Laden reviews...
Laden reviews...
56 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen meestal de snelle levering en zorgvuldige verpakking. De winkel biedt een goede prijs-kwaliteit verhouding en betrouwbare producten. Bestellingen worden vlot afgehandeld met behulpzame klantenservice. Over het algemeen is de ervaring positief bij meerdere aankopen.
Levering niet heel snel, kwaliteit van bestelde spullen zijn goed maar ik heb niet de cap gekregen die ik heb besteld helaas. Vr, gr, Martin
Beveelt aan
24 June 2026
Martin Huisman
Castricum
ik zocht de c1 en c2 smeermiddelen en club motul had deze beschikbaar. netjes als pakket geleverd.
Beveelt aan
5 June 2026
mari
berlicum
Olie was snel geleverd en goed verpakt Goed geholpen door de klantenservice voor het terugsturen van verkeerde bestelde olie
Beveelt aan
28 May 2026
Erik van der Veen
Amsterdam
De 2de ervaring was beter als de eerste ervaring. Nu besteld en mooi snel binnen gekomen.
Beveelt aan
20 May 2026
Ruud
Neerkant
Als Ducati Clublid was het even zoeken hoe ik mij kon registreren maar dit zal aan mij liggen. Het is gemakkelijk om wat te bestellen en aflevering vond snel plaats. Premiumlidmaatschap is een mooi initiatief. In de Ducati (Race) wereld valt voor Motul 300 V road/racing nog een wereld te winnen. Ik koop geregeld (o.a.) V4 motorblokken (voor circuitgebruik) en zonder de juiste smering gaan ze te snel kapot. Ben benieuwd of er nog wat meer informatie beschikbaar is over specifiek 300 V motorolie (welke dopes / esters). Met vriendelijke groet Guus de Meijer GSM = 0655 - 376 326
Beveelt aan
30 April 2026
Guus
Terneuzen
Het bestellen was eenvoudig. De prijzen zijn goed en het product wat je koopt is ook echt wel goed. Heel goed allemaal dus.
Beveelt aan
23 April 2026
Ramon
Nieuw-Buinen
Net een nieuwe motor gekocht en wilde graag zelf eens de ketting invetten. Deze set is daar perfect voor!
Beveelt aan
22 April 2026
Steven
Utrecht
Levering zeer snel , is bij anderen vaak lang wachten.
Beveelt aan
14 April 2026
René
Kerkrade
super bedrijf snelle en goede levering
Beveelt aan
10 April 2026
Tymon
Lelystad
Krijg elke keer andere olie als afgebeeld en andere technische informatie! Ik heb al diverse keren olie besteld waarvan ik dacht de nieuwe Api SP olie te ontvangen .Maar ik krijg steeds de oude Api SN of SM uitvoering . Ik heb wel graag de nieuwste Api SP versie omdat de technische informatie van de 5100 10w30 wel uit gaat van de Api SP versie. maar ik ontvang oude Api Sm olie van 25-6-2022 4 jaar oud! Ik bestel Ngen 7 10w40 volgens techn gegevens en afbeelding op web site Api SP maar ontvang Ngen 10w40 API SN olie uit januari 2023 3jaar oud! Ik zou wel willen dat jullie leveren wat op jullie website aan fotos en techn gegevens staat Met Vriendelijke Groet Paul Heuvels
Beveelt aan
3 April 2026
Paul
Reuver
Goede prijs voor top kwaliteit
Beveelt aan
1 April 2026
Guillermo
Eindhoven
Snelle levering, top!
Beveelt aan
9 March 2026
GFK
Hoofddorp
Snel geleverd, mooie kwaliteit
Beveelt aan
6 March 2026
Bart
Garyp
zeer goede en snelle service.
Beveelt aan
4 March 2026
Danny
Lanklaar
Top
Beveelt aan
2 March 2026
Hendrik
Sittard
21 februari aangemeld tot nu toe nog niets vernomen
Beveelt aan
1 March 2026
Jan
Almere
I signed up with Club mutol. One i like their products and two they reply quickly and deliver very fast. Can't ask for a better service . Thanks
Beveelt aan
27 February 2026
Rob
Zeist
Zoals ik inmiddels gewend ben van Motul
Beveelt aan
27 February 2026
Rob
Wijchen
Motul 5w40is top olie voor mijn oude Nissan
Beveelt aan
26 February 2026
JP
Amsterdam
Ga nog olie bestellen in de toekomst Een aanrader..
Beveelt aan
23 February 2026
Danny
Westerlo
De beste olie voor de beste prijs en snelle levering!
Beveelt aan
19 February 2026
JW
Rotterdam
Fast delivery, professionally packed. All done Perfect ! Thanks !
Beveelt aan
16 February 2026
Manuel
Beussels
Eindelijk een plek waar je alle Motul producten kunt kopen. Erg vriendelijk..
Beveelt aan
10 February 2026
Il Professore
Arnhem
Lid geworden van de club kosten €10 per jaar en daardoor 15% korting en gratis verzending dus super tevreden.
Beveelt aan
10 February 2026
Driek
Breda
Bestellen en betalen via de site is makkelijk. Ruim aanbod van kwaliteitsproducten, welke ik in meerdere auto's gebruik. Ik bestel al jaren via Club Motul Gekozen voor ophalen, is voor mij maar 15 minuten rijden, en kan ik eea zelf bepalen. Kreeg netjes een mail dat alles klaar ligt. Ging om 20 liter motorolie, welke netjes klaar stond in een doos. 20 liter is 20 kilo, de medewerker bood aan om deze in mijn auto te leggen. Had niet gehoeven maar wel helemaal TOP. Nog een praatje gemaakt ovet de nieuwe shop met de mooie kleding ed. En mijn auto (ja mag toch verwachten dat daar mensen werken die houden van auto's en motoren, en dat is ook zo) Al met al een prima ervaring
Beveelt aan
8 February 2026
Michel
Arnhem
Platinaweg 18
6662 PP Elst
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven