Prachtig product en de volgende dag geleverd!

Ontzettend snelle levering

snel en goed

snel geleverd en vooral goed verpakt

Niets op aan te merken

Prachtige hanglamp gekocht die ruim 40% goedkoper was dan elders. Prima verpakt en stipt volgens afspraak geleverd. Wat wil een mens nog meer? Bedankt.

Helemaal tevreden

Het product komt overeen met de afbeeldingen. Daarnaast was de service en levering zeer vlot! Wij zijn tevreden.

Prettige ervaring

Mooi product, snelle en rimpelloze service en dan nog een vriendelijke levering ook.

Super vlotte levering en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte levering door Budbee, Sofie is heel vriendelijk, en ze is nog leuk ook :-)

Super!!!

Eerlijke prijs, snelle levering, super!

Top service en blij met extra gift

Kan niet beter

Goede service, zeer snelle levering en vlotte communicatie! 100% aan te bevelen

Hoe kan ik een review schrijven??

Mijn bestelling is na betaling en belofte om op maandag toe te krijgen daarna naar dinsdag verplaatst door Post NL vandaag woensdag nog steeds niet toegekomen!! Niets meer gehoord … noch van fonQ noch van Post NL

Correcte levering. Vriendelijk

Aangebeld zoals afgesproken. G

Snelle verzending

Snelle verzending en duidelijke mails over betaling en bestelling van product.

Gewoon perfect

Donderdag middag besteld,vrijdag morgen in huis gewoon perfect

Correcte service

Er waren geen vijzen en pluggen meegeleverd, als oplossing heb ik 10% korting gekregen, vind ik helemaal top!

Snelle levering en een goede prijs

Snelle levering en een goede prijs , via mail een paar vragen gesteld en direct terug antwoord op gekregen , absoluut een aanrader om hier je bestelling te doen

Top ervaring!

Snelle en correcte levering, zelfs op zaterdag! Ondubbelzinnige webshop.

100 % ok

100 % ok

Snel en Correct, vriendelijk en flexibel

Bestelling werd binnen de 24 uur geleverd. Toen bleek dat ik een fout gemaakt had bij de bestelling, is zonder probleem de retour aanvaard en kon ik een nieuwe bestelling plaatsen. Die opnieuw punctueel geleverd werd.

Mooie en degelijke broodtrommel

Niet te groot. Mooi design. Stevig.

Super leuke poef

Mooi kleur, zit ook erg goed en stevig gemaakt

Perfect !

J’ai commandé, on m’a fait des propositions de livraison et c’était parfait !

Snelle levering en goede service

Mooie bar tafel

Mooie tafel, alleen was het me niet duidelijk dat de poten in hout waren. Maar het valt niet op.

Uitstekend!

Snelle levering en artikels conform beschrijving. Zeer tevreden!

excellente service

bestelling en levering verliepen zeer vlot, niets negatief op aan te merken. Echt een aanrader