Terrible experience

I've ordered a tv rack. It supposed to arrive after few weeks. Unfortunately it took 2months for arrive. What's even worst it arrived damaged. So now I need to wait for a replacement or cancel the order. Terrible

Hi Oleh, Thank you for your review. That does not sound good, my apologies for the inconvenience! The damaged item will be picked up very soon. As soon as we have received and processed the return, we will pay back the amount immediately. This process can take up to two weeks, but normally the amount can be expected faster. In case you do have any questions about this, please let us know. Kind regards, fonQ

Mooi en bijzonder assortiment

In verschillende categorieën van alles te vinden. Makkelijk besteld en vaak al de volgende dag in huis. Zowel voor als na aankoop ook gemakkelijk en snel te bereiken via chat, mail en telefoon. Wat wil je nog meer?

Slecht

Er zat een kakkerlak bij! Hij was verpakt in een kist met 80 schroeven en niets was passend, dus moest alles op maat met een houtvijl vijlen. Ook nog een dag voor niets thuis gebleven, omdat de bezorger niet kwam

Hi Myra, Bedankt voor je review. Dit betreft zeker niet de manier waarop we onze producten willen leveren, onze oprechte excuses hiervoor. Wij zien dat er contact geweest is met onze klantenservice hierover en dat u ter compensatie een gedeeltelijke terugbetaling ontvangen heeft. Ondanks deze vervelende ervaring hopen we dat u alsnog plezier heeft van het product. Mocht je momenteel nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, fonQ

Teleurgesteld

Zending beschadigd toegekomen en vind het heel spijtig dat ik niemand kan bereiken, niet via schadefomulier want die werkt niet ook niet via telefoon en geen antwoord op e mail. Ja zal dan 1 keer zijn hé

Hi Marijke, Onze excuses voor het feit dat je de bestelling beschadigd ontvangen hebt. We zien hier helaas geen melding van terug. Zou je dit nogmaals kunnen proberen? Als dit niet lukt kan je ons (of de verkooppartner) uiteraard een mail sturen. Dit mag naar [email protected]. Met vriendelijke groet, fonQ

Slecht

Een kamado gekocht, blijkt niet werken. Gevraagd naar en oplossing, kreeg een standaard mail terug. Hierop gereageerd maar nooit weer reactie gehad. Dit is inmiddels 5 weken geleden.

Hi Alwin, Bedankt voor je review. Zo te zien hadden we op 21-5 voor het laatst gereageerd en was hier volgens onze gegevens geen reactie meer op gekomen. Zou je je bericht wellicht nogmaals naar ons kunnen sturen? Mocht je op 21-5 onverhoopt geen mail van ons ontvangen hebben, zou je dan ook je ongewenste inbox kunnen controleren? Je kunt gerust een mail sturen naar [email protected] o.v.v. ticketnummer #12499480, we pakken de afhandeling van de klacht dan weer zo snel mogelijk op. Een prettige avond verder gewenst! Met vriendelijke groet, fonQ

Dieven

Ze hadden een kortingscode aangeboden, deze had ik gebruikt maar wilde de bestelling retourneren. Er werd me verzekerd dat de code weer actief zou worden als ik het retour had gestuurd, maar toen ik dat had gedaan kwamen ze toch terug op hun woord. Dieven zijn het.

Hi Arthur, Wat jammer om te horen dat je ontevreden over ons bent. We zien dat je vandaag mailcontact hebt gehad met onze klantenservice. Hierin hebben we je een compleet overzicht gestuurd van de kortingscodes die je ontvangen en gebruikt hebt, de bestellingen die je daarna geretourneerd hebt, de nieuwe kortingscodes die je daarvoor gekregen hebt en uiteindelijk ook weer gebruikt hebt. Je hebt dus inderdaad geen recht op een nieuwe kortingscode aangezien je deze gebruikt hebt in een van je bestellingen die je wel gehouden hebt. Met vriendelijke groet, fonQ

Waardeloos

9 mei houten tuinbankje besteld voor verjaardag 23 mei. Ik dacht mooi op tijd binnen 5 werkdagen geleverd. Tot op heden nog niets ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Door vertragingen bij de leverancier was het helaas niet gelukt om aan de beloofde levertijd te voldoen, onze excuses hiervoor. Ik zie in het systeem dat we het product nu op 21-6 verwachten binnen te krijgen. Hiernaast zie ik ook dat je order inmiddels geannuleerd is, het bedrag staat dan ook snel weer op je rekening. Hierbij nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, fonQ

Zelfs 1 ster is teveel!!!

Zelfs 1 ster is teveel!!! Wat een waardeloze zaak. ‘Voor 23:59 besteld morgen in huis’. 9 dagen later nog steeds niet ontvangen. Klantenservice waardeloos. Telefonisch bereikbaar tussen 13:30 en 17:00. Als je belt sta je 20-25 minuten in de wacht. Op emails krijg je na 2 dagen een standaard reactie: ‘wacht op verending’. Op de vraag wanneer je het dan wel gaat ontvangen krijg je weer na 2 dagen exact het zelfde bericht, ‘wacht op verzending’. Uiteindelijk ene Nuria gesproken en aangegeven de bestelling te willen annuleren krijg je als antwoord dat ze het bij de partner gaat navragen of dat kan??? Hoelang het gaat duren? Onbekend. 2 minuten na ons gesprek krijg ik van haar een email met daarin de mededeling dat de bestelling op verzending wacht??? Website waardeloos. Je zou een bestelling online kunnen annuleren. Dit is dus niet mogelijk. Voor mij nooit meer Fonq.

Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Allereerst mag het uiteraard niet gebeuren dat de toegezegde levertijd niet gehaald wordt, hiervoor willen we dan ook onze excuses aanbieden. In dit geval waren we daarnaast niet zelf de verzender van het artikel, maar een partner van ons. Helaas kwamen zij niet met een update, waardoor het niet duidelijk werd wanneer de bestelling verzonden ging worden. Als een 'partner' bestelling geannuleerd moet worden, dan moet de partner dit normaal gesproken eerst zelf in gang zetten, wij voeren hierna de refund daadwerkelijk door. Gezien het ongemak is bij uitzondering besloten om de terugbetaling zelf alvast in gang te zetten. Het bedrag kan nu dan ook snel weer op je rekening worden verwacht. Zou je de vermelde naam uit je review kunnen halen? Alvast bedankt! Hierbij in ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, fonQ

Heel mooi

Heb ik voor mijn man zijn verjaardag gekocht.hij is er heel blij mee

Snelle verzending, mooie kortingscode

Snel verzonden, ook nog gebruik kunnen maken van een leuke kortingscode!

Product nooit geleverd, beloftes niet nagekomen

Wij hebben in maart een tuintafel besteld, met een levertijd van 2 weken. Tot 4 keer toe werd de levering uitgesteld. Inmiddels wordt ons verteld dat de tafel in juni wordt geleverd. 3 maanden na bestellen. Daarop hebben we de bestelling maar geannuleerd. Er is geen enkele communicatie vanuit Fonq, we moeten overal zelf achteraan mailen.

Hi Rick, Bedankt voor je review. Wij kunnen ons uw onvrede hierover goed voorstellen en willen hierbij dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het verloop hiervan. Als je bij ons een bestelling plaatst, dan is dit niet wat je mag verwachten, we nemen je feedback dan ook zeker mee. Het aankoopbedrag zal nu snel weer zichtbaar zijn op de rekening waarmee betaald is. Met vriendelijke groet, fonQ

Heerlijke pan

We hebben deze Demeyere koekenpannen pas 1 week en ze bevallen tot nu toe prima. Bakt lekker zeker de gebakken aardappels, en ook het vlees bv biefstuk schroeit snel dicht en bakt lekker bruin. wij zouden ze zeker aanbevelen.

Waardeloos

Ik ben nu al tig mailtje veder en tig telefoontjes veder om de geleverde stoelen te retourneren. Ondanks alles krijg ik weer een mail dat ze bezorgd worden, kortom weer wachten op je geld. Ik zou zeggen bestel niks! Zoek veder en haal elders dezelfde product.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend dat dit zoveel tijd in beslag genomen heeft, sorry hiervoor! Ik heb ernaar gekeken en zie dat alle stoelen inmiddels retour door ons ontvangen en verwerkt zijn. Aangezien hiervan sprake is, is het bedrag ook reeds teruggestort. Ondanks deze vervelende ervaring hoop ik dat de behouden producten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, fonQ

Mooie tafel

Hele mooie tafel die goed in het interieur past Ik ben er heel blij mee.

Makkelijk shoppen

LED klok gekocht, veel keuze. Bestellen ging makkelijk. Ideaal om met gespaarde Freebees te kunnen betalen.

Mooi dressoir

De kast is makkelijk in elkaar te zetten en staat erg mooi in onze woonkamer. Er zit veel ruimte in om spullen op te bergen.

vertrouwd contact

Na een verkeerde keuze kon de bestelde buitenbank zonder problemen kosteloos retour en stond een week later het geld teruggestort op de rekening

Prima communicatie en snelle levering

Goed product. Ik ben heel tevreden.

Mooie producten, snelle levering!

Het is altijd een beetje "spannend" om online duurdere producten te kopen zonder te weten hoe deze eruit zien, maar mijn verwachtingen zijn helemaal waargemaakt.

Hele fijne website

Product vandaag besteld morgen in huis, beste prijs en goede service

tot de volgende keer

super fijne ervaring met bestellen bij fonq dus tot de volgende weer !

Hele fijne en servicegerichte webshop

Heel veel keus, snel geleverd en goede service!

Okay

Klantenservice is slecht qua behulpzaamheid. Verzendkosten kan eraf omdat hier geen goedkopere iets aangeboden worden.

Snel geleverd . Prachtig Brabantia prullenbak met 2 jr. garantie en een mooie kleur rood

top bedrijf doet wat ze beloven mooie producten prima levering!

producten prima verpakt! producten zijn zoals op de foto! Levering is stipt zoals beloofd! Ben heel tevreden!!!

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! In 2024 werden wij winnaar van de Shopping Award Wonen. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!