Fantastisch geholpen

We hadden nieuwe pads en accu besteld voor AED vanwege verloopdatum van de onderdelen. Levertijd zou 1,5 week zijn. Volgende dag een AED inzet gehad. Gebeld en er werd meegedacht om zsm weer inzetbaar te zijn. Met 2 dagen was de bestelling binnen en waren we weer inzetbaar. Super geholpen!

het bestelde werd vlot geleverd

Beste heer, mevrouw Verbrugge, Hartelijk dank voor uw review, daar zijn wij erg blij mee. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

goed geholpen

goede webshop

Beste heer Van Nijnatten, Hartelijk dank voor deze review, kort maar krachtig! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Mooie snelle levering

Smiddags besteld en binnen 48 uur geleverd

Beste Robbie, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Komen hun afspraken snel na. Zeer betrouwbaar en je wordt snel geholpen.

Beste Henny, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met dit mooie cijfer zijn wij erg blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Alles goed

Alles in 1x goed!

Beste heer Van der Linden, Een kort maar krachtige review met een fantastisch cijfer! Dank u wel daarvoor. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goed spul!

Wordt netjes op de hoogte gehouden van (na)leveringen.

Beste heer Van Lier, Bedankt voor uw review, fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

netjes, behulpzaam en verzorgd

Beste Gerry, Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Top bedrijf,

Denken mee leveren snel.

Beste Marcel, Enorm bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw order. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Prima; correcte en snelle levering

Xxxx

Beste heer Van Dinter, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelheid van onze levering. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Makkelijk , goede kwaliteit, mooie prijs , snel in huis

Zie boven!

Beste Willem, Bedankt voor uw review! Kort en krachtig! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Vriendelijk te woord gestaan en complete levering

Professionele organisatie

Beste Francesco, Hartelijk dank voor uw review, een mooi cijfer! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goed advies en snelle correcte levering

Ze nemen de tijd om je de verschillen van de producten uit te leggen. Heb uiteindelijk offerte gehad voor de laatste twee producten die ik overwoog. Heb de tijd gekregen om de juiste afweging te kunnen maken en daarvoor nog een keer contact gehad voor extra toelichting. Vanuit mijn beleving neutraal en oprecht advies met betrekking tot de producten. Nadat ik een keuze had gemaakt en de bestelling had geplaatst werd alles binnen 24 uur geleverd. Thanks!

Beste Laurens, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review, erg fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over verschillende aspecten van onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

UItstekend

Ik bestel regelmatig en ben altijd erg tevreden over de afhandeling.

Beste Gea, Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u regelmatig bij ons besteld én dat u tevreden bent over de afhandeling ervan.

Ga zo door.

Ga zo door.

Beste Cees, Kort maar krachtig! Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snel bestellen en daarna snel geleverd.

Beste Leo, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelheid van uw levering. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

goede communicatie over levering

Betrouwbaar bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Totaal tevreden

Goede afspraken en uitvoering. Communicatie kan een tikje beter maar was geen belemmering.

Beste Fons, Bedankt voor uw review, een prachtig cijfer! Wij streven ernaar dat ook de volgende keer de communicatie helemaal naar uw wens zal zijn. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Prima geregeld

Goed mee gedacht met vragen die ik had

Beste Irena, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Fijn en correct bedrijf

Als nodig een goed advies en eigenlijk altijd een snelle levering.

Beste heer Leeuwestein, Enorm bedankt voor deze prachtige 10! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Mooie prijs en binnen de afgesproken tijd aangekomen

Beste Kitty, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze scherpe prijs én de levertijd! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goed en vriendelijk behandeld.

Beste Corine, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snel en goed geleverd

Goede ervaring met leveren van de juiste producten

Beste heer Vermeer, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u erg tevreden bent over onze snelle levertijden. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

goede ervaring en snelle levering van producten.

ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam en de levering was ook snel.

Beste mevrouw Van de Bovenkamp, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en levertijd. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.