Ziet er top uit

Goede kwaliteit

De bril zit perfect en snelle bezorging

Man van ze woord hoe hij zei

Ik heb het bestelt en perdirect dinsdag na het weekend gekregen hoe hij zei op de site, en de kwaliteit is beter dan verwacht, goeie kwaliteit en perfecte uitstraling, beste op de markt!!

Chahid

Betaalbaar, service is super goed! Zeer mooie en kwalitatieve horloge. En ook snel geleverd. Zeer tevreden. Een aanrader zou ik zeggen

Mensen vinden het prachtig

Ze hebben al 2 keer afgepakt van mij omdat het zo mooi bril is

Great

Ben er super blij mee dank je wel.

Heb deze week 2 bestellingen gedaan en zijn allebei top aangekomen en zien er van hoge kwaliteit uit. Verpakking en het doosjes van de armbandjes zien er erg professioneel uit. Gr Tom van Moorsel

Top kwaliteit maar nog belangrijker top service

Dit is ondertussen de derde horloge die ik heb gekocht en ben wederom erg tevreden net het product. Het laatste horloge had een probleempje maar na contact opgenomen te hebben met Astos ben ik meteen geholpen en dat waardeer ik erg.

Heb het nog niet ontvangen, maar is heel mooi!

Prachtig mooi kwaliteit heel netjes met horloge box

Eerste keer een horloge van astos ik ben heel heel tevreden super van astos

Geweldig fuck cartier astos is beter

Helemaal top nooit neer anders

Waanzinnig mooi horloge

Super tevreden met het horloge en de verzending. Inderdaad zoals er wordt beloofd voor 11 uur savonds besteld de volgende dag in huis. Je word goed op de hoogte gehouden met het verloop van je bestelling. Uitermate tevreden ga zo door!

Super tevreden!

Super tevreden!

Goeie top brillen top mensen

Goede kwaliteit

De brillen zijn goeie kwaliteit.maar de brillen koker zijn niet zo goed hij gaat snel kapot en hij wordt makkelijk versleten

Perfecte service

Duidelijke website, bestelling gedaan en volgende dag netjes geleverd. Een aanrader

Mijn bril is heel mooi een bestaat uit goeie kwaliteit

Ik kreeg bij mijn bril een mooi doekje en het dooosje zelf ziet er al goed uit. Toen ik de bril zag dacht ik al van dit is goeie. Je ziet gewoon dat het goeie kwaliteit is en je voelt het ook wel

Goeie bril

Zelfde kwaliteit als een Cartier bril En hoe verpakt

Mooie brillen en kwaliteit is goed voor de prijs!

Als cadeau bestelt voor mijn neefje, alles was perfect.

Kwaliteit is top, service is top. En ook leuk om als cadeau te geven of te krijgen vanwege de mooie en strakke verpakking. Oog voor detail! Nadat ik het als cadeau heb besteld, ga ik deze ook voor mezelf bestellen.

Votre behandeld.

Bestelling en communicatie perfect, alleen de levering is trager dat jullie beloofd, tot nu toe mij Bestelling nog niet ontvangen.

Ik vind dat de horloge erg mooi is en dat ze echt hoe ik verwacht is. Vriendelijke groet, S.N. Hassan

Snelle levering, en voor wat je krijgt prima kwaliteit.

Verrassend goede kwaliteit en snelle levering.

Besteld en volgende dag in huis! In het echt nog frisser dan op de site! Dit is vast en zeker niet de laatste die ik bestel. Afz. Quincy aka Freshquince.

Subliem

Ik was zelf me huis nr vergeten in te vullen. Dus horloge niet binnen binnen verwachte tijd. Na een mail te sturen met het goede huis nr als nog super snel binnen. Top service van Astos