Ook in contact ooit geweest met klantenservice

Blij met Pfasvrije pan

Ruime keuze.

Het was een geweldige ervaring!

Goede producten, altijd keurig netjes en op tijd geleverd!

Altijd zeer tevreden met mijn bestellings!

Kwaliteit en kwantiteit zijn top!

Prachtige gevarieerde webshop, gemakkelijk bestelproces en een zeer klantvriendelijke klantenservice.

De wandlampen zijn precies zoals afgebeeld is. Snelle bezorging en alles keurig netjes apart verpakt!

Snelle levering en een goede service

Netjes afgewerkt

Snelle levering en zeer klantvriendelijk. Ook zo af en toe leuke aanbiedingen.

Een goede online winkel

Meestal keurig op tijd geleverd. Spullen wat meer design en daar houden wij van.

Snelle levering en goed verpakt!!

Op tijd binnen goede kwaliteit

Super fijn

Goede service. Goede site

Snelle levering en product in goede staat ontvangen.

Kwaliteit!

Mooie spullen voor een eerlijke prijs!

Snel en transparant

Duidelijke en transparante afwikkeling van het leveringsproces Ruim aanbod

Goed! Alleen meubelservice niet helemaal gekregen

Snelle levering en tevreden hierover. Product is ook hoe het op de website staat omschreven. Alleen stond er dat ik gratis meubelservice zou krijgen (leveren op plek en karton meenemen) hebben ze het alleen op de plek geleverd maar zat ik uiteindelijk met enorm veel karton.

Snel ne betrouwbaar

Fijne webwinkel zonder veel gedoe

Fonq heeft een heeft aardig assortiment met een goede keuze uit verschillende merken. Mocht er iets mis zijn of zoek je een antwoord op eventuele vragen, dan worden deze in de regel goed en vlot beantwoord. Fonq is zeker niet altijd de goedkoopste, maar het gemak van het niet eindeloos hoeven zoeken naar de allerlaagste prijs is ook wel wat waard.

Uitstekend !

Altijd makkelijk te bestellen en snelle verzending. Ruime keuze en uitstekende service

Iets later geleverd, maar daar kreeg ik bericht over. Levertijd viel uiteindelijk mee. Artikel was goed verpakt. Het zag er hetzelfde uit als op de website. Dus ik ben zeer tevreden

Heeft een mooie collectie in alles voor wonen en slapen.

Goede bezorging.

Altijd tevreden over geleverde artikelen

Ondertussen heb ik al best veel artikelen van fonQ en ik ben altijd tevreden en al die artikelen heb ik nog in goede staat. o.a. spiegel river dale, dekenkist, schoenenkastje 2 x enz.

Geweldige online zaak.

Stoelen besteld, deze vielen tegen en kon ik zonder veel gedoe netjes terug sturen. Voor ik het wist stond het geld alweer op mijn rekening.

Helemaal goed :)

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! In 2024 werden wij winnaar van de Shopping Award Wonen. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!