heel mooie degelijke stoelen in hout

Enkele poten waren onstabiel maar na een extra viltje , zijn ze prima

Zoals verwacht

Na een zoektocht op internet naar mooie bloembakken voor in de tuin, terecht gekomen op de site van fonq.be. Hier gevonden wat we zochten en aan een mooie prijs. Dus direct besteld en daags nadien ontvangen, snel de verpakking openen en het was helemaal wat we verwacht hadden!

Snelle bezorging

Na bestelling snelle bezorging. Goede tijdmeldingen voor bezorging. Netjes afgeleverd. Mooi product

Vlotte levering

De opvolging van je levering is perfect. Dank zij de track trace weet je exact wanneer de leverancier komt. Kan niet beter!

Ziet er mooi uit!

Zeer tevreden!

Vlotte communicatie en levering

Voor ik gisteren een bestelling deed, chatte ik met een medewerker om na te gaan of het artikel wel degelijk voorradig was en de leveringstermijn op de website klopte. Ik werd snel en vriendelijk geholpen met mijn vragen. Nu zijn we een dag later en staat de nieuwe tuinbank al op het terras. De bank was voor de verzendig zorgvuldig ingepakt.

Zeer vlotte en propere levering

Een van de snelste leveringen dienen al heb gekend. Ook alles goed ingepakt en beschermd. Top

Zeer goede en snelle service.

Product zoals omschreven.

Levering op zaterdag

Op vrijdagavond zetel besteld iets voor 21u en de dag nadien (op zaterdag) al geleverd op de middag. Niet alleen bijzonder snel in huis ook nog een goedkoper, wat wil een mens nog meer. Bestelling was dik in orde en ook de track en trace was correct. Met de klantendienst heb ik geen ervaring. Heel goeie ervaring en voor herhaling vatbaar.

Super mooi, top kwaliteit. Had schrik om online te bestellen maar heb het toch gedaan aangezien er gratis levering en gratis retour was. En uiteraard ook omdat het gratis tot en met de vierde verdieping geleverd was zonder lift. Ligt heel comfortabel en in deze Ottomaanse Stijn kan je gerust met twee op het lange gedeelte samen zitten.

TOP

Snelle levering! Netjes verpakt! Tevreden van het product !

Snelle levering en alles naar wens!

Alles prima!

Rode feutuil .

Mooie kleur rood,kwaliteit top.Geleverd op voorkeur.Zit fantastisch!! Een echte aanrader.

Levering en communicatie heel vlot!

Super tevreden over mijn aankoop van a-z bij Fonq

Zeer goede webshop met goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader al verschillende producten gekocht. Steeds aan een scherpe prijs.

Correcte prijs en snelle levering. Ben tevreden.

Super tevreden

Onze zetel werd binnen de week geleverd. Een prachtige zetel die ons interieur een serieuze upgrade geeft.

Vlotte service en tevreden van het product

Snelle en goede servicz

Stoelen besteld en enkele werkdagen later perfect geleverd. Makkelijk in mekaar te zetten. Eerder ook prima service gehad bij aankoop zetel dus met vertrouwen opnieuw gekocht!

Heel goede service en levering

Heel mooie bijzettafel

Bij een bestelling had ik mijn e-mailadres fout ingegeven.

Ik betaalde onmiddellijk maar ik kreeg logischerwijze geen e-mail ter bevestiging van mijn bestelling. Ik nam contact op met Fonq via de chat en de fout werd onmiddellijk rechtgezet. Mijn bestelling werd de dag daarna in perfecte staat geleverd.

Heel mooi afgewerkt plankje

Mooi afgewerkt plankje die past in modern én landelijk interieur. Zeer blij mee!

snelle correcte levering

s avonds besteld en dag erna al geleverd, top

Mijn eerste ervaring met Fonq is verbluffend!

Na een lange zoektocht naar het product wat ik zocht, vond ik bij Fonq onmiddellijk wat ik nodig had en was het product in voorraad terwijl bij de andere leveranciers dat niet het geval was. De prijs was iets hoger en de kwaliteit beter in vergelijking met de vorige bakvorm van Emiel Henry, die ik had en kapot was gevallen. De service is uitmuntend en verliep zeer correct. Achteraf praatte ik met een vriendin erover en ook zij was vol lof over de service van Fonq. De man die het goed verpakte pakket afleverde was ook zeer vriendelijk! Dank jullie wel en wij wensen jullie veel succes toe!

Reactorweg 53

3542AD Utrecht