snelle levering en super service !

Snelle levering en een hele goede klantenservice!

Aflevering oké , jammer dat giftcard maar beperkt verzilverbaar is

Ter aanvulling hierbij dat de uitgegeven giftcard (cadeaukaart) slechts beperkt verzilverbaar is omdat de vele leveranciers van Fonq deze niet accepteren. Slechts enkel voor eigen Fonq producten met een stevig prijskaartje inwisselen mogelijk ( cadeaubedrag staat niet in verhouding tot de Fonq prijs)

Snelle levering! Fauteuils naar wens.

Snelle levering! Fauteuils naar wens.

Zeer goede service

Zeer goede service! Helaas de stoel moeten retourneren omdat hij voor ons net niet fijn zat, maar heel goede service en netjes contact over de mogelijkheden. Tevens snel opgehaald en gelijk geld teruggestort gekregen.

goede kwaliteit

leuke lamp ,heel stevig

Goede service, jammer van de verzendkosten

Ik heb fonQ altijd een fijne winkel gevonden om leuke spulletjes op de kop te tikken, maar sinds kort worden er verzendkosten in rekening gebracht. Op zich snap ik dat wel, maar retourneren is nog steeds gratis. Voor mijn gevoel betaal ik nu voor de kopers die zes varianten van iets bestellen en dan vijf weer terugsturen, terwijl ik zoveel mogelijk probeer om vooraf goed uit te zoeken wat ik ECHT wil en dat dan bestel om zo het systeem zo min mogelijk te belasten. Het systeem van een andere grote webwinkel om verzenden gratis te houden en voor retourneren een (piepklein) bedrag in rekening te brengen vind ik sympathieker. Ik kijk nog steeds bij fonQ maar als ik hetzelfde artikel ergens voor dezelfde prijs kan kopen zonder verzendkosten, bestel ik het inmiddels liever daar. Over de service en de snelheid van het bezorgen heb ik niets te klagen dus ik blijf fonQ wel aanraden, maar nu wel met de opmerking om even wat verder rond te shoppen...

Lamp besteld bij Fonq die veel voordeliger was dan bij andere winkels. En ook nog eens een hele snelle levering. Zondagmiddag besteld en maandagmorgen al in huis.

Heel snel bezorgd. Helaas kleine beschadiging maar na contact met de klantenservice perfect opgelost.

Bestelde producten geleverd

Fonq is een prettige winkel, er wordt goed geïnformeerd over de stand van zaken van de levering. Heb 2 keer kort achter elkaar iets besteld. Let wel op als je een fonqbon hebt dat je die niet altijd kan gebruiken, ik had een bon besteld en kon die vervolgens niet voor mijn bestelde product gebruiken om dat het product door een ander dan fonq geleverd werd. Dit had ik uiteraard liever van de voren geweten dan had ik de bon niet besteld. Het product had ik vanwege schade retour gedaan en na bericht van de andere leverancier kreeg ik het geld terug van Fonq dus waarom ik dan niet met de fonq bon kon betalen is mij een raadsel. Overigens het nieuwe product was daarna wederom prima geleverd en gelukkig zonder schade. Wat ik zelf niet zo milieuvriendelijk vind is dat ieder besteld product, in een bestelling, apart wordt geleverd, zelfs de gloeilamp werd apart bezorgd. Winkel komt betrouwbaar en klantvriendelijk over

Heel blij met de stoel sokjes! Eindelijk geen filtjes die loslaten en geen krassen op de vloer!

3 maanden verder nog steeds niet geleverd

Laten betalen voor niet geleverde zaken. Nu 3 maand verder en nog steeds niet de servies sets geleverd krijgen (2x 12 sets). Ze houden je aan het lijntje en lossen niets op. Helaas weg geld voor niets!

Hi Marck, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Ik kan me je onvrede hierover inderdaad goed voorstellen, je had natuurlijk al gewoon over de juiste borden moeten beschikken. Ik heb de leverancier zojuist benaderd en hoop je snel meer te kunnen vertellen. Zodra we over duidelijkheid beschikken, hoor je dit zo snel mogelijk via de mail. Ik verwacht dat de ontbijtborden (8 stuks) nu snel bij je aangeboden gaan worden! Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, fonQ

Bestellingen zijn snel geleverd, zelfs eerder dan aanvankelijk aangekondigd.

Ik ben heel tevreden over het aanbod en de service van fonQ.

Sinds een maand heb ik fonQ ontdekt als alternatief voor Bol.com. Ik vind het uitgebreide aanbod interessant en de prijzen liggen iets lager dan andere online webshops. Het was even afwachten hoe de service en levering zouden verlopen, na de eerste bestelling, die waren vrij snel positief. Ondertussen heb ik verschillende zaken gekocht voor in mijn nieuwe huis en praktijk. Ik zal in de eerste plaats terug gaan naar fonQ. Een aanrader!

Hele fijne webshop en snelle levering

Ongeveer heel mijn uitzet bij Fons gekocht en kan niet anders zijn dan tevreden! Pakken alles goed in, komen afspraken goed na en hebben een fijne webshop in gebruik.

Helaas was de vaas die ik had besteld door postnl kapot bezorgd. Ik werd via de chat van fonq snel en keurig geïnformeerd over de wijze waarop iedereen vaas kon retourneren Binnen 2 weken kon ik een nieuwe vaas ophalen en was alles netjes afgehandeld. De vaas is prachtig! De service geweldig!

Betrouwbare webwinkel met groot assortiment!

Snelle levering! Goede communicatie Service is uitstekend

100% recommend this product

I love every detail of this display cabinet. It's sturdy and you have the option to fix it on the wall if you prefer. It comes already assembled which makes you save time. The colour is amazing and fits perfectly with any interior design style. My shopping experience with fonQ was great and the delivery was very fast.

Snel geleverd en product voldeed aan de verwachting.

Ze plaatsen alleen positieve reviews

Fonq plaatst alleen de positieve productreviews en verwijdert alle negatieve reviews. Lekker transparant

Hi Onno, Bedankt voor je review. Als er in een productreview ook iets vermeld wordt wat niet met het product zelf te maken heeft, dan wordt er inderdaad voor gekozen om het niet te plaatsen. Wanneer een klant een negatieve ervaring heeft met het product zelf, dan wordt dit wel geplaatst. Zou je wellicht je productreview naar [email protected] kunnen sturen? Ik ga er dan zo snel mogelijk naar kijken. Met vriendelijke groet, fonQ

Mijn go to webshop voor interieur

Fonq levert snel, fijne klantenservice, breed assortiment en goede communicatie.

Mooie producten en doen wat beloofd!

Prachtige spullen besteld. Foto's kwamen goed overeen en snelle levering. Dik tevreden!

Beetje teleurgesteld

Ik had een cadeaukaart gekregen om zo zelf iets te kunnen uitzoeken. Wat blijkt kan je maar beperkte producten kopen en natuurlijk niet de producten waar je interesse in hebt.

Prima product

Vlotte aflevering van bestelling

Niets op aan te merken

Bezorging op tijd zoals afgesproken. Bankstel voldoet aan alle verwachtingen.

Waardeloze verzending

Voor 22:00 h besteld, de andere dag geleverd. Nou....aan mijn hoela!! 2 a 3 keer een melding dat pakket niet geleverd kan worden. Ik had een keuze dat het bij een automaat opgehaald kan worden. Nou mooi niet. Het moet op mijn woonadres geleverd worden vanwege een benodigde handtekening. GEEF DAN DE OPTIE NIET !! Ik ben niet altijd thuis. Zondag besteld en ik heb nog steeds niets. Echt waardeloos.

Goedemorgen! Bedankt voor je review. Ik heb zojuist naar de zending gekeken en zie inderdaad dat het een en ander misgegaan was, mijn excuses hiervoor. Ter compensatie heb ik zojuist een persoonlijke fonQ kortingscode voor je aangemaakt, deze kan je zo via de mail verwachten. Als ik de bijbehorende verzendinformatie bekijk, dan zie ik dat het pakket gelukkig reeds afgehaald is, hopelijk is het artikel ondanks het ongemak alsnog naar wens! Met vriendelijke groet, fonQ

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.