Makkelijk shoppen

LED klok gekocht, veel keuze. Bestellen ging makkelijk. Ideaal om met gespaarde Freebees te kunnen betalen.

Mooi dressoir

De kast is makkelijk in elkaar te zetten en staat erg mooi in onze woonkamer. Er zit veel ruimte in om spullen op te bergen.

vertrouwd contact

Na een verkeerde keuze kon de bestelde buitenbank zonder problemen kosteloos retour en stond een week later het geld teruggestort op de rekening

Prima communicatie en snelle levering

Goed product. Ik ben heel tevreden.

Mooie producten, snelle levering!

Het is altijd een beetje "spannend" om online duurdere producten te kopen zonder te weten hoe deze eruit zien, maar mijn verwachtingen zijn helemaal waargemaakt.

Hele fijne website

Product vandaag besteld morgen in huis, beste prijs en goede service

tot de volgende keer

super fijne ervaring met bestellen bij fonq dus tot de volgende weer !

Hele fijne en servicegerichte webshop

Heel veel keus, snel geleverd en goede service!

Okay

Klantenservice is slecht qua behulpzaamheid. Verzendkosten kan eraf omdat hier geen goedkopere iets aangeboden worden.

Snel geleverd . Prachtig Brabantia prullenbak met 2 jr. garantie en een mooie kleur rood

top bedrijf doet wat ze beloven mooie producten prima levering!

producten prima verpakt! producten zijn zoals op de foto! Levering is stipt zoals beloofd! Ben heel tevreden!!!

Het werkt!

snelle service bij krantenteam goede producten snelle levering

super!

ontzettend leuk assortiment en vrij snel bezorgd. Bijna hele huis zit vol Fonq:)

Prachtige bank, helaas met mankementen

Afgelopen vrijdag een prachtige bank mogen ontvangen, helaas niet zonder slag of stoot. Want de bank was kapot aan de onderkant, miste 1 poot en er was 1 poot afgebroken. Gelukkig is dit wel gelijk opgepakt door de klantenservice dus het kan pech zijn geweest. Gelukkig goed opgelost.

Hi Nikita, Wat jammer om te horen dat het product op deze manier geleverd is bij je. Dat is niet de service die je zou mogen verwachten en daarvoor onze excuses! Gelukkig is het inmiddels opgelost. We wensen je dan ook veel plezier met je bestelling en hopen je bij een volgende bestelling meteen naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, fonQ

Mooi en snel geleverd

Mooie, rijke artikelen. Snel en netjes geleverd! Zoek je iets speciaals kijk bij Fonq!

De boretti luciano Nero gekocht inclusief hoes. De BBQ is door de mannen super netjes op zijn plaats gezet. Kon exact volgen wanneer ze kwamen. Super service

Het product dat ik heb gekocht was letterlijk dubbel van prijs bij karwei, hoog kwaliteit voor een goed prijs, en super snelle levering

leuk

klokje staat gezellig in de slaapkamer.

Giftcard van Fonq geldverspilling

Na 3060 vazen te hebben bekeken vond ik dé perfecte vaas. Maar als je hem vervolgens probeert af te rekenen lees je het volgende: 'Giftcards en kortingscodes zijn niet in te wisselen bij producten van verkooppartners.' En dit geldt voor bijna alle producten!

Hi Davina, Bedankt voor je bericht. Wij bieden verkooppartners de mogelijkheid om hun producten te verkopen via onze website, maar omdat je niet daadwerkelijk een fonQ product koopt is het momenteel (nog) niet mogelijk om je giftcard hierop te gebruiken. Wij zijn bezig dit wel te realiseren en hopen dit zo snel mogelijk rond te hebben. Helaas is hier nog geen termijn aan gekoppeld en is het niet mogelijk hier een uitzondering in te maken. Met vriendelijke groet, fonQ

Snelle levering, product viel tegen

Wij hadden een kleed besteld. Wij vonden de kleuren niet zo helder als op de website getoond.

Snelle bezorging, heel goed verpakt, mooie spullen

Zoals boven vermeld..

Snel en goed geleverd

Duur servies besteld De volgende dag keurig binnen Erg goed ingepakt

Fantastische hangmat met standaard

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. De hangmat van mijn zus gaat al jaren mee en heb er nu ook een voor mijzelf gekocht. Stevig, makkelijk in elkaar te zetten, leuke kleuren, ligt erg lekker, zelfs met zn 2en.

Mooi op tijd geleverd en artikel was € 30 goedkoper dan bij andere leveranciers.

Besteld en gelijk volgende dag in huis

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!