Altijd zeer positief

Fonq.be is een van de weinige webshops die een verwachte bestelperiode geeft en het ook respecteert. Alles wat ik hier tot nu toe heb besteld komt altijd keurig aan.

Verzending sneller dan verwacht, goed ingepakt, snelle communicatie.

Zetel werd beneden in de gang gedropt

We zijn heel tevreden met de kwaliteit van de meubels, maar de service was helaas ondermaats. Dan heb ik het vooral over de levering: er staat dat er wordt geleverd tot de 4de verdieping. Wij wonen op het eerste verdiep én er is een lift aanwezig. Alle stukken die in de lift konden, werden dus met de lift vervoerd. Echter kon één stuk van de zetel niet in de lift, en moest dit via de trap (wat perfect mogelijk was). De leveranciers hebben niet eens geprobeerd om dit via de trap te doen, ze beweerden meteen dat het niet zou lukken. De zetel werd in alle haast terug ingeladen, tot ik zei dat ik het wel zelf zou proberen (ik ben nota bene 6 maanden zwanger). De zetel hebben de leveranciers dan maar beneden in de gang van het appartementsgebouw laten staan. Diezelfde avond hebben mijn vriend en ik de zetel via de trap één verdieping naar boven gedragen, op 10 minuutjes tijd. Was dus perfect mogelijk... erg jammer.

Vlot geleverd, heel mooie zetel

Snel geleverd, mooie lamp ook.

20:50u besteld en de dag nadien vóór 11:00u geleverd.

Blij met mijn tuinset en snelle levering.

Ik bestelde een tuinset. Heel tevreden over de kwaliteit en snelle levering. Ik bestelde op woensdag en koos voor levering op zaterdag. Heel handig om op voorhand een 3 uren slot te krijgen waarin je de levering kan verwachten. Verder kon ik online nog een nauwkeuriger time slot van 30 minuten opvolgen. Mijn eerste bestelling bij Fonq is vlekkeloos verlopen.

Opnieuw top

De tweede keer dat ik iets bestel op fonq en weer picobello!

Schitterend aankoop voor die prijs !

mooie en praktische bijzettafel , top model .

Scherpe prijzen en snelle levering

We zijn super tevreden van onze aankoop. Alles was online scherp geprijsd en de voorraad was mooi vermeld. Een dag later werd alles in belgië geleverd. De opvolging was ook 10/10. Een aanrader!

Picobello snelle levering voor fantastisch mooie binnenpotten

Goede verpakking voor de cementpotten en zeker snelle levering kon ik een foto bijdoen zou je ze kunnen bewonderen

Erg tevreden!

Wij bestelden 4 barkrukken en zeer zijn tevreden! De stoelen werden snel geleverd, waren makkelijk te monteren en voldoen aan onze verwachtingen!

Mooie tafel met behoorlijke vlek op het marmer.

Mooie tafel met behoorlijke vlek op het marmer. Geen gepaste oplossing gevonden via Fonq helaas.

Hi Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Allereerst vervelend van de vlek, dat is natuurlijk niet zoals het hoort, sorry hiervoor! Ik zie dat je zojuist akkoord bent gegaan met een oplossing, hopelijk is het zo toch in orde. Het bedrag wordt zo te zien teruggestort op de rekening waarmee betaald was. Mocht dit nummer niet meer kloppen, dan zouden we je willen vragen om het juiste rekeningnummer aan ons door te geven. Je mag dit mailen naar [email protected]. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, fonQ

Goed product en snelle service

Heel tevreden met m’n aankoop en de aankoopervaring!

Onbehulpzame klantendienst wat betreft facturatie

Ik had een persoonlijke account op Fonq en wou een professionele bestelling plaatsen. Ik veranderde dus naar een zakelijke account en bestelde het gewenste product. In de back-end van de Fonq-website werd de switch naar een professioneel account echter nog niet opgenomen, waardoor ik een factuur in persoonlijke naam kreeg. Toen ik de klantendienst vroeg om een factuur op mijn zaak, werd dit geweigerd. Er werd geen enkele moeite gedaan om ook maar enigzins naar een oplossing te zoeken. Dit is zeer jammer, wetende dat ik een duur product kocht en de fout voor de facturatie bij Fonq ligt. Door de zeer onaangename ervaring met de klantendienst besloot ik het product retour te sturen.

Hi Jan, Tijdens het bestellen heb je de keuze om een particuliere of zakelijke bestelling te doen. De gegevens die je daar invoert komen uiteindelijk op de factuur te staan. Als je je eigen gegevens invoert (en dus geen bedrijfsnaam of btw-nummer) dan komen deze op de factuur te staan en helaas kan dit achteraf niet meer aangepast worden. Het is van belang om deze tijdens het bestellen goed in te voeren. Dit hebben we per mail ook uitgelegd aan je. Nogmaals onze excuses voor het feit dat we hierin geen oplossing meer kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, fonQ

ontevreden

Enkel prof account aangemaakt bij Fonq Vervolgens na bestelling factuur zonder BTWnr ontvangen Dit kon niet rechtgezet worden. Volgens BTWkantoor nochtans wel: creditnota en correcte factuur opstellen. Gezien weigering bij Fonq blijkt enige mogelijkheid te zijn (niet door fonq aangegeven) : alles retour zenden en zelfde opnieuw bestellen Absurd!!! Ik vroeg copij van chat waar fonq dus weigert factuur te corrigeren... werd beloofd maar kwam er niet

Hi Jan, Tijdens het bestellen heb je de keuze om een particuliere of zakelijke bestelling te doen. De gegevens die je daar invoert komen uiteindelijk op de factuur te staan. Als je je eigen gegevens invoert (en dus geen bedrijfsnaam of btw-nummer) dan komen deze op de factuur te staan en helaas kan dit achteraf niet meer aangepast worden. Het is van belang om deze tijdens het bestellen goed in te voeren. Onze excuses voor het feit dat we hierin geen oplossing meer kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, fonQ

Leveren duurt veel te lang

Geduld moet je hebben vooral eer je bestellingen ontvangt

Hi Martine, Wat jammer om te horen dat je al langer wacht op de levering van je bestelling. We begrijpen dat je hier niet blij mee bent en daarvoor onze excuses! Producten die op voorraad zijn bij ons worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende (werk)dag geleverd. Het kan echter wel eens gebeuren dat een product niet meer op voorraad is en nog binnen moet komen bij ons vanuit de leverancier. De levertijd wordt dan aangegeven op de website en mocht dit toch veranderen, dan word je hier per mail over geïnformeerd. Mocht dit toch te lang zijn, dan heb je altijd de mogelijkheid om het betreffende product te annuleren of eventuele overige producten alvast wel te ontvangen. Daarnaast kunnen we met je meekijken naar een compensatie bij een langere levertijd zodra de bestelling wel geleverd is. Met vriendelijke groet, fonQ

Mooie tuintafel

Vlotte levering

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen

Snel!

Snelle service! Tevreden met wandrek, goej prijs/kwaliteit.

De levering kan beter

Er wordt beloofd op de website om de volgende dag te leveren, maar dat klopt niet. Zonder communicatie geen levering. Speciaal voor thuis gebleven. Geen antwoord op berichten. De doos van de tafel was herpakt, beschadigd en slordig, gelukkig was de tafel wel zeer goed in orde. Heel blij mee,

Mooi product en goeie service!

Mooi product en goeie service!

Excellent delivery.

Happy with my order.

Top service omwille van zeer snelle levering, goede communicatie en onberispelijk product

strak

Na montage is het rekje toch stabiel genoeg, het mocht wel wat hoger zijn. Breedte is ok

Mooie kwaliteit, eerlijke prijs

Ik ben heel blij met mijn lamp. Ze is zoals ik zag op de foto s en ze werd snel geleverd in een stevige verpakking.