Handige website/ snelle levering

Door de top 10 populairste eetkamerstoelen uiteindelijk blij verrast door de stoelen van Zuiver! Gisteravond besteld en vandaag in huis, super!

Keurige bezorging

Als je even geduld hebt en niet iets meteen de volgende dag bezorgd hoeft te hebben, dan werkt fonQ zoals het hoort.

erg goed

Een goede prijs voor een goed product. De website is uitgebreid maar toch overzichtelijk met een correcte en snelle afhandeling

de tussenstand is...

Bestellen is 1, ontvangen is 2, ik heb nu alleen maar besteld, heel gemakkelijk vanachter mijn laptop

Fijne website snelle levering

Top!!

Website snel te vinden en zeer snelle levering!!

Na bestelling volgende dag geleverd . En alles netjes en stevig verpakt.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Snelle levering en duidelijke communicatie

Mooie producten

Mooie producten, goede levering en service

Top site

Top site, met veel variatie aan artikelen en snelle levering.

Mooie lamp, snelle levering!

Mooie lamp voor goede prijs. Echte eye catcher, mooie kleur en kwaliteit. Volgende dag in huis. Top!

Prima website. Echter geen optie om achteraf te betalen met klarna. Kan wel op afbetaling, in 3en maar niet het totaalbedrag als dit onder de 100 euro is.

Ik kon vinden wat ik zocht. Veel keuze in leuke dingen.

Top prijs / kwaliteit verhouding

Hele mooie en fijne klok voor een mooie scherpe prijs!

Duidelijk en snel

Duidelijk wanneer de levering is, je wordt goed op de hoogte gehouden. Nadeel was dat de bezorgers de bank niet helemaal zo hadden geplaatst (op de tijdelijke plek) zoals handig was voor de verhuizing.

Blij met fonQ

It is a very nice website with a wise variety of products for all the tastes. Quite intuitive to navigate. Essy to find anything. The disscount of 25% was very useful and the divery costs reasonable. I’m satisfied with the products abd the service.

Mooie spullen

Makkelijk navigeren, mooie spullen voor elk budget

Snelle levering en goed verpakt.

Mijn vrouw heeft dit geregeld: ik betaal alleen

Prima: alleen de link (de url met het product) kan niet 1 op 1 worden gekopieerd.

Nog even afwachten hoe het product is bij aflevering.

Alles netjes voor elkaar

Duidelijk en snel besteld

Bestelling komt niet binnen, slechte communicatie.

Mijn bestelling is al weken onderweg, terwijl de producten direct leverbaar zijn. Ze worden niet geleverd, ondanks meerdere keren contact met de klantenservice die naar Dynalogic wijst. Communicatie met de klantenservice duurt lang en krijg niet kloppende informatie. Ik bestel hier nooit weer.

Correct met alles!

Prima product, slechte klantenservice

Wij hebben een lamp gekocht. Nu we hem hebben zijn we er erg blij mee, maar de rit er naartoe was verre van ideaal. De bestelling had een lange levertijd en werd daarnaast ook nog eens vertraagd, kan gebeuren. Vervolgens ontvangen we geen update op dat dag dat dit zou gebeuren volgens de mail. Tijdens contact met de klantenservice worden afspraken gemaakt die niet worden nagekomen en contact momenten worden ook weer niet nagekomen. Je moet dus echt achter hun reet aan voor jouw pakketje. Nadat er mij werd verteld dat de leverancier het pakketje aan het einde van de week zou leveren bij Fonq en we het dus de week erna konden verwachten (dit was al twee keer eerder gezegd), stond ons pakketje oppeens onaangekondigd de volgende dag voor de deur. Niemand was thuis om deze lamp aan te nemen. Weer slechte communicatie. Wij zijn dus niet positief over de communicatie en service van Fonq, maar om het positief af te sluiten, de lamp hangt mooi.

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! In 2024 werden wij winnaar van de Shopping Award Wonen. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!