Prachtig design en top kwaliteit shirtjes

We hebben een shirt voorstel en de design elementen aangeleverd, bij Hercules Merchandising. Waarop Gilles een van de ontwerpers, met prachtige design voorstellen heeft gereageerd. De communicatie rond om het ontwerpproces was ook duidelijk, snel en fijn. Afgelopen weekend zijn de shirts gebruikt voor een Buffelrun, waarna alle dragers super enthousiast hebben gereageerd over de kwaliteit van het shirt. Fijne sportstof en lekker snel droog. Daarnaast zijn er vele complimenten geweest over het ontwerp. Enkel een verbeter puntje. We hadden mannen en vrouwen shirts en verschillende maten, naar onze ervaring werd dit niet duidelijk aangegeven op de verpakking van de geleverde shirts.

Kwaliteitsproduct met snelle, vriendelijke service.

Wij hebben een kleine oplage sjaals laten produceren bij Hercules een zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de in Europa geproduceerde sjaals. Zeer vriendelijke, snelle service en productiebegeleiding ook voor de kleinere klant. Zeer aan te raden!

Goede service en een fijne communicatie

Zeer tevreden met onze bestelling. We kregen eerst een passend monster en daarna was de levering helemaal naar wens

Helemaal niets te klagen

Eenvoudige en duidelijke communicatie, snelle reacties. Volledige betaling vooraf geeft ongemakkelijk gevoel, maar was het uiteindelijk waard. Product is goede kwaliteit, heel beperkt aantal drukfouten in de sjaals.

Perfecte service!

De communicatie verliep vlot, hulp en reactie op de mail ook snel. We hebben omdat de eerste bestelling zo netjes afgewerkt en mooi was nog een bestelling gedaan.

Persoonlijke service en snelle levering

Met enige haast waren we op zoek naar een lading sjaals, wat nergens meer ging lukken. In overleg zijn de mogelijkheden goed uitgelegd en heb ik alsnog op tijd de levering kunnen krijgen. Er werd meegedacht over het design en de uiteindelijke opmaak is ook door hen gedaan. De service was heel erg prettig en de kwaliteit van het product was super!

Goeie communicatie. Echter waren ver na de verwachtte leverings tijd bezorgd.

Goede communicatie. Producten 3-4 weken te laat. Een enkele exemplaren hadden een mindere kwaliteit dan de rest. (Losse draadjes bijv)

Heel erg goed

De producten zijn van hoge kwaliteit. De dienstverlening was ook erg goed. Er werd meegedacht en snel gereageerd op mails. Ik heb prettig contact gehad met Gilles.

Top service, snelle levering

Tijdens de carnavalsperiode heeft het personeel van Hercules op een zeer korte termijn sjaals ontworpen voor onze vriendengroep. Mooi design, kleurrijk, mooi afgewerkt en snelle service. Via mail contact gehad met een medewerker die behulpzaam was, duidelijk en meedacht. Dank voor de prettige service!

Vlotte samenwerking

Vlotte en snelle service met mooi resultaat. Bedankt!

Vlotte samenwerking

Vlotte en snelle service met mooi resultaat. Bedankt!

Snelle communicatie en fijn meedenken met topresultaat

Wij waren op korte termijn op zoek naar sjaals en deze zijn heel snel geproduceerd. Er werd fijn meegedacht over de opties en de ontwerpen. Door de snelle communicatie hebben we de sjaals nog met bijna een week speling geleverd gekregen.

Netjes, snel en betrouwbaar

We hebben sjaaltjes besteld voor een voetbal beker wedstrijd. Het ontwerp was snel klaar, mooi gemaakt en de levering was snel

Doen wat ze beloven

Last minute hebben we sjaals besteld voor een voetbalwedstrijd. Het ontwerp was snel en mooi gemaakt en levering was snel en netjes

Doen wat ze beloven

Super service!

Direct snelle reacties, leuke ontwerpen ontvangen waarna wij zelf konden beslissen welke wij zouden willen. Vervolgens altijd goed op de hoogte gehouden hoe de bestelling vordert. Netjes ook nog een foto van de sjaal ontvangen en vervolgens zijn de sjaals richting ons gekomen. Super blij met de sjaals!

Voor een jubileumgadget waren wij op zoek naar een origineel artikel waarop o.a. de naam en logo van de vereniging kon worden weergegeven. We kozen uiteindelijk voor een juichsjaal, iets dat door alle disciplines binnen de vereniging en jong en oud van pas kon komen. Na wat heen en weer mailen en een prijsopgave kregen wij vrij rap een foto met het beoogde ontwerp. Daarop konden nog wat kleine aanpassingen worden gedaan en binnen no-time werd de hele bestelling geleverd. Ruim op tijd voor de benodigde datum.

Snelle afhandeling en goede kwaliteit

200 kwalitatieve sjaals mogen ontvangen. Een product op maat en Hercules leverde precies wat we zochten.

De communicatie ging erg goed, en we zijn tevreden met het eindresultaat! Hercules Merchandise hielp fantastisch mee om onze ideeën over te brengen tot een daadwerkelijk product!

Vanaf dag 1 ben ik uitstekend geholpen. Als het wat langer duurde vanaf mijn kant werd er geduldig gewacht, overal super duidelijk antwoord op gekregen en uiteindelijk een top product geleverd gekregen. Zeker aan te bevelen!

Over Hercules Merchandise.nl

Specialist in sport merchandise met meer dan 10 jaar ervaring. Europese topkwaliteit met korte levertijden en vanaf kleine oplages.