Zeer tevreden over het bestelproces. De producten heel snel geleverd gekregen met de monsters die ik heb gevraagd. Mvg, T. Paterson

Snelle levering en een goed product !!

Alles is goed verlopen, ben erg tevreden.

Prima Webshop

In de middag besteld en de volgende ochtend was alles in huis Keurig verpakt en top kwaliteitsproducten Ik bestel hier al heel lang en alles is altijd prima in orde Ik kan het iedereen aanraden

TOP!

Hele goeie service en als er wat is dan staan ze gelijk voor je klaar! Ook snelle levering en echt geweldig lieve mensen! Met heel mooie producten - een duidelijke website - in 1 woord Klasse! A. den Hoed.

Jan Marini Exfoliator Cranberry-Orange Limited Edition

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst in deze winkel. Ik vond alles leuk. De levering is supersnel. De kwaliteit is geweldig. Ze gaven me ook meer cadeaus van hetzelfde merk. Ik was erg tevreden. Ik raad u aan om goederen bij hen te kopen. Ik zal er nog veel meer bij hen bestellen. Super!!!!!!!!

Fijne site

Fijne site,assortiment is ruim en goed geprijst

Prima levering

Altijd snel geleverd en zeer goede producten. Alles netjes verpakt Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

snel, accuraat, zorgvuldig

Mijn ervaring met Derma care is zorgvuldig en snel met afhandelen en opsturen

Slecht! Ik heb mijn pakje nog niet ontvangen.

Niemand weet waar het is. Is het zo'n klein pakje, 0,2 kg, dat het makkelijk zoek raakt? Moet het dan misschien een brievenbuspakje worden?

Uw bestelling is de volgende dag bij u aangeboden maar u was niet thus. U heeft een "niet thuis"bericht ontvangen van de vervoerder waarmee u zelf kon regelen wat er met het pakket gebeuren moest. U heeft gekozen om het af te halen bij een servicepunt. Wij snappen uw review derhalve niet. Wij betreuren dit ook zeer.

zeer goed product en snelle levering

Correcte afhandeling en snelle levering

Reeds 4 dagen onderweg voor een bestelling vzn 70, 00 EURO plus!!!

Érg teleurgesteld over de leveringsdatum. 4 Dagen geleden bestelt....heb gebelt maar niemand nam telefoon op. Ann Piron

U heeft de bestelling dinsdagavond geplaatst en zoals beloofd is hij de volgende dag aan u verzonden. De bestelling wordt vandaag bij u afgeleverd. De 4 dagen die u noemt, kloppen helaas niet

Was de eerste keer dat ik iets bestelde en dat ging prima, goede informatie

Ik kreeg op e mail bericht dat het pakketje is aangekomen, maar bleek niet zo te zijn .

Geen aankomst van mijn pakketje. Op e mail stond dat het bezorgd was. Helaas

Alles verliep heel vlot

Overzichtelijke website

Bestelling was niet volledig

Na contact met de klantenservice opgenomen te hebben werd ontbrekende item alsnog toegestuurd. Ik zou echter een kortingscode voor de volgende keer willen ontvangen. Anders kan ik net zo goed elders dezelfde producten bestellen.

Excellent Webshop

I ordered my usual skincare routine with Derma Care Shop The products ordered arrived in france within 2 days. Perfectly packed with a nice gift. I was also kept well informed of the status of my order via customer service. I will definitely order here more often

slechte klantenservice

Na een fibroblasting behandeling was ik opzoek naar een goede camouflage. ik kwam terecht bij lycogel deze wordt aangeschreven als beste product voor bv littekens bij acne. Helaas werkte dit product bij mij omgekeerd en werd alles juist extra zichtbaar. Na contact gezocht te hebben met derma-care shop was ik natuurlijk de eerste die dit overkwam ( altijd fijn om een apart geval te zijn) na verder onderzoek en het lezen van reviews bleek dit helemaal niet het geval, het komt wel degelijk voor bij andere mensen. Derma-care shop wist niet zo goed wat ze ermee aan moesten en vonden dat ik maar met een oplossing moest komen, toen ik toen voorstelde om het product terug te sturen kon dit ineens niet en was het daarmee klaar (dit hadden ze mij ook meteen kunnen zeggen) vrij aparte manier om je klant zo te behandelen

jammer dat je altijd in 2 delen moet bestellen voor korting. niet echt duurzaam 2x verzenden 2x bezorgen maar doe je alles in een dan betaal je meer. jammer

Bestel al een aantal jaar bij deze webshop en elke keer is de levering prima. Producten van hoge kwaliteit, netjes verpakt en snel geleverd. Ik kan het iedereen aanraden

Snelle perfecte service !

Tevreden over het volledige plaatje : gebruiksvriendelijkheid website, snelheid levering en de producten !

slechts de helft van de bestelde en betaalde producten ontvangen tot op heden

slechts de helft van de bestelde en betaalde producten ontvangen tot op heden

De andere helft van uw bestelling is eind vorige week aan u nageleverd en wordt maandag bij u bezorgd Wij hebben dit ook zo via de email met u afgesproken Jammer dat u nu zo een negatieve review schrijft

Niet goed

Heb het nog steeds niet ontvangen

Reliable and fast

I only ordered yesterday and the delivery is today! Competitive prices fast service and very good description of the products. Possility of tailored advice over the phone! This is rare service!

Over Derma-Care Shop

Leverancier van Huidverbetering producten & Cosmetica en opgericht in 2006 Bij Derma Care Shop vind je diverse anti-aging producten voor thuisgebruik. Alsmede ook diverse cosmetica van hoge kwaliteit De producten geven je huid een jonge en gezonde uitstraling. De huidverbeteringsproducten zijn onder andere geschikt om rimpels te verminderen, acne problemen op te lossen, de huid te verjongen, littekens te maskeren en de huid rondom de ogen te verbeteren De anti-aging producten en cosmetica bestel je eenvoudig online bij Derma Care Shop Indien op voorraad heeft u de producten de volgende dag in huis als u voor 17:00 uur bestelt. Zo kunt u morgen al beginnen met het wegwerken van rimpels en fijne lijntjes en een gezonde en jonge huid creëren.