Boven verwachting! Horloge heeft een richard mille look.

Astos is kwaliteit

Had die golden astos horloge gehaald,na 2 weken liep de secondewijzer niet meer. Ik joey een bericht gestuurd,hij zeg klantenservice en uiteindelijk heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen.

Gewoon goed

Verpakking was mooi en een mooi horloge

Hey Bart! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Son cosas de otro mundo

Me compró el pack de gafas y reloj estan muy bonitos y de lujo me ha gustado mucho gracias y el servicio esta a 10

• ¿Nos recomendarías?

¡Hola Soufian! Gracias por elegir Astos. Estamos muy contentos de que esté satisfecho con su compra. Sinceramente, ^ Jorik Team Astos

Ik heb de bril vrijdag besteld en had de dag erna het al in huis. En ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bril.

Hey Jeremy! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Swagg

Top nice product g@p

Hey Ak! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Hey Damjan! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Een snelle en geweldige service van ASTOS

Heb nu 2 horloges van ASTOS. Mijn 2e horloge ging na een paar weken het pinnetje stuk waarmee je hem opwind. (Hij draaide door) ik heb je gelijk gemaild. Na een paar mailtjes over en weer moest ik mijn horloge kosteloos terug sturen. Na een paar dag ontving ik een mail. Dat jullie een nieuwe op zouden sturen. (Ik lag momenteel in het ziekenhuis. Maar ging donderdags voor ontslag.) heb gemaild dat ik pas vanaf donderdags thuis zou zijn en kreeg op de zelfde dag gelijk mijn nieuwe horloge van ASTOS binnen. Nou dat noem ik nou service. Bedankt voor het snelle handelen en goede service. Vriendelijke groet. Jeroen van Tol

Hey Jeroen! Bedankt voor uw uitgebreide review en het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop en dat wij het netjes hebben kunnen oplossen. Uw geduld is enorm gewardeerd. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Snel, goed, helemaal top

De levering was zeer snel, en de horloge is super dik. Heb nu 2 horloges en 1 bril van astos en ben er super blij mee.

Hey Kay! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Een zeer mooi horloge met een luxe verpakking

De horloge zit fijn en ziet er mooi uit. Ook de service is heel goed geregeld.

Hey Tim! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Topppp

Mijn ervaring met astos is super altijd mooi en eerlijk

Hey Michael! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Zeer hoge kwaliteit

Heel netjes afgewerkt goede kwaliteit

Hey Z! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Hij is mooi en voelt goed qua kwaliteit

Hij is mooi verpakt en ziet er schitterend uit. De kwaliteit voelt ook goed!

Hey Daan! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Ben er helemaal blij mee

Mooi horloge en strak

Hey Ahmed! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Goeie service mooie klokkies en brillen !

Mooie bril en 2 horloges binnen gekregen Ze passen perfect !

Hey Bas! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Ik had mijn bestelling savonds besteld en de dag erna smiddags al binnen. Verder is de kwaliteit ook heel goed. Zeker blij mee. Tot de volgende klok!

Hey S! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Gaat er mee door

Ja ik wou hem trug sturen krijg ik een mail in het Engels ttug

Uitstekend!

De kwaliteit en de zeer snelle leveringen heeft mij doen besluiten dat ik gisteren me 4e bril heb bestelt!

Hey Wim! Bedankt voor het kiezen voor Astos, keer op keer. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Snele levering

Goede kwaliteit en mooie horloge.

Hey Dino! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Goeie kwaliteit, snelle bezorging. Top!

Hey Natan! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Top service!

Probleem gehad met mijn horloge na een mailtje gestuurd te hebben na een aantal uur meteen een mailtje terug met een goede oplossing erg blij mee!

Hey Bjorn! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Gruwelijk

Hey Younes! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Tophorloge!

Super snel! Straalt klasse uit! Kwaliteit!! Dikke aanrader

Hey Gio! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Top item!

Zeer mooi item, van top kwaliteit! Verpakt in een zeer mooi doosje. Levertijd is een dik pluspunt

Hey Gauthier! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos

Wollah Too

In de avond besteld volgende precies op de juiste tijdstipt aangekomen .. en woon in België ..

Hey Abdessamad! Bedankt voor het kiezen voor Astos. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^ Jorik Team Astos