Prachtige kopjes én ze passen!!

Ik was al een tijd op zoek naar mooie koffiekopjes die ook nog zouden passen onder m’n nespresso apparaat. Met deze kopjes heb ik ‘best of both’; ze passen, zien er leuk uit en ook niet onbelangrijk, ze drinken lekker(niet te dikke rand).

Fijn bedrijf

Mooie kwaliteit, snelle levering. Al meerdere malen iets besteld en slechts 1 keer iets geleverd met schade. Fonq treft daarbij geen blaam, de vervoerder ging er wat onzorgvuldig mee om. Fonq handelde het evenwel heel snel weer af. Wij zijn dus meer dan tevreden.

Mooie producten en snelle levering

Op de site zijn de producten goed vindbaar en een breed aanbod is beschikbaar. De snelle levering is fijn.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling,mijn bestelling kwam heel snel aan,en het is precies zelfde als op het site.

Prima ervaring

Pakket was precies op tijd en goed afgeleverd door de transporteur

Supersnelle levering

Supersnel en goed te regelen welke tijd de levering plaatsvindt

Cosiscoop besteld en gekregen

Hartstikke snel ontvangen

Top pan, zeer waar voor je geld

Van bestelling tot levering, alles tot in de puntjes geregeld

Service goed en vlot, maar kwaliteit product slecht!

Nadat ik een lampje had besteld welke zwaar beschadigd was en ik.deze retour heb gezonden kreeg ik binnen een week een zelfde lampje die ook weer beschadigd was! Ondanks dat de retourprocedure vlot, simpel en gemakkelijk ging ben ik over de kwaliteit van het product minder enthousiast. Nadat ik mijn klacht had doorgeven bij de eerste levering, had ik wel verwacht dat Fonq beter zou kijken wat ze mij de tweede keer opstuurden.....

Waardeloze bezorging!!!

Tot 2x toe zogenaamd ‘niet thuis’. Geen bezorger gezien of gehoord. Na hierover een klacht te hebben ingedient bij Budbee is het pakket vervolgens wel bezorgd, maar stond deze in de entree. (waar iedereen in en uit kan lopen). Waardeloos!!! Gelukkig was ik zelf op tijd er bij. Ik snap niet dat jullie zo’n slecht bedrijf voor bezorging gebruiken. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er bij mij iets is misgegaan met Budbee. Gebruik aub voortaan gewoon PostNL of DHL!

Magneet is te zwak voor messen..ze vallen er zo af

De magneet is te zwak om messen op te hangen

SUPER

Een snelle levering van een prachtige lamp. Hij hangt geweldig en staat fantastisch

perfect

assortiment, service, netheid verpakking, betalingsmogelijkheden zijn perfect

Een snelle levering, kundig verpakt en artikel zoals beschreven.

De service van Fonq ervaar ik als heel prettig. De levering is zoals wordt aangegeven, het artikel is kundig verpakt en nieuw. Het artikel is zoals beschreven op hun site. Door zelf de reviews van tevoren gelezen te hebben, heb ik mijn keuze kunnen maken naar mijn wensen.

zeer tevreden

bestelling ia makkelijk te plaatsen. snel geleverd en netjes verpakt.. levering is ook goed te volgen.

Mooie, sierlijke lamp

Binnen een dag geleverd. Met lampen van de Action erin van 0,99 per stuk en een dimmer geweldig effect. We hebben meteen spelletjes gedaan op de tafel en konden alles goed zien. Voor sfeerverlichting gedimd ook een mooi effect. Erg blij mee!

Snelle levering en bezorging!

Zoals boven beschreven. Besteld en volgende dag in huis. Kan niet beter!

Bliksemsnelle en degelijke levering.

Mooie en degelijk artikel.

Keurig

Vlotte afhandeling Verpakking was keurig in orde.

kreeg wat ik had besteld

Omdat coolbleu mij zwaar teleurstelde en ik prullenbak moest hebben. Besloot ik mijn bestelling te annuleren omdat ik 2x het product met een deuk kreeg. Ik besteldd dezelfde Brabantia bij fonq en kreeg deze netjes de dag erna zonder deuk binnen. Eerste keer hier besteld en ben tot nu toe tevreden

Altijd tevreden over Fonq

Snelle verzending, goeie prijzen

Ruim assortiment en prima klantenservice.

Wat een ruim assortiment heeft FonQ. Ze zijn niet altijd de goedkoopste (anders was het een dikke 10 geweest) maar als je aanbiedingen afwacht, dan valt het mee én ben je verzekerd van een top product dat vlot en goed verpakt wordt verzonden. Ook betalings- en retour mogelijkheden prima voor elkaar.

fantastisch

ik kocht onlangs Jospeh & Jospeh groenafval zakjes bij Fonq. Supermakkelijke installatie. hele goede handleiding en toen ik er niet helemaal uit kwam was de helpdesk zeer deskundig om me uit de brand te helpen. Top!

verzending prima, product valt tegen

Gekochte Vestjberg Filip vloerlamp blijkt niet dimbaar zoals in beschrijving stond en geadviseerde en dus erbij gekochte (dure) kogellamp blijkt helemaal niet te passen ivm te grote hoogte waardoor de glazenkap niet in de schroefdraad past.

Goed product

Alles volgens afspraak nagekomen

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze showroom. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!