Super mooie producten

Snel artikel in huis

Leuk shoppen op FonQ

Goed assortiment, tegen redelijke prijzen, en dat binnen een gebruikers vriendelijke website.

Correct bezorgd

Product super, levering dramatisch

Twee maanden op mijn wandplank moeten wachten, maar dan heb je ook wat. Klantenservice wordt verzorgd door een chatbot; klantonvriendelijker bestaat niet. Berichtgevingen over uiteindelijke leverdatum zeer tegenstrijdig.

Goede service en mooie spullen

Veel te leuk om niets te kopen!

Al meerdere keren leuke gekocht, tegen mooie prijzen!

snelle levering en in orde

alles zoals het moet zijn!

makkelijk van uit je luie stoel

een ster minder om het feit dat ik de verkoop wat agressief vind. niet gelijk besteld, krijg ik gelijk een herinnering van fonq. Vind ik niet nodig daar ik zelf wil beslissen wanneer ik bestel.

Fijne shop!

Klantenservice en productaanbod beide top! Snel reactie, en oplossingen die geboden worden ook fijn. Daarnaast is de levering snel, levertijd staat ook goed aangegeven bij de producten.

Goede service en communicatie

Alleen jammer dat het niet door één en de zelfde koerier wordt afgeleverd. Nu moet je de hele avond thuis blijven omdat je moet wachten op de volgende bestelling.

Top zaak met top spullen

Mooie spullen voor een goede prijs en service.

Pakje goed ontvangen

Bezorging ging voorspoedig levertijd snel. O.v.m het milieu zou de verpakking wat kleiner kunnen

Plezierig

Idem. Procedure is helder en duidelijk

Mooie meubels en accessoires. Vriendelijk personeel !

Hele leuke dingen, goed contact en snelle levering.

Hele leuke dingen, goed contact en snelle levering.

Snel en goeie communicatie

Ik ben erg tevreden en blij met mijn aankopen

Heel fijn

Snel en vakkundig

Prima levering

Bestelling en levering volgens afspraak

Zoals altijd goed geregeld

Ik heb prima ervaring, de koffiekopjes zijn naar wens!

Goed, maar ik heb geen T&T gekregen..,,,

Prima, maar nog steeds geen T&T

Tot zoverre goed!

Site is overzichtelijk, veel keuze, korte levertijd al met al fijn. Dient de ervaring met de kwaliteit af te wachten maar, als het is zoals er wordt omschreven en getoond dan hebben jullie een vaste klant erbij☺️

Makelijk zoeken door filters

Snel juiste artikel gevonden.

Waardeloos

Dure hoekbank besteld schade snel korting gekregen was toch van mening veranderd na een week de bank was eerder verstuurd er zitten donkere plekken op van zitten doorgezakt mag niet retour want ik heb hem gebruikt hoe krom is dat geb de korting geaccepteerd en daar is de kous mee af noem ik oplichting ze verzenden een gebruikte bank en zeggen keihard we zijn uitgesproken erover nou ben niet de enigste zie ik wel ze hebben er schijnt aan klant kwijt nou en vervelend schrijven ze ja zal wel belachelijk,oneerlijk en gemeen dag vind ik het.1200 eu weg Kijk uit want je word genaaid.nu reageren ze nergens meer op buit is binnen

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! In 2024 werden wij winnaar van de Shopping Award Wonen. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!