fijne ervaring

het was een leuk dekentje, is net zoals de beschrijving. leuke spulletjes en goed kwaliteit.

Uitgebreid gamma

Zeer goede ondersteuning en snelle

IK koop heel graag via Fonq. Correcte prijzen, mooi aanbod en de leveringstermijn wordt altijd gerespecteerd.

Eerste goede ervaring met Fonq

Goede communicatie en service. Levering was afhankelijk van de fabrikant maar de afhandeling was duidelijk en correct. Een aanrader.

Vlotte service

Altijd tevreden van fonq. Makkelijke om te bestellen, vlotte afwerking en snelle levering.

Vlotte service en uitstekende producten!

Mooie producten, geleverd in goed beschermende folie. Snelle levering.

Heel snelle levering en prima kwaliteit

2 nachtkastjes besteld en de dag erna werden ze al netjes geleverd. Top!

Gebruikvriendelijke website. Kwaliteitsvolle producten. Duidelijke communicatie ivm bestelling en levering. Bestelde producten zijn degelijk ingepakt voor levering.

Vlotte service

Enkele van mijn borden werden jammergenoeg gebarsten geleverd, maar de service van Fonq was super, vlotte communicatie & onmiddellijk werden stappen ondernomen om alles op te lossen! Bedankt!

Eenvoudig te bestellen, levering perfect zoals gepland en op te volgen.

Super leuke lounge!

Wij waren al een tijdje opzoek naar iets om samen te ‘chillen’. Het hoefde niet te groot te zijn, maar toch ook groot genoeg als er wat bezoek zou zijn. Mooie stevige loungeset met leuk tafeltje. De multifunctionaliteit maakt het af! Wij zijn tevreden!

Opnieuw een tevreden klant

Goede en snelle opvolging van mijn bestelling. De aangeboden artikelen (die ik er al kochte) zijn ook steeds van goede kwaliteit aan een correcte prijs.

Heel tevreden, goede kwaliteit, mooie kleur, snelle levering

Slechte service

Helaas een slechte ervaring met zeer slechte communicatie. Grote bestelling gedaan voor inrichten van 8 appartementen na telefonisch contact was hier weinig extra service voor. Deel bestelling gedaan die ik eigenlijk wilde doen en uiteraard is bij zo'n grotere bestelling iets niet op voorraad. Dan wordt gewoon de leveringsdatum maar geannuleerd en moet je het maar verder uitzoeken. Toen was het verkeerde besteld, toen toch weer op vooraard. Toen gebeld om iets af te spreken na 20 minuten gesprek maar beëindigd. Mail gestuurd en een dag of 3 later reactie wanneer het nu geleverd ging worden. Dag van de levering was het transport ook heel slecht. Transporteurs hadden er echt geen zin in om de spullen naar boven te brengen. Ik had belachelijk veel verteld werd me!? Plus ze waren transporteurs en geen verhuizers!? Dus voor service hoef je niet naar Fonq te gaan.

Hi Danielle, Aan de hand van je meest recente bestelling te zien lijkt het erop dat dit gaat over een verkooppartner van ons. Wij zien namelijk ook geen telefoongesprek met onze eigen klantenservice. We vinden het erg jammer dat de bestelling op deze manier geleverd is, dit is niet de service die je zou mogen verwachten als je via onze site bestelt. Als er nog iets afgehandeld moet worden vernemen wij het graag en kunnen wij ondersteunen in de communicatie met de verkooppartner. Met vriendelijke groet, fonQ

Besteld, de volgende dag geleverd

Zowel retour, verzending en product heel tevreden van!

Wij hadden iets hogere stoelen besteld. Deze waren dan toch iets te hoog voor ons kookeiland. We hebben ze geretourneerd en hebben de iets lagere variant besteld. De timing van het leveren en de professionaliteit van de chat online is echt heel goed. Het product zelf is prachtig en volledig zoals de beschrijving, fotos van op de site. Wij gaan sowieso nog meer leuke meubels bestellen. We zijn heel tevreden van de stijl en uitstraling van de stoelen. Bedankt hiervoor!

Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en gedetailleerde foto’s en informatie.

Goed product . Goede service .

Blij dat ik het product bij jullie heb gekocht . Goede info , goede prijs , snelle levering . Tevreden dat zulke firma’s nog bestaan . Er zijn ook firma’s met malafide methodes , die moeten er zo snel mogelijk uit . Je besteld , betaald en krijgt je bestelling nooit te zien . Zij maken de E commerce kapot . Tevreden van fonQ . Dank jullie .

Lange levertijd

Pas na 2 maanden geleverd én na een berichtje om te vragen waar de meubelen bleven. Jammer want wel mooie meubels.

Mooi op tijd geleverd en duidelijke communicatie hierover

Goed product, netjes verpakt en volgens de afspraak op tijd geleverd

Zoals verwacht prima product, en snel geleverd

Uiteindelijk goede service maar niet op afgesproken leveringsdatum

We bestelden een hoekzetel voor in ons vakantiehuis 6 dagen voor de gevraagde leveringsdatum. Deze zou op zaterdag geleverd worden. Op vrijdag rond 15.30 kregen we een mail dat er een wijziging was in de leveringsdatum, naar de maandag. Als wij probeerden contact op te nemen lukte dit niet...noch bij FonQ noch bij het leveringsbedrijf. Noch telefonisch, noch via klantendienst chat, noch via mail. Ik moest speciaal verlof opnemen om tot de maandag te kunnen blijven in het vakantiehuis waar de levering zou toekomen. Uiteindelijk kwam de levering dan op maandag en dit verliep heel vlot. We zijn ook heel blij met de zetel . Jammer van de slechte communicatie en de laattijdige wijziging van leveringsdatum.

heel mooie degelijke stoelen in hout

Enkele poten waren onstabiel maar na een extra viltje , zijn ze prima

Zoals verwacht

Na een zoektocht op internet naar mooie bloembakken voor in de tuin, terecht gekomen op de site van fonq.be. Hier gevonden wat we zochten en aan een mooie prijs. Dus direct besteld en daags nadien ontvangen, snel de verpakking openen en het was helemaal wat we verwacht hadden!

Snelle bezorging

Na bestelling snelle bezorging. Goede tijdmeldingen voor bezorging. Netjes afgeleverd. Mooi product