Top kwaliteit en levering

Degelijk. Robuust. Stijlvol. Eenvoudig in elkaar te zetten en snel geleverd.

Zorgvuldige verzorging en bezorging

Een tevreden klant

Snel. correct en goed-koop.

Min ervaring is zeer positief met de bestelling bij Fonq. En nog eens goedkoper dan andere webshops. Dat is nog eens een extraatje.

Te gek klokje

Hele mooie klok! Beetje plastikkerig maar als ie hangt valt dat niet meer op. Het vogeltje fluit niet heel opvallend, soms heb ik het niet eens door. Ik ben er heel blij mee!

Good product and customer service

The table looks very much like in the picture. It is good quality and easy to assemble. Delivery was fast and within the specified time frame. I am happy with the service and the product.

Snelle en erg klantvriendelijke service!

Bij aankomst van het artikel bleek een kleine beschadiging in de lak te zitten. Aangezien dit de laatste voorradig was, wilde ik hem niet omruilen. De klantenservice heeft goed meegedacht in deze situatie en een compensatie aangeboden als optie. Heel fijn dat het zo snel opgelost is geworden. Dank daarvoor!

Goede communicatie

Uitmuntende communicatie en product sneller geleverd dan verwacht

Verzenden goed, retourneren lastig

Snelle en duidelijke communicatie met verzenden. Lastig dat je bij retourneren perse een account moet aanmaken. Mogelijk kan het zonder maar dat word je wel erg moeilijk gemaakt. En via een andere aankooppartner duurt het lang voordat je het retourlabel ontvangt. Hier wacht ik nu al enkele dagen op terwijl het binnen 14 dagen terug moet zijn.

Fijn

Bestelling geplaatst, binnen 2 dagen netjes bezorgd.

Keurig op tijd.

Geleverd volgens afspraak. Goed verpakt. Prima!

Prachtig design en functioneel

Mooie prullenbak met goede sluiting. Ruikt niet, wat ik een groot voordeel vind. Was alleen wel even zoeken naar goede vuilniszakken (je moet grotere hebben dan de hoeveelheid liter van de prullenbak zelf)

Net zo mooi als op de foto

Badmatten zien er supermooi uit en werden na één dag al bezorgd thuis. Hoe fantastisch

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, gemakkelijke retourservice.

gewoon goed

Het is de eerste keer dat wij bij Fonq bestellen,hebben veel op voorrraad en word ook snel thuis bezorgd alles was goed geregeld ,dus prima

Super, ik ben mooie stoelen rijker

Ruim assortiment aan keuzes, voor iedere smaak wat wils. Daarnaast de thuisbezorging ook erg prettig.

Top!!

Top! Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs.

Blij!

Ja, ik ben blij met mijn nieuwe vloerkleed! Het kleed voldoet aan mijn verwachting, de kleur en dikte van het kleed. Het past mooi in mijn interieur.

Kast bekeken bij dong en vervolgens online besteld . Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten. Hele goede kwaliteit en super blij met deze kast

Verschillende dingen van Hk living besteld. Werden de volgende dag met de bezorgdienst afgeleverd. Netjes ingepakt. Top services

Mooie lamp

Super mooie lamp alleen de belofte van volgende dag in huis duurde een paar dagen langer . We kregen ook geen bericht wanneer hij aan kwam . Maar super blij met het product

Goede communicatie, levering op tijd.

Super! Kan niet beter.

Ik heb een Salontafel gekocht en die werd de volgende dag geleverd. Helaas was hij wat beschadigd. Ik heb contact opgenomen met Fonq en heb de foto’s van de beschadiging gestuurd. De volgende dag al kreeg ik drie opties, terugsturen, korting of een korting op de volgende aankoop. Super goed geregeld geen weken wachten met wat gaan we doen. Ik ben echt super tevreden maak je niet vaak meer mee.

Pannen zien er mooi uit en voldoen aan mijn verwachtingen.

Prima product en op tijd geleverd

Kast online gekocht. Op tijd geleverd, binnen 24 uur! Alles was netjes verpakt. Binnen het uur stond de kast.

Heel leuke producten

Volgens verwachting mooie spullen

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze showroom. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!