Nog steeds niks ontvangen

Maandag besteld, nu nog steeds niks in huis. Dit is de eerste x dat ik iets van Astos bestel. Klantenservice zegt dat het probleem bij DHL ligt en DHL zegt dat het probleem bij Astos ligt. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer dat er dan wordt gepromoot. Vandaag besteld morgen in huis! Tot nu toe nog een ontevreden klant!! Ik zou het op prijs stellen als me bestelling nogmaals verstuurd wordt

Vreselijk

Ik heb zon horloge gekocht van astos heb m nog geen 4 maand en is nu al verkleurt ook de grote wijzer hangt er gewoon los in en het bandje van het horloge gaat ook regelmatig kapot ik hoop dat de klanten service deze keer wel kan reageren

Goeie service. En en super goeie kwaliteit zonnenbril voor weinig centen

De bril wordt geleverd in een super mooie brillen case. Zit in een mooi zakje En de bril zit super goed je voelt hem bijna niet op Je hoofd zitten En ziet er heel fansy uit

Super goede ervari g

Bestelligen zijn snel thuis Goede kwaliteit horloge en bril Makkelijk bestellen duurt maar 2 min

Perfectamento

Staat iedereen goed. Muy bueno

Zeflan

Mooie brillen zeker van hoogwaardige kwaliteit. Netjes ingepakt en wel. 1 nadeel is dat het tussen stukje boven de neus wat scheef is dat vind ik wel jammer. Voor de rest top

Prijs kwaliteit verhouding plus punten!

De kwaliteit van de brillen die ik heb besteld is hoger dan ik verwacht had, zeker mijn geld waard!!!!

Helemaal precies wat ik wilde

Horloge besteld en nog geen 24 uur later al binnen. Top service en goede kwaliteit voor deze prijs. Ik kom hier zeker terug om nog wat te bestellen!

Astos is een begrip beste kwaliteit van nederland.

Dit is al kijn 2 de astos bril en het zijn echte kwaliteit producten.

Goed service

Tot kwaliteit

Fantastiche kwaliteit.

Goede kwaliteit horloge met een prachtige doos. 1 minpuntje... Er zit geen verstelbaarheid apparaat bij voor het horlogeband.

Beste bril

Goede kwaliteit

Super product! Echt een top horloge en een hele mooie doos! Alles netjes leder

Kwam snel binnen en ze hebben het weer overtroffen. Top kwaliteit!! Lekker man Joey!!

Mooi product

Een sterke en mooie bril. Je krijgt voor wat je betaald.

Best bril

Ik ontdek nu pas het merk en ik vind het fantastisch !! il zal zeker terug bestellen

Snelle verzending en perfete producten

Een bril met veel kwaliteit

De bril ziet er on fleek uit. Netjes bezorgd en sluit mooi aan op de neus

Luxueus maar goed betaalbaar en de beste man die het heeft opgericht!

Ja als ik aan Astos denk denk ik aan Joey natuurlijk en als ik aan Joey denk denk ik aan een groot voorbeeld voor mij en voor vele anderen. Wat hij heeft opgezet en allemaal heeft bereikt is gwn oneindig respect. Astos is echt een mooi, goed, luxueuze, betrouwbaar merk en heeft goeie spullen. Ik heb als eerst een mooie blauwe glazen bril gekocht daarna een mooie ketting van 5mm en nu heb ik weer een mooie armband gekocht van 5mm. Later nog een mooie horloge dan is de collectie af! Ik ben heel erg blij met dit merk en ben helemaal verliefd. Respect voor Joey je bent de beste broeder! Nog vele dingen gegund inshallah! Love❤️

Snelste levering die ik heb meegemaakt

Mijn beleving was fantastisch, want het is heel makkelijk om te bestellen wel was er een klein probleempje doordat ik mijn adres verkeert geschreven had, waardoor mijn bestelling niet de volgende dag binnen kwam, dus op die dag mailde ik naar hun over wanneer mijn horloge kwam. Ze hebben meteen antwoord gegeven wat fout (mijn adres die ik verkeerd had vermeld:/ ) Uiteindelijk had ik mijn adres gestuurt en de volgende dag stond het al voor mijn huis. Ik ben super tevrede over mijn nieuwe horloge en nog mijn complimenten naar de klantenservice fantastisch werk.

Zeer goede klantenservice

Ik had een tennis bracelet besteld in de verkeerde maat maar dit kon ik zonder probleem omruilen en ik had binnen twee dagen een nieuwe. Vervolgens bleek er een fabrieksfout te zitten in de sluiting van de armband. Ik kon nogmaals 2,5 week later (wegens vakantie) mijn product als nog gratis retourneren voor een nieuwe. De armband zelf is ook erg mooi! Mooi om te zien dat Astos de klanttevredenheid zo belangrijk acht en dat mag gezegd worden!

Goeie service

Goeie service en armband goed kwaliteit

Loveitttt

M’n bril staat me zoooooo mooi ! Pleaaaase laat me de €100,- shoptegoed winnen om ook wat voor me man te kopen!

Goede service , snelle levering.

Voor de 2e keer een zonnebril besteld. Veel keus, mooie monturen. Mannen zijn er blij mee hier.