heb ik een heel goede ervaring, nadat er een probleem was opgetreden. Maar de manier hoe dit is opgelost is geweldig.

Voor ons een prima oplossing. Zo’n verwarming aan het plafond . Warm genoeg en erg makkelijk te plaatsen. Helemaal geweldig dus.

Goede levering, wel kleine krassen op het paneel.

Het licht en de infrarood verwarming zouden gekoppeld zijn. Dit was niet het geval. Verder kleine krassen op het paneel. Beschrijving over instellen display erg summier. Wil graag alleen maar verwarming als ik dat wil. Ik weet nog niet hoe dat moet. Wel zet ik de temperatuur laag, zodat de verwarming niet aanslaat.

Beste Arno, Dank voor uw reactie Op onze downloadpagina staat een eigen Promths handleiding voor het installen van de thermostaat, maar mocht het niet duidelijk zijn bel gerust even. https://promths.eu/downloads-infraroodverwarming-warmtepompen-warmtepompboilers/

Geweldig product

Een Galaxy Bowl gekocht werkt perfect Hangt boven de salontafel Warmte is goed te voelen, geen andere verwarming aan op dit moment

Warmt goed maar ophangen en bevestigen zeer lastig

Met name het aan het plafond bevestigen van de de boel is erg lastig en heeft bij ons geleid tot deuken en schade aan het paneel. Zou het niet nog een keer doen.

Goed product zowel in licht als warmte.

Goede afhandeling vanaf offerte tot levering.

Na probleemloze levering, defect uitstekend opgelost

Helaas hield mijn Eldom 1000W kacheltje er mee op. Display bleef zwart en gaf geen warmte meer. Na melding hiervan gedaan, werd ik verzocht de kachel terug te sturen. In plaats hiervan ben ik met de kachel langs gegaan. Men constateerde vlot dat de kachel niet meer werkte en heeft hem direct omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Fijn dat het allemaal zo soepel en vlot ging.

Verzorgde levering

Het product wordt heel verzorgd en volledig afgeleverd. Installeren is makkelijk en een deel van de instellingen al voor je gedaan. Enige minpuntje vinden wij de schakelaar daar zouden wij zelf een andere voor kiezen (bovenin is aan onderin uit) - menig man die het lampje op ons toilet niet uit krijgt. Let ook op dat er een kleine vertraging zit in het aan en uit zetten en het daadwerkelijke aan(uit) gaan van de lamp

Duidelijk

super product

werkt perfect

klantvriendelijk

Hij moet nog opgehangen worden, dus we wachten nog af.

Pirma product, terugkoppeling mag beter

Als installateur krijgen we helaas de ervaringen niet mee van de klanten. Aan de andere kant is dat natuurlijk prima, nog geen klacht mogen ontvangen.

Snelle afspraak, duidelijke uitleg en zeer snelle levering.

Proffesioneel, goede adviezen, ook na de koop

2 x warmtepomp boilers Orca 300 liter gekocht voor project in de Carriben. Zeer energie zuinig in tropische omgeving.

Prima levering, goed verpakt. De handleiding voor

Het ophangen met de handleiding prima. De handleiding van het bijgeleverde thermostaat is een puzzel

Middelkampseweg 8 a

5311PC Gameren

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.