Retour

Hallo heb mijn pakje gister ontvangen maar is te groot en niet naar wens. Krijg ik nog een retourlabel? heb jullie al paar keer gecontacteerd via contactformulier op jullie website!!

Super kwaliteit

1e x een bestelling geplaatst en echt super blij ermee. Het blijft niet bij de 1e x.

Kwaliteit dikkkk

Dik kwaliteit

Zeer mooie kwaliteit, snel geleverd

Prachtige kwaliteit

Erg snelle bezorging en mooie kwaliteit

Sorry voor de 1 ster bro , maar heb tot op heden nog niets ontvangen man

Beste , Had een horloge besteld op de 20/01/2023 maar die is tot op heden nog niet aangekomen man … vrienden van mij hebben ze al wel besteld en zien er top uit ! Ik dacht ik wacht even maar blijft niets aankomen man . Hopelijk krijg ik bij deze ofwel men geld terug of sturen jullie een nieuwe op ik weet het niet . Maar heb echt niets ontvangen en de post hier in België krijg je normaal een aangetekende brief ik de bus als je niet thuis bent maar zelfs dat niet man . Ik hoor het wel ! Ik had de Astos merald edition besteld btw . Mvg Niels

Zeer slecht

Bestel hier nooooit meer !!

Mooie spullen en snel geleverd

Mooie brillen snel geleverd

Astos

Ik raad iedereen astos aan zeer goeie kwaliteit mooi ontwerp. Zit lekker en je valt echt op met deze horloges. Dus iedereen koop een astos

Productos de buena calidad

Buen trato muy amables

• ¿Nos recomendarías?

Beter voor gsm gebruik laptop zelfs tv perfect voor in de zon te lopen deze transparante diamond cut!

Goed en snelle service

Fantastisch!!

Beter dan ik hoopte Ik ben zeer tevreden Goede kwaliteit goed material Ik kom zeker terug

SuperKwaliteit

Heel goeie kwaliteit 4 brillen van astos en bn ze nog altijd niet beu!!

Top kwaliteit

Al me producten die ik heb gehaald zijn top, ik blijf bestellen

Geweldig!!!

Altijd mooie klokjes en top kwaliteit!

El goed product, ben blij mee

Zeer blij goede kwaliteit en prijs is heel gemiddeld voor wat je krijgt zeker een aanrader

Verliefd op de brillen

The glasses are incredible beautiful

Alles is perfect

Echte goeie kwaliteit en hoeie service

Super!!

Uitstekende service en de bril staat me perfect

Mooie producten en snelle levering

Ik vind het super fijn dat me pakketje binnen 1 dag kwam en dat ze ook aan klarna betalingen doen. Alles is heel mooi aangekomen in een doos met houder, zakje en zelfs extra materiaal voor de zonnebril

Product Is nog mooier dan op de site

Mooi aleen de s van Astos zit niet recht voor de rest top

Heel mooi klok werk

Alles is heel makkelijk gaan mooie horloges. Passen goed zeer goeie kwaliteit. Kortom perfect ben er zeer blij mee