Super)

Good product's.

Goede kwaliteit

Tevreden over de kwaliteit

Vlot bediend ook naar een product dat niet voorradig is

Vlotte en vriendelijke bediening

Slecht

Wij ontvingen de bestelling nooit. Kregen geen bestelbevestiging ook. Contactformulier ingevuld maar kwam ook geen reactie op. Wel reclamemail en deze mail wat onze enige bevestiging dat onze bestelling is aangekomen.

Klachten

Nee ben ik niet tevreden ik krijg tot nu geen pakketje van julie,voor mail niemand gereageerd! Kan niet bellen pakt niemand,!0644831000

Goede producten en snel geleverd.

Motul heeft een breed assortiment aan goede producten. Via Club Motul heb je het snel in huis.

Very good and quick. Exactly what I needed.

I use Motul oil for my for many years (0w20 508/509) Last time it was a problem to find it in Belgium with a reasonable price. Every other shop had huge overprice. Found Club Motul on Google. Decided to order an oil here. As a result - received my order next day in a box with a beautiful company logo. It was exactly what I needed inside. Price is also OK. What could be better ? :) Will do the same next time.

Top producten en snel geleverd

Heel tevreden

Mooi op tijd geleverd en op mijn vraag over de verhouding van het product werd ik goed geholpen.

Mauvaise

Bonjour comme lord de ma dernière commande je n’ai toujours pas eu la réduction accordé au club à savoir BEHVA10.Quand ont veux mettre le code un message apparaît code invalide

• Nous recommanderiez-vous? Non

Negatief

Ik heb de bestelling nog altijd niet ontvangen en ook geen uitleg gekregen waarom er nog niet werd geleverd.

SNELE LEVERING

VOORDEMIDDAG BESTEL EN DE VOLGENDE GELEVERD

Ik ben zeer tevreden, perfect

Ik raad deze prachtige winkel aan. Vriendelijke klanten en snellere service dan je je kunt voorstellen. Hartelijk dank⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Prima,

Levering snel en in goede staat ontvangen Kom hier zeker terug

Niet tevreden

Met mijn bestelling vroeg ik 2 grote afklevers on op mijn raceswagen te kleven bestelling ontvangen maar geen klevers. Gr.Walter Martens

Beste olie voor de scherpste prijs!

Ik bestel regelmatig 15W50, voor een gebouwd blok het beste! Clubmotul levert het snelst en zeer goede prijs!

Helemaal top

Goede, vriendelijke service.

Mijn olie snel geleverd direct de volgende dag en zoals op de webshop staat klopt de vooraad

Goede service en snelle levering

Goede prijs en snel verzonden

Gewoon super, ook goed telefonisch bereikbaar bij vragen

Snelle levering, super.

Snelle levering, erg blij mee.

Geen levering gezien

Reeds 3 weken geleden besteld en betaald maar niks ontvangen, mail reageren jullie niet en telefoon wordt niet opgenomen

Goede prijs, snel in huis.

Prima website. Verbeterpunt is wel dat er veel out of stock is.

Correct en snelle levering

Top-service

Eerste bestelling is heel vlot verlopen! Sneller geleverd dan voorzien, dus top!

Einsteinweg 11 6662 PW Elst