Mooie lamp besteld en was snel bezorgt de lamp ziet er prachtig uit

Precies wat ik zocht

Via Boretti probeerde ik vlamverdelers te kopen ter vervanging van mijn inmiddels doorgeroeste exemplaren. Ze waren niet op voorraad maar ze beloofden wel levering binnenkort, maar werd steeds een half jaar later. Via Fonq had in ze in een maand en zo te zien origineel spul voor een redelijke prijs. Ik werd redelijk tot goed op de hoogte gehouden van leverdatum.

Top !

Betrouwbaar, correct, snelle levering. Heel tevreden.

Prettig

Beetje onduidelijk wanneer exact geleverd werd. Verder goed en prettige ervaring met Fonq

Op tijd, in goede staat afgeleverd.

Op tijd afgeleverd, prima verpakt.

Zeer tevreden. Geweldige ( web) winkel met fijne service

Een aantal bestellingen gedaan en allemaal naar wens. Ook klantenservice behulpzasm en vriendelijk

Anders dan verwacht

Het bureau zelf is een mooi bureau, de kwaliteit is gemiddeld; Voor zo'n prijs had ik beter verwacht. Hoewel de kleur op de foto's gebroken wit lijkt, is dat niet het geval, mist = grijs. Daarnaast lijkt het bovenblad en één van de lades beschadigd te zijn, omdat de noesten van de houtnerf niet volledig gevuld zijn met de verf, waardoor je hier en daar alleen maar donkere deukjes ziet. Ook lijkt het op de foto's op één lange lade en een kleinere, maar de lange heeft een zeer duidelijke lijn in het midden, waardoor meer het effect van drie lades ontstaat - een iets andere perceptie van het ontwerp. Een beetje teleurgesteld, maar het voldoet aan mijn behoeften met de specifieke afmetingen en uiteindelijk is het nog steeds een mooi bureau.

Uiteindelijk gelukkig tóch een positieve ervaring met fonQ

Contact zoeken en krijgen met fonQ vind ik lastig en is een aandachtspunt. Mijn vraag ging over de produktspecificaties van de 3 soorten Hartman Alice verstelbare tuinstoelen: bij ieder van deze 3 stoelen wordt een ander draagvermogen vermeld (120, 130 en 135 kg). Zit er dan kwaliteitsverschil in deze 3 stoelen? Uit de produktomschrijving blijkt dat niet. Vier stoelen besteld met een draagkracht van 130 kg, maar ik was achteraf toch wel benieuwd naar het hoe en waarom. De volgende acties ondernomen. Eerst een telefoonnummer geprobeerd te vinden: staat niet op de website (heb ik in ieder geval niet gevonden). Vervolgens via de chat geprobeerd: dan krijg je een soort robot die mijn vraag niet begrijpt en steeds vraagt om nogeens je vraag te stellen. Ook al kort je je vraag fors in, je krijgt helaas steeds dezelfde reactie terug. Dat werkte dus niet. Toen via Whatsapp een nummer aangemaakt en dezelfde vraag gesteld: ik kreeg wéér een nietszeggende reactie. Ik heb uiteindelijk uit frustratie het gesprek weer van mijn telefoon verwijderd en heb mijn vraag maar gelaten voor wat het was. Toch zat me dat niet lekker en heb de e-mail met een kortingscode teruggestuurd en mijn frustratie erbij gemeld. Daarop werd de volgende dag al gereageerd met als gevolg dat mijn vraag doorgestuurd is naar de produktdeskundige (antwoord terug volgt nog) en dat mijn kortingscode alsnog verzilverd is. Ik heb mijn vraag uiteindelijk dus toch nog kunnen stellen. Gelukkig goed opgepakt door de Klantenservice van fonQ, maar in contact komen met fonQ vind ik nog steeds een aandachtspunt en zou beter op de website naar voren moeten komen, bijvoorbeeld in de FAQ, waar nu wel diverse suggesties/onderwerpen vermeld worden maar waar ik toevallig niet verder mee kwam.

Goede ervaring, jammer van verzendkosten

Geen gratis verzending (meer). Voor de rest is service voor het retourbeleid in orde.

Goed assortiment en snelle service

Zuiver stoelen gekocht, zouden volgende dag geleverd worden maar dat is helaas niet gelukt. Wel de dag erna, goed verpakt en direct klaar voor gebruik.

Snelle levering en mooi product!

Een dekbedhoes van het merk Walra gekocht. Product komt overeen met de beschrijving en voldoet aan onze verwachtingen. Het product werd ook snel geleverd. Erg fijn!

Erg mooi maar budget materiaal

Ik ben tevreden. Voor de prijs kun je geen echt hout of leer verwachten. Het oogt mooi, zit super comfortabel en is stabiel. Makkelijk in elkaar te zetten, duurde ong. 5 minuten. Goed verpakt.

Snelle levering en mooi product!

Goede snelle service

Goede prijs, snelle service

Heel stevig solide tafel voor plant of vaas met bloemen

Maar mijn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het me op internet niet was opgevallen dat de verbindingsstukken van de poten bovenin lichtgrijs zijn en niet ook mooi zwart zijn gespoten. Dat gaan we zelf doen...

Mooi

Mooie tafel met passende stoelen, mooie kleur en goede, snelle levering

prachtig!

Het bestellen van 2 tafeltjes verliep gemakkelijk, er stond duidelijke informatie over de artikelen op de site. Ik kon zelf kiezen wanneer deze bestelling zou worden geleverd en werd hiervan heel goed op de hoogte gehouden, bijna tot op de minuut nauwkeurig! De tafeltjes voldoen helemaal aan mijn verwachting, ze zijn prachtig!

Aanrader!

Hele fijne webwinkel, zodra producten op voorraad zijn heb je ze vaak de volgende dag al in huis. Producten zijn zoals op de afbeeldingen en de service is altijd goed. Ik kan iedereen deze webwinkel aanraden!

Mooie stevige tafel

Het is een mooie, stevige tafel. Kleur is goed, mooie hout nerf. Stevige poten. Het blad is wel vrij zacht. Er komen gauw kleine deukjes in.

prrima licht

Ik had een lampje nodig en dan kijk ik natuurlijk altijd ff bij Fonq. Daar heb ik een leuke uitgezocht en deze is een schot in het licht. Leuk design zoals altijd.

Pizza oven gekocht - snelle levering, scherpe prijs

Wij hebben een Ooni Karu 16 pizza oven gekocht bij FonQ. Laagste prijs online, snelle levering. En de pizza oven bevalt uitstekend.

Keurig afgeleverd volgens afspraak

Mooie water koker is afgeleverd volgens afspraak, nog geen klachten dus die zijn er dan ook niet.

Snel geleverd en een mooi solide product.

Een eyecatcher!

Een super mooi bankje die heel mooi in mijn woonkamer staat. Ik gebruik hem als een tussenbank bankje om een grotere bank wat luchtiger maken. Hij is heel stijlvol maar ook heel minimalistisch. Past dus perfect bij het Scandinavische stijl, ook qua kleur. Top!

Veel keuze en snel levering

Veel keuze. Concurrerende prijzen. Snel levering.

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!