Alles goed en accuraat geregeld

Bestelling snel geleverd. Goede service. Goede bezorgservice.

Staande lamp werkt uitstekend

Helaas niet vandaag besteld morgen in huis

De tafel Sanne is eerder groen dan beige . Heel jammer . Verder prima tafel

Chique lampjes!

Heel mooi! Chique uitstraling. Jammer dat de gaatjes om te monteren scheef zitten.. maar het is ons gelukt om ze recht te hangen (en wij zijn absoluut niet de beste klussers ;)

Hoge kwaliteit, mooie design

De producten hebben hoge kwaliteit en mooie design. De bezorging was snel en eenvoudig. Maar ze zijn niet goedkoop.

Goede producten en duidelijke communicatie

Super geregeld, Heel snel

Ruime keuze van moderne artikelen

Mijn bestelling is snel bezorgd. Helaas was de verpakking kapot. Het sierkussen is naar mijn smaak en van goede kwaliteit. Wel worden er bezorgkosten berekend.

Niet tevreden

Plafond lamp besteld , deze was heel anders dan op de foto’s , vervolgens lampen erbij besteld die kwamen nooit en na week contact opgezocht met Fonq helaas is contact zoeken met Fonq ook een probleem Na 4 dagen kreeg ik een mail lampen zijn niet leverbaar !!!

Hi Jorn, Wat jammer om te horen dat er een aantal dingen mis zijn gegaan met de levering van je bestelling. Dat is niet de service die je van ons zou mogen verwachten en daarvoor onze excuses! We zijn telefonisch te bereiken van 13.30 uur tot 17.00 uur en via de chat op doordeweekse dagen van 9.00 uur tot 17.00 uur. Daarnaast is het ook mogelijk om een e-mail te sturen waarop je dan gemiddeld binnen 24 uur antwoord krijgt. Mocht het op die manier niet lukken en je toch nog een vraag hebben, dan ontvangen we graag een bericht via [email protected] en dan kijken we zo snel mogelijk met je mee. Met vriendelijke groet, fonQ

Volgens verwachting

Snel bezorgd, juist artikel, betrouwbaar

Altijd goed!

Fonq is origineel en kwaliteit!

Tuintafel besteld en volgende dag al geleverd

Uitstekende kwaliteit, goede communicatie en snelle levering!

We hebben bij Fonq 2 lampen gekocht. Ze zijn precies wat ik gehoopt had: heel erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Het bestellen ging heel soepel en de communicatie van Fonq is erg goed. Ook zijn we erg tevreden over de snelle levertijd. Al met al een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Mooi bankje. Niet goedkoop. Wel solide.

Zit lekker. Mooi aan het einde van ons 1.80m brede bed. Gooien er altijd kleding op. Kleur: bloemetjes beige en bankje donker rood, iets minder contrastrijk en rustiger dan op de gephotoshopte foto’s. Mooi wel!

Pakket niet geleverd

Pakket zou geleverd zijn, maar ik heb niets ontvangen.

Hi Mathijs, Wat jammer om te horen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. We gaan graag met je meekijken waar dit mis is gegaan en natuurlijk hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen voor je. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen via [email protected]? Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, fonQ

Snel bezorgd

Mooie aanbieding brabantia prullenbak goed verpakt en snel Verzonden en achter af betalen mogelijk

Snelle levering en alles goed verpakt

Fonq was de goedkoopste in de barkrukken dit ik zocht en ze verkochten ze per 2, dat had ik net nodig. Alles compleet en onbeschadigd zelfs de doos was stevig. Dank u wel voor deze mooie barkrukken.

Alleen maar positieve ervaringen met fonQ

Prachtig assortiment aan producten, goede service bij klachten of retourneren, overzichtelijk bestelproces en snelle verzending.

Snelle levering, product is zoals omschreven op de site.

Fijne webshop. Je wordt goed geïnformeerd. Bezorging via Dynalogic is ook altijd zeer prettig.

Mooie website, mooie en originele artikelen, zoals het vloerkleed dat ik kocht. Vervoer met Dynalogic verloopt zeer prettig dankzij de goede communicatie.

Bijna perfect

Ik had een nieuwe bank besteld en die werd keurig geleverd. Helaas zat er een beschadiging op, maar dat is keurig opgelost. Super zaak!

Mooie Schoenenkast verpakt in doos met te weinig bescherming!

Slechte verpakking; deukje in de kast.

Hi Anne Marie, Wat jammer om te horen dat de bestelling beschadigd aangekomen is bij je. Sorry hiervoor! Je kan schade melden via je account en dan hierbij meteen de keuze maken voor een omruiling, retourzending of een gedeeltelijke terugbetaling. Mocht je er op die manier niet uitkomen, dan kan je uiteraard ook altijd contact met ons opnemen en dan kijken we met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

goede produkten

Veel keus, ik had verschillende dingen besteld en die kwamen op verschillende dagen. De leveringen waren wel snel.

Geweldige klantenservice na melding beschadigd artikel.

fonQ heeft een geweldige klantenservice. Ik had 6 theeglazen besteld en 1 kwam beschadigd aan. Jammer, maar ik wilde het niet terugsturen. Wel wilde ik er melding van maken. Kreeg direct verontschuldiging via de klantenservice en voorstel voor compensatie. Prima geregeld.

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.