Echt super lekker

Gewoon , kan niet beter , heerlijk al die noten , ruime keuze. Echte aanrader

Altijd een extraatje en een leuk bericht aan de binnenkant van de verpakking

Perfectie

Altijd een feest om iets te bestellen bij Noten.nl. Uitstekende kwaliteit noten en van bestellen tot en met ontvangen is perfectie. Daarnaast is men ook nog eens heel vriendelijk dus dat maakt alles tot een feestje. Bedankt weer

Jammie

Fantastisch bedrijf

Easy bestellen, je kan het afhalen of laten bezorgen. Deze keer koos ik voor ophalen, waren zij net onderweg naar mij. En toen ik thuis kwam brachten ze de tas met heerlijke noten en een extraatje omdat we elkaar hadden gemist. Hoe leuk en lief! Plus deze keer de greidelân granola, jeetje wat een heerlijkheid. Absolute aanrader!!!

Goed product, snel bezorgd

Altijd met een handgeschreven bericht en smiley

Heel erg lekker Toz van de grootgrutters

Vlot geholpen en kwaliteit van de noten spat er van af Toz van de "supermarkt mengsels. Zelf een mix samengesteld qua noten en per noot proef je het verschil qua bitterheid. Formaat van de noten ook aanzienlijk beter.

Zeer verzorgd en heerlijk!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt met een persoonlijke touch! Heerlijke smaakvolle noten en vruchten!

Lekkere gezondere snoepen - een echte aanrader!

3 weken geleden heb ik een mooie bestelling van noten.nl gekregen. Nu is alles bijna op! De noten zijn vers en heel lekker. Ik kijk al ernaar mijn volgende bestelling te plaatsen. Proficiat met jullie mooie zaak!

Pakje vol lekkers

Altijd goede ervaring met mijn bestellingen via NOTEN.NL. Grote assortiment aan noten, chocolade, mixen, ... . Correct en snel geleverd

Goede en vlotte behandeling

Al gedaan.

Snelle levering, goed verpakt

Leuke tekst op binnenkant doos!

Snelle levering, top kwaliteit en altijd een persoonlijke 'noot' ;-)

Fijne communicatie, mooi assortiment en altijd een persoonlijke boodschap en presentje :-)

Erg goed

Na een paar keer noten besteld te hebben ben ik erg te spreken over de goede kwaliteit van de noten. Lekker knapperig. Amandelnoten zijn heerlijk. De pecannoten zijn top!

Heerlijke producten

Heerlijke nootjes te bestellen via een makkelijke webshop en de volgende dag geleverd. Het zakje met een sample en een klein schrijven erbij, maakt het persoonlijk. Heel fijn

Ruim assortiment van prima kwaliteit

Mijn bestelling na 2 dagen binnen gekregen. Leuke persoonlijke boodschap aan binnenkant van het doosje. Erg leuk en wordt erg gewaardeerd

Goeie kwaliteit & service

Complimenten voor leuk bedrijf dat jet gewoon ‘goed’ doet!

Gewoon lekkere noten en goede levering

Fantastisch!

Pakket kwam snel binnen, super lief berichtje was aan de binnenzijde geschreven. Heel attend! Product zelf was van hoge kwaliteit en zeer smakelijk. Absoluut dat hier vaker besteld gaat worden.

Super.

Snel geleverd, steeds met een leuke persoonlijke touch.

Als je goedkoop en snel noten wilt.

Ik heb diverse online notenaanbieders qua prijs vergeleken en deze partij is de goedkoopste. Wel jammer dat je voor minimaal 35 euro moet bestellen voor gratis verzending ( heb anderecaanbiedets van noten online gevonden die gratis verzenden, maar waren iets duurder. Mijn laatste bestelling was qua postcode niet goed ingevuld, kreeg gelijk net mailtje of mijn adres gegevens wel klopte en na invulling niete postcode werk gelijk mijn pakketje verzonden. Een topper qua prijs en service.

Heerlijk en puur

Echt lekkere producten. Je proeft het verschil met de supermarkt.

Heerlijke noten, aanrader!

Goed product en snel geleverd

Zeker tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding en op opmerkingen werd adequaat gereageerd.

Professor B Fridsmastrjitte 12

8629 PD Scharnegoutum