Volgens verwachting

Snel bezorgd, juist artikel, betrouwbaar

Altijd goed!

Fonq is origineel en kwaliteit!

Tuintafel besteld en volgende dag al geleverd

Uitstekende kwaliteit, goede communicatie en snelle levering!

We hebben bij Fonq 2 lampen gekocht. Ze zijn precies wat ik gehoopt had: heel erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Het bestellen ging heel soepel en de communicatie van Fonq is erg goed. Ook zijn we erg tevreden over de snelle levertijd. Al met al een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Mooi bankje. Niet goedkoop. Wel solide.

Zit lekker. Mooi aan het einde van ons 1.80m brede bed. Gooien er altijd kleding op. Kleur: bloemetjes beige en bankje donker rood, iets minder contrastrijk en rustiger dan op de gephotoshopte foto’s. Mooi wel!

Pakket niet geleverd

Pakket zou geleverd zijn, maar ik heb niets ontvangen.

Hi Mathijs, Wat jammer om te horen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. We gaan graag met je meekijken waar dit mis is gegaan en natuurlijk hoe we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen voor je. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen via [email protected]? Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, fonQ

Snel bezorgd

Mooie aanbieding brabantia prullenbak goed verpakt en snel Verzonden en achter af betalen mogelijk

Snelle levering en alles goed verpakt

Fonq was de goedkoopste in de barkrukken dit ik zocht en ze verkochten ze per 2, dat had ik net nodig. Alles compleet en onbeschadigd zelfs de doos was stevig. Dank u wel voor deze mooie barkrukken.

Alleen maar positieve ervaringen met fonQ

Prachtig assortiment aan producten, goede service bij klachten of retourneren, overzichtelijk bestelproces en snelle verzending.

Snelle levering, product is zoals omschreven op de site.

Fijne webshop. Je wordt goed geïnformeerd. Bezorging via Dynalogic is ook altijd zeer prettig.

Mooie website, mooie en originele artikelen, zoals het vloerkleed dat ik kocht. Vervoer met Dynalogic verloopt zeer prettig dankzij de goede communicatie.

Bijna perfect

Ik had een nieuwe bank besteld en die werd keurig geleverd. Helaas zat er een beschadiging op, maar dat is keurig opgelost. Super zaak!

Mooie Schoenenkast verpakt in doos met te weinig bescherming!

Slechte verpakking; deukje in de kast.

Hi Anne Marie, Wat jammer om te horen dat de bestelling beschadigd aangekomen is bij je. Sorry hiervoor! Je kan schade melden via je account en dan hierbij meteen de keuze maken voor een omruiling, retourzending of een gedeeltelijke terugbetaling. Mocht je er op die manier niet uitkomen, dan kan je uiteraard ook altijd contact met ons opnemen en dan kijken we met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

goede produkten

Veel keus, ik had verschillende dingen besteld en die kwamen op verschillende dagen. De leveringen waren wel snel.

Geweldige klantenservice na melding beschadigd artikel.

fonQ heeft een geweldige klantenservice. Ik had 6 theeglazen besteld en 1 kwam beschadigd aan. Jammer, maar ik wilde het niet terugsturen. Wel wilde ik er melding van maken. Kreeg direct verontschuldiging via de klantenservice en voorstel voor compensatie. Prima geregeld.

Mooie artikelen en super snelle bezorging

De gezochte artikelen snel te vinden en een super snelle goede bezorging

Fonq is niet meer 1 winkel

Ik was groot fan, mooie spullen, goede service, maar tegenwoordig te groot, zoveel sub-bedrijven , waarbij het vervelende is dat je een kadobon (speciaal Fonq gekozen..) daarvoor NIET kan gebruiken. Volgend jaar met kerst kies ik geen Fonq-kadobon meer, helaas.

De keuze is reuze en de klantenservice top

In eerste instantie teleurgesteld omdat de zending niet compleet was maar prima ervaring daarna met klantenservice

Prachtig

Hele mooie kandelaar een toevoeging aan mijn interieur!

Lastig met leveren, product incompleet

Bestelling geplaatst, in de veronderstelling dat moment van leveren kan worden afgestemd of gewijzigd via PostNL. Helaas blijkt dit onmogelijk en wordt een bestelling gewoon geleverd. Niet alleen via Fonq, maar ook via de verkooppartners Goossens in dit geval. Veel gedoe om eea af te stemmen, ook weinig klantvriendelijk. Ook is een van de producten incompleet geleverd en ben je daar weer tijd en regelgedoe aan kwijt om dat alsnog te ontvangen.

Hi Susan, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Vervelend om te horen allemaal, sorry hiervoor! We hadden je graag van een andere ervaring voorzien willen hebben. Eerder vandaag zijn we intern nagegaan of er bij ons een onderdeel is achtergebleven. Zodra hierover meer bekend is, komen we er zo snel mogelijk per e-mail bij je op terug. Hopelijk kan het snel worden opgelost! Met vriendelijke groet, fonQ

Wederom snel en perfect

Goede prijs, snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Mooi bankje

Mooi bankje en makkelijk in elkaar te zetten. Lekker stevig en goed formaat.

Prachtig kussen, mooie kwaliteit!

Helaas een lampenvoet stuk bij levering, maar meteen een nieuwe opgestuurd door fonq.

Reactorweg 53 3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!