Top website zeer duidelijk

Zeer duidelijk overzicht. Goede producten. Wij vullen ons assortiment aan.

Betrouwbaar bedrijf en vlotte afhandeling van de bestellingen.

Redelijk goede ervaring

Keuze genoeg en bestellen eenvoudig. Heb de laatste keer een probleem gehad met de kleur. Ben daar nogal precies in. Is soms moeilijk te zien online.

Zoveel keuze dat het moeilijk beslissen is

Pakket nooit aangekomen, onbehulpzaam

"Voor 21uur in besteld morgen in huis" zeggen ze terwijl ik al 3 weken wacht op een pakket dat verloren is bij PostNL. Ik heb zelf al 5x contact opgenomen met zowel PostNL als Fonq en de klantenservice is ronduit slecht. Ik moet elke keer opnieuw mijn verhaal doen en dan zeggen ze alleen nog niks gehoord te hebben van PostNL. Zelf ben ik nochtans wel al te weten gekomen dat het verloren is en dat Fonq mij zou moeten terugbetalen maar van hen hoor ik niets.

Supergoede ervaring

Een supersnelle, correcte levering... zo hebben we het graag!

Ik ben heel goed geholpen door een medewerkster van Fonq , nadat ik mijn artikel geleverd had gekregen zoals ze mij hadden gezegd …jammergenoeg was het tafeltje beschadigd bij het vervoer tot op mijn adres , na een mailtje of 2 werd alles in orde gebracht zoals gezegd en werd de compensatie toegepast , bij mijn factuur . Ik werd heel goed geholpen door vriendelijke persoon !

Zoals vorige bestellingen alles tip top in orde levering correct heel goed verpakt geen min punten over gans de lijn zeker voor herhaling vatbaar

Bestelling en levering zijn vlot verlopen. Er was echter een kleine beschadiging aan de tafel maar deze werd probleemloos omgeruild. Ook het vermelden waard, aangenaam contact met de klantendienst.

Ik ken het merk Vileda al jaren. Heb het ook altijd aangeraden bij mijn klanten. Zelf uit mijn eigen ervaring gebruik ik het bij mijn thuis Enigste minpunt is dat het toch nog redelijk nat is bij het uitwringen ( duwen ) op de pedaal. Ik zoek echter iets dat niet loskomt in de emmer ( pitsers dus) dat snel en efficiënt is. Ik ben allergisch aan producten waardoor ik niet met mijn handen in het water kan en ergonomisch/praktisch. Alle tips zijn welkom Met vriendelijke groetjes A.C

Altijd correct en snel.

Altijd leuke zaken online te koop. Je vind er steeds weer wat nieuws. Bestellingen verlopen iedere keer weer vlot en gemakkelijk en de levering is altijd sneller dan gehoopt.

Wat een heerlijk aanbod!

De stijlen die ze aanbieden sluiten prima aan bij mijn goesting! De prijzen zijn niet weinig, maar in vergelijking met andere verdelers wel correct.

volledig succes

de levering van de kussens en plaid was perfect en het geleverde voldoet volledig aan de verwachtingen . Zeer vlug bezorgd

Snel en ok

Heb mijn verjaardagskorting niet kunnen nemen omdat er wat misliep, ik terug moest beginnen met bestelling en dan de korting zogezegd al verbruikt was! Spijtig

De ervaring was positief!

Toen ik de website opende om te bestellen ervaarde ik een positief gevoel. Achteraf bleken de levering EN product ook een positieve ervaring! Kortom, de gezamelijke ervaring die ik ervaarde, ervaarde ik als positief!

Teleurgesteld over mijn product

Ik bestelde een kast van Bepurehome, de kleur is heel anders dan op foto. Tot daar nog toe. Maar de lak kwam er onmiddellijk af bij de eerste keer de kast te openen. Ook stond erbij dat er een ‘gratis meubelservice t.w.v. 50eurp’ bij zat, maar de doos is net binnen gezet, dat was het. Wel duidelijke communicatie wat betreft de track & trace. Ik wilde deze review onder de kast zelf plaatsen, maar dit lukte maar niet.

Levering tijdig, lamp na 1 week stuk

Ik heb bij de Lucide Tricia plafonnière een Calex LED E27 4W Standaard 10,5 cm Filament Lic... lap gekocht à €13,99 . Ik heb ondertussen zelf een lamp van een betrouwbaar merk (OSRAM) en dan nog veel goedkoper merk gekocht. Dit is absoluut niet aanvaardbaar. Ik wens minstens terugstorting van de €13,99.

Roestige tafel, geen buitentafel

Roest al binnen 1 week. Geen buitentafel dus. Niet geschikt! Mocht na veel moeite bij de klantenservice uiteindelijk toch de tafel retourneren. Koop deze tafel alleen voor binnen of onder een veranda. Is staal... dat roest!

Buitentafel Woood heeft al roestvorming na 1 week

Er zit nu al roestvorming in de tafel na 1 week buiten staan

Altijd zeer positief

Fonq.be is een van de weinige webshops die een verwachte bestelperiode geeft en het ook respecteert. Alles wat ik hier tot nu toe heb besteld komt altijd keurig aan.

Verzending sneller dan verwacht, goed ingepakt, snelle communicatie.

Zetel werd beneden in de gang gedropt

We zijn heel tevreden met de kwaliteit van de meubels, maar de service was helaas ondermaats. Dan heb ik het vooral over de levering: er staat dat er wordt geleverd tot de 4de verdieping. Wij wonen op het eerste verdiep én er is een lift aanwezig. Alle stukken die in de lift konden, werden dus met de lift vervoerd. Echter kon één stuk van de zetel niet in de lift, en moest dit via de trap (wat perfect mogelijk was). De leveranciers hebben niet eens geprobeerd om dit via de trap te doen, ze beweerden meteen dat het niet zou lukken. De zetel werd in alle haast terug ingeladen, tot ik zei dat ik het wel zelf zou proberen (ik ben nota bene 6 maanden zwanger). De zetel hebben de leveranciers dan maar beneden in de gang van het appartementsgebouw laten staan. Diezelfde avond hebben mijn vriend en ik de zetel via de trap één verdieping naar boven gedragen, op 10 minuutjes tijd. Was dus perfect mogelijk... erg jammer.

Vlot geleverd, heel mooie zetel

Snel geleverd, mooie lamp ook.

20:50u besteld en de dag nadien vóór 11:00u geleverd.

Reactorweg 53

3542AD Utrecht