Het werkt!

snelle service bij krantenteam goede producten snelle levering

super!

ontzettend leuk assortiment en vrij snel bezorgd. Bijna hele huis zit vol Fonq:)

Prachtige bank, helaas met mankementen

Afgelopen vrijdag een prachtige bank mogen ontvangen, helaas niet zonder slag of stoot. Want de bank was kapot aan de onderkant, miste 1 poot en er was 1 poot afgebroken. Gelukkig is dit wel gelijk opgepakt door de klantenservice dus het kan pech zijn geweest. Gelukkig goed opgelost.

Hi Nikita, Wat jammer om te horen dat het product op deze manier geleverd is bij je. Dat is niet de service die je zou mogen verwachten en daarvoor onze excuses! Gelukkig is het inmiddels opgelost. We wensen je dan ook veel plezier met je bestelling en hopen je bij een volgende bestelling meteen naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, fonQ

Mooi en snel geleverd

Mooie, rijke artikelen. Snel en netjes geleverd! Zoek je iets speciaals kijk bij Fonq!

De boretti luciano Nero gekocht inclusief hoes. De BBQ is door de mannen super netjes op zijn plaats gezet. Kon exact volgen wanneer ze kwamen. Super service

Het product dat ik heb gekocht was letterlijk dubbel van prijs bij karwei, hoog kwaliteit voor een goed prijs, en super snelle levering

leuk

klokje staat gezellig in de slaapkamer.

Giftcard van Fonq geldverspilling

Na 3060 vazen te hebben bekeken vond ik dé perfecte vaas. Maar als je hem vervolgens probeert af te rekenen lees je het volgende: 'Giftcards en kortingscodes zijn niet in te wisselen bij producten van verkooppartners.' En dit geldt voor bijna alle producten!

Hi Davina, Bedankt voor je bericht. Wij bieden verkooppartners de mogelijkheid om hun producten te verkopen via onze website, maar omdat je niet daadwerkelijk een fonQ product koopt is het momenteel (nog) niet mogelijk om je giftcard hierop te gebruiken. Wij zijn bezig dit wel te realiseren en hopen dit zo snel mogelijk rond te hebben. Helaas is hier nog geen termijn aan gekoppeld en is het niet mogelijk hier een uitzondering in te maken. Met vriendelijke groet, fonQ

Snelle levering, product viel tegen

Wij hadden een kleed besteld. Wij vonden de kleuren niet zo helder als op de website getoond.

Snelle bezorging, heel goed verpakt, mooie spullen

Zoals boven vermeld..

Snel en goed geleverd

Duur servies besteld De volgende dag keurig binnen Erg goed ingepakt

Fantastische hangmat met standaard

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. De hangmat van mijn zus gaat al jaren mee en heb er nu ook een voor mijzelf gekocht. Stevig, makkelijk in elkaar te zetten, leuke kleuren, ligt erg lekker, zelfs met zn 2en.

Mooi op tijd geleverd en artikel was € 30 goedkoper dan bij andere leveranciers.

Besteld en gelijk volgende dag in huis

Onbetrouwbaar. Levertijd 2-3 weken werd een half jaar, klantenservice gaf niet thuis

Ik ben totaal niet van de (slechte) reviews, maar wat was dit slecht. Simpele bestelling -levertijd 2-3 weken op website en bevestiging werd 4x uitgesteld zonder toelichting. Uiteindelijk half jaar later pas geleverd. Veelvuldig contact gezocht met Fonq (bijvoorbeeld of ze de leverancier zouden kunnen contacten voor een concrete levertermijn), telkens dezelfde inhoudsloze standaardmail terug met een niet kloppende nieuwe datum en dat ik anders maar moest annuleren. Kom op Fonq, als geen goedkope webwinkel moet je het hebben van oa de service volgens mij, doe dan in een dergelijk geval in ieder geval een stapje erbij en schep duidelijkheid of neem in ieder geval mijn klacht serieus.

Hi Erik, Wat jammer om te horen dat de levertijd meerdere keren uitgesteld is. We begrijpen dat je hier niet blij mee bent! Helaas komt het wel eens voor dat een levertijd niet duidelijk is. De leverancier geeft dan een datum door, maar dit is onder voorbehoud en kan later nog gewijzigd worden als zij toch niet op tijd kunnen leveren. We zouden dan graag meer duidelijkheid willen geven, maar soms hebben wij die zelf ook nog niet. Sorry hiervoor! Uiteraard kunnen we met je meekijken naar een tegemoetkoming voor het lange wachten. Mocht je die nog niet hebben gehad, dan ontvangen we graag je ordernummer via [email protected]. Met vriendelijke groet, fonQ

Helaas staan de wijzers verkeerd

Je denkt "ik koop eens een dure volwassenklok", lopen de wijzers scheef! 6 min te vroeg, zeer irritant Klok is wel heel mooi daar niet van.. mja, die wijzers!!

Hi Kyo, Wat jammer om te horen dat het product niet in orde is. Sorry hiervoor! Je kan eventuele defecten melden via je account en hierbij meteen kiezen voor een retourzending, omruiling of een korting. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je uiteraard ook altijd contact met ons opnemen en dan kijken we met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

Prachtige lamp gekocht heel blij mee

Erg ontevreden

Twee stoelen besteld. In 1 zaten extra boorgaten in het frame en was het hout versplinterd. De andere had lakschade. Geen auto dus naar PostNL punt brengen was te veel gedoe. Dus moest zelf met houtvuller en zwarte lak aan de slag. Te belachelijk voor woorden voor nieuwe stoelen!!

Hi Johan, Wat jammer om te horen dat de bestelling op deze manier geleverd is. Dat is inderdaad niet de kwaliteit die je zou mogen verwachten en daarvoor onze excuses! Bij schade is het mogelijk om het product kosteloos op te laten halen. Mocht je het inderdaad inmiddels zelf al opgelost hebben, dan kunnen we met je meekijken naar een tegemoetkoming voor het ongemak. Hiervoor kan je contact met ons opnemen met een verwijzing naar Kiyoh. Met vriendelijke groet, fonQ

Comfortabel, kleur anders dan foto

Mooie comfortabele stoel, goede zit hoogte. De kleur is in het echt grijzer dan op de foto. Nog steeds een mooie stoel.

Prima leeslamp.

De eerste zending betrof een mankement aan een van de schroefdraden, binnen 2 dagen had ik een nieuwe lamp. Fijne reactie van FonQ.

brandhout

In november vorig jaar twee stoelen van het merk Kave gekocht, ter aanvulling van de 6 die ik al in 2021 had gekocht. Tot nu toe bevielen de stoelen prima, mooi en stevig. Tot nu toe....want deze twee exemplaren zijn waardeloos gebleken! Nu is namelijk nog geen half jaar later en....beide stoelen zijn kapot! Met Pasen is mijn zoon met kindje op schoot door de stoel gezakt, kind tand door de lip, zoon gelukkig ongedeerd. Gisteren zakte ik zelf door de stoel, poot afgebroken! Gelukkig kan ik mijn val nog voorkomen....En de stoelen: die kunnen bij het grofvuil wat mij betreft. Nu hopen dat ik de stoelen bij Goosens kan reclameren.

Hi Hanna, Wat jammer om te horen dat de kwaliteit van de producten niet helemaal is zoals je zou mogen verwachten. Sorry hiervoor en natuurlijk ook voor het feit dat het zo mis is gegaan! Je hebt bij ons een garantie van 2 jaar, dus je kan hiervoor een garantieaanvraag indienen via je account. We kijken dan zo snel mogelijk met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

Uitstekende service! Zowel telefonisch als in de bezorging!

Uitstekende service,! Zowel telefonisch als in de bezorging!

Stijlvolle afvalbak

Prachtig product, zeer snel geleverd, goede prijs!

Echt top

Kwaliteit/prijs verhouding top zeer snelle levering binnen 24uur. Goed verpakt in 1 woord echt top.

Gewoon heel goed

De eerste bestelling was een hele lange levertijd, ik werd hier goed over geïnformeerd en er werd echt mee gedacht. Direct het geld terug toen ik zei dat ik niet wilde wachten. Deel op een cadeau kaart dus die had ik weggegooid maar werd netjes opgelost en kreeg een nieuwe code. Echt een heel goede klantenservice! Direct een andere kleur van het product besteld en de volgende dag al thuis. Perfect!

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! In 2024 werden wij winnaar van de Shopping Award Wonen. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!