Lekkere nootjes

Lekkere nootjes. Lekker smullen.

Heerlijke noten, ruime keus.

Heerlijke noten en ruime keus ook qua gewicht. In de avond een bestelling gedaan en de volgende dag kon ik de bestelling al ophalen.

Snelle levering en heerlijke producten

Ruime keuze en heerlijke producten, snel geleverd!

Snelle levering en prima producten

Besteld en snel geleverd en heerlijke producten ga snel weer bestellen

Snelle levering en topnoten

Fine producten,snel geleverd!

Fijne producten en snel geleverd, top!

Ge wel dig

Heerlijk verse noten en granola! Snel bezorgd

Levering

Toppie

Ze hebben zeer goede kwaliteit snelle levering en het contact is ook heel fijn .jj

Lekker en makkelijk!

Genoten van de noten!

Goede snelle service

Lekker vers product

Heerlijke verse nootjes!

Lekkere nootjes en fruit

We hebben al verschillende malen noten en fruit besteld en iedere keer is alles netjes verpakt, snel verzonden, kleine attentie ingesloten en een persoonlijk handgeschreven berichtje. We zijn zeer tevreden over alle producten! Doe zo verder!

Heel positief en klantvriendelijk bedrijf.

Fantastische producten, snelle levering en uitstekende service.

Echt super lekker

Gewoon , kan niet beter , heerlijk al die noten , ruime keuze. Echte aanrader

Altijd een extraatje en een leuk bericht aan de binnenkant van de verpakking

Perfectie

Altijd een feest om iets te bestellen bij Noten.nl. Uitstekende kwaliteit noten en van bestellen tot en met ontvangen is perfectie. Daarnaast is men ook nog eens heel vriendelijk dus dat maakt alles tot een feestje. Bedankt weer

Jammie

Fantastisch bedrijf

Easy bestellen, je kan het afhalen of laten bezorgen. Deze keer koos ik voor ophalen, waren zij net onderweg naar mij. En toen ik thuis kwam brachten ze de tas met heerlijke noten en een extraatje omdat we elkaar hadden gemist. Hoe leuk en lief! Plus deze keer de greidelân granola, jeetje wat een heerlijkheid. Absolute aanrader!!!

Goed product, snel bezorgd

Altijd met een handgeschreven bericht en smiley

Heel erg lekker Toz van de grootgrutters

Vlot geholpen en kwaliteit van de noten spat er van af Toz van de "supermarkt mengsels. Zelf een mix samengesteld qua noten en per noot proef je het verschil qua bitterheid. Formaat van de noten ook aanzienlijk beter.

Zeer verzorgd en heerlijk!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt met een persoonlijke touch! Heerlijke smaakvolle noten en vruchten!

Lekkere gezondere snoepen - een echte aanrader!

3 weken geleden heb ik een mooie bestelling van noten.nl gekregen. Nu is alles bijna op! De noten zijn vers en heel lekker. Ik kijk al ernaar mijn volgende bestelling te plaatsen. Proficiat met jullie mooie zaak!

Pakje vol lekkers

Altijd goede ervaring met mijn bestellingen via NOTEN.NL. Grote assortiment aan noten, chocolade, mixen, ... . Correct en snel geleverd

Goede en vlotte behandeling

Al gedaan.