Deskundig advies!

Ed nam de tijd om ons alles te vertellen en laten zien over infrarood panelen. En stuurde snel een offerte die op maat gesneden was.

Uitstekende service. Ik had het pakket na meer dan een week nog steeds niet ontvangen, vertraging bij de vervoerder. Na contact werd er een tweede toegezonden.

Goed advies en volgens afspraak geleverd.

Heb nog geen idee hoe het werkt.

De heater pas net opgehangen nadat de badkamer klaar was. De lampen doen het maar heb nog niet geprobeerd de verwarming aan te zetten. 2 dagen voor onze vacantie. Heb wel gezien dat er twee vlekken in de plaat zitten en daar kom ik nog op terug na onze vacantie eind augustus. Wel de instructie gelezen van de afstandsbediening maar vond dat niet eenvoudig. Misschien enige uitleg van jullie kant?

Ontoereikend

Op de site doet Promth voorkomen alsof het badkamer IR paneel van 450W voldoende is om spotverwarming te voelen. Mijn paneel is aan het plafond geplaatst, boven de douche. Zelfs na een half uur op "aan" is er op hoofdhoogte nauwelijks iets van straling te voelen.

Altijd vervelend als verwachtingen van een klant blijkbaar niet waar gemaakt worden. Als u wilt werken met spotverwarming dan kom je al snel terecht in "terras verwarmer" achtige oplossingen van 2.000 Watt en meer. Deze zullen door hun zeer hoge temperatuur een korte golf straling produceren welke door de meeste mensen niet als prettige warmte zal worden ervaren. En zeker niet geschikt zijn om langdurig in te vertoeven. Alle panelen uit de Galaxy serie zijn met een oppervlakte temperatuur van ca. 110 graden zogenaamde lange golfpanelen ook hiervan is de straling (na opwarmperiode) zeker voelbaar maar uiteraard minder intens. Voor badkamers is evenwel ook een behoorlijke luchttemperatuur van belang, daarom is de toepassing van een programmeerbare thermostaat altijd te prefereren. Bij de Galaxy serie is een thermostaat ook altijd standaard een meegeleverd. (vanaf 500 Watt is deze volledig programmeerbaar). Overigens hebben we het op onze site bewust niet over spotverwarming

Na enige vertraging in de levering verder uitstekende service

Toen ik tegen problemen aanliep, die overigens niet de schuld van Promths Solar waren, hebben zij snel gereageerd met een goed advies

Zeer effectieve infrarood verwarming.

Werkt perfect enige nadeel was het lange wachten op uitlevering.

Reageert laat of geheel niet, levertijd was behoorlijk lang, tegenvallend product.

Op 29-10-22 een Galaxy-Heat-Light besteld voor in de badkamer. Na een paar weken verscheidende keren per mail gevraagd wat de levertijd zou worden kreeg ik geen respons. Uiteindelijk kreeg een op 25-12-22 de de vraag of ik het verschuldigde bedrag wilde overmaken. Het product was daarna wel vrij wel snel binnen. De bijgeleverde beschrijving was voldoende om de de infrarood verwarming op te hangen. Misschien dat ik er te veel van had verwacht, maar het viel mij erg tegen hoe lang er nodig was om een kleinere badkamer een graadje hoger te krijgen met een buiten temp van rond het vriespunt. Het infraroodpaneel zou volgens de berekening op de website groot genoeg moeten zijn. De verwarming was ook vrij prijzig, vandaar misschien het vertrouwen van mijn kant dat het product beter zou zijn tegenover de goedkopere modellen.

Beste fam Bakker, Enigzins overdonderd door het succes kon de productie de verkoop in 2022 niet bijhouden en heel vervelend maar in de communicatie hebben we zeker steken laten vallen. Dat het product het anders doet dan door u verwacht is blijvend vervelend. Wellicht helpt onderstaande toelichting voor een verbetering in het gebruik. Een langegolf infraroodpaneel heeft altijd een opwarmtijd van ca. 8 - 10 minuten voor een redelijke straling en zal daarna nog doorverwarmen naar een stabiele temperatuur. Door in de straling te verblijven zal binnen de 8-10 minuten een verbeterd comfort gevoeld worden maar is de ruimte lucht ruimte temperatuur etc. nog niet op temperatuur. Een 500Watt paneel heeft nu eenmaal zijn tijd nodig. De tijd om deze ruimte luchttemperatuur te verwarmen hangt af van een aantal factoren: - de basis temperatuur van de ruimte (voor start verwarmen) - de massa die in de ruimte mee opgewarmd moet worden - de warmte verliezen naar de omliggende ruimten Om deze reden zijn al onze producten voorzien van programmeerbare thermostaten, van 500 Watt en meer zijn de thermostaten ook zelflerend zodat de ruimte op de door u gewenste tijd op uw comfort temperatuur is gebracht (deze thermostaten rekenen dit zelf uit). Advies: de thermostaat bij een volgende koude periode in te stellen

plafond verlichting combinatie stralings verwarming

Wij hebben uw berekeningen gevolgd en de verwarming 700W is nihil ,nul .. na een uur kan je "voelen" dat er iets gebeurd .... het element gaat effectief naar 110graden , maar stralings effect is te verwaarlozen . Wij hebben ons elektrisch blazertje met 1000watt terug geïnstalleerd en dat is nog steeds het meest zuinige , in tijd , Zet het 5 minuten opvoorhand op en badkamer is " warm" herman peleman

Beste fam Peleman, Dat het product het anders doet dan door u verwacht is vervelend. U heeft bij ons overigens een 500Watt paneel aangeschaft. Wellicht helpt onderstaande toelichting voor een verbetering in het gebruik. Een langegolf infraroodpaneel heeft altijd een opwarmtijd van ca. 8 - 10 minuten voor een redelijke straling en zal daarna nog doorverwarmen naar een stabiele temperatuur. Door in de straling te verblijven zal binnen de 8-10 minuten een verbeterd comfort gevoeld worden maar is de ruimte lucht ruimte temperatuur etc. nog niet op temperatuur. Een 500Watt paneel heeft nu eenmaal zijn tijd nodig. De tijd om deze ruimte luchttemperatuur te verwarmen hangt af van een aantal factoren: - de basis temperatuur van de ruimte (voor start verwarmen) - de massa die in de ruimte mee opgewarmd moet worden - de warmte verliezen naar de omliggende ruimten Om deze reden zijn al onze producten voorzien van programmeerbare thermostaten, van 500 Watt en meer zijn de thermostaten ook zelflerend zodat de ruimte op de door u gewenste tijd op uw comfort temperatuur is gebracht (deze thermostaten rekenen dit zelf uit). Advies: de thermostaat bij een volgende koude periode in te stellen

heel goed

tijdens telefonisch contact goed geholpen.

Prima service en adviezen.

Prima advies en service. Snel en gemakkelijk bereikbaar. Geduldige luisteren en uitleg.

Mooi product

Neem bij ruw plafond iets meer ruime om het paneel te bevestigen. Zou fijn zijn als de betekenis van de schakelaar aan de zijkant van het paneel bekend is. Werking verwarming is prima, licht is mooi helder.

uitstekende apparatuur geleverd

de apparatuur werkt geheel en uitstekend naar behoren. Alleen de lange levertijd was een minpunt en ook de prijs is aan de strevoge kant.

Goed product, klantvriendelijk bedrijf

Duidelijke communicatie over de levering. Goed product werkt prima.

Geweldig produkt, prettige service!

Dit infrarood paneel aangeschaft voor het toilet. Toilet grenst aan buitenmuur en in de winter is het afzien om daar de sanitaire stop te houden. Nu na plaatsen erg aangenaam qua temperatuur, de LED verlichting is makkelijk te bedienen met de meegeleverde click aan/uit schakelaar.

Mooi product en prima ondersteuning van leverancier.

Top product !!!!!

geweldig product

Heel mooi afgewerkt en voldoet 100% aan de verwachting

Heerlijke warmte met een laag verbruik.

Beetje lange levertijd maar het was het wachten waard.

Ideale oplossing voor badkamer

Door leveringsproblemen helaas (te) lang moeten wachten op het paneel. In gebruik dé ideale oplossing voor het (bij)verwarmen van de badkamer. Toen de temperatuur een stuk beneden nul was, hebben we wel de (gas)verwarming een uurtje voor het douchen laten aanspringen om de ergste koud te breken. Een kwartiertje voor het douchen het paneel (geprogrammeerd) laten aan gaan en steeds verzekerd van een heerlijk warme badkamer. Bij temperaturen rond en boven nul is de capaciteit van alleen het paneel ruim voldoende!

Prima artikel

De infrarood panelen werken prima. En als er vragen waren kwam er snel een antwoord.

Werkt allemaal perfect

Goede service!

Mijn installatie in de badkamer zorgt ervoor dat ik in de winter niet meer hoef te rillen als ik onder de douche vandaan stap. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Werd fijn ontvangen goede uitleg. Levering duurde langer als verwacht. Maar tijdens ophangen badkamer ging de lijm los. Dit gemeld en terug gestuurd werd gerepareerd en werk tot nu zeer goed. Dus zeer tevreden.

Lekker warm in de badkamer regelt met eigen thermostaat.

Het is geweldig. Heel fijne warmte en prachtig warm licht. Hij voldoet uitstekend in onze badkamer. Door de indirecte verlichting krijg je een modern designeffect.

prima produkt en bedrijf !

Een perfect paneel voor aan het plafond dat alleen een langere levertijd had dan verwacht. De gehele afhandeling van de bestelling was verder dik in orde. Prima bedrijf !

Middelkampseweg 8 a

5311PC Gameren

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.