Good service

On point with the delivery

Kwaliteit

Bezorging is snel Brillen zijn kwaliteit Mooie glazen Luxe verpakking

Mooi horloge

Bestelling binnen 1 dag bezorgd. En mooie horloges voor scherpe prijs . Wij zijn tevreden

Goede kwaliteit

Dezelfde bril 2 jaar geleden gekocht, veel kunnen dragen maar helaas kapot gegaan. Daarom weer dezelfde gekocht, omdat die gewoon heel lekker zit en erg mooi is met een goede kwaliteit.

Top kwaliteit/service

Ik heb inmiddels 4 astos horloges. Bij mijn uitgebreide horloge colectie. Ik heb er een paar tussen die zijn 10x zo duur. En toch ben ik ook blij met die van astos. Kwaliteit is heel goed. Het uurwerk doet het langer als gemiddelde automatische horloges. Ik had perongeluk de verkeerde horloge binnen gekregen 2 weken geleden. Een mail gestuurd naar de klantenservice dag later kreeg ik een retour label. En binnen een paar dagen had ik het juiste horloge. Dat noem ik nou service. Zeker niet de laatste die ik koop. Hopelijk komen er in toekomst iets grotere modellen met stalen band.

Super mooie producten en voor een eerlijke prijs ook snel geleverd Heel blij mee

Geweldig super mooi

Dure kwaliteit voor duurzame prijs.

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit. Ik wens jullie allemaal alle succes toe & gezondheid. Moge Allah jullie zegenen. As-Salamu Alaykum Groetjes Raoul De Wuffel

Goede kwaliteit

De bril zit comfertabel en lekker, door het gewicht van de bril blijft de bril goed zitten op de neus.

Super goede kwaliteit

Mijn horloge bandje was gescheurd, ik kreeg een nieuw bandje (helaas wel ander model en kleur) toegestuurd. Fijn!

Mooi product, snelle levering

Nu voor de 2 de x een product besteld, super snelle levering, volgende dag in huis. Zoon kon niet wachten op zijn bril. Hoge kwaliteit, mooie look en sterk materiaal.

Top ondernemer en top klantenservice

Kwaliteit product !! Binnenkort nog een planga halen

Bril zit heerlijk

de bril zit heerlijk. en de kwaliteit van de bril is great

Altijd topkwaliteit!

Is niet de 1ste keer, meermaals altijd topkwaliteit!!!

Top kwaliteit ben er echt tevreden meee!!! Raad het echt aan om Je bestellingen te doen Astos out SO na jou bravo

Top kwaliteit

Is mijn eerste keer dat ik bij astos een zonnebril heb gehaald ( diamond cut bril gray heren ) Was heel enthousiast toen ik hem binnenkreeg nog nooit zo’n goede kwaliteit gezien. Wil je niet veel geld uitgeven voor een zonnebril en heb je een maximale budget zou ik zekers voor Astos gaan 1 je hebt kwaliteit 2 zijn heel veel verschillende brillen dus ruime keuzes. Dus ik zou zeggen probeer het uit niet goed? Stuur hem gewoon terug en krijg je je geld terug. ( Ze hebben nu ook 30 % korting op het hele assortiment van zonnebrillen naar kettingen, armbandjes en horloges )

nice

Nice

Voldoet 100% aan mijn verwachting Gezien op de videos etc Echt super mooie verpakking Top qualiteit Zou dit iedereen aanbevelen Helemaal Tevrede Top

Slecht

Levering zeer slecht!!!!! Zaterdag besteld (vandaag besteld volgende dag in huis) het is nu dinsdag 21:16 nog steeds niks binnen…. Bril besteld voordat ik op vakantie ga nou ik ga vannacht weg zonder bril!!! Thanks top service astos

Super mooie horloge met garantie en al originele papieren netjes afgeleverd. Klarna optie is super uiteraard netjes betaald achteraf! Goeie service voor herhaling vatbaar!

Wauw

Wat een mooie stevige armband super kwaliteit

Het is goeie kwaliteit maar alleen het is jammer genoeg niet vandaag besteld morgen in huis zoals op de site staat

Mooie bril, goede prijs en kwaliteitsverhouding

De bril is netjes, mooi. En voor een goede prijs

Wauw

Had een horloge nodig voor mijn huwelijk En deze gouden was wat ik zocht Heel snel bezorgd en mooi in gepakt Bedankt