Perfecte Service

Bij eventuele problemen is er altijd een medewerk(st)er die je altijd vriendelijk te woord staat. Wordt snel en soepel opgelost.

Beste Jaap, Enorm bedankt voor deze top review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Supersnelle service

Klantenservice die meedenkt, razend snel handelt en daadwerkelijk service biedt.

Beste Charlie, Bedankt voor uw top review, daar doen wij het voor! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Volgens afspraak

Beste Peter, Bedankt voor uw review, een mooi cijfer! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snelle levering en correct

Snelle levering en correct

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw review, een prachtig cijfer. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snel en op tijd geleverd

Ben tevreden met het makkelijk bestellen en de snelle levering

Beste Johan, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snelle en goede service

Beste Chris, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Fijne winkel

Goede service en afwerking van bestellingen.

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service en de verwerking van uw orders. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Duidelijke website, goede service en snelle levering

Nieuwe accu was nodig voor onze AED. Vanwege de gunstige prijs kwam ik uit bij Medisol. Het was mogelijk om via factuur te betalen en de volgende dag was de Padpak batterij al geleverd.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snel, duidelijk en zonder poespas

Mijn bestelling was snel verwerkt en in huis.

Beste heer Pinkse, Enorm bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over de snelle levertijd van uw order. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Leveringen altijd optijd en netjes verpakt

Beste Frans, Heel erg bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze levertijden. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Prima service, heldere communicatie en goede prijs/kwaliteitverhouding

Makkelijk bestelproces, duidelijke communicatie over levertijden en qua prijsstelling ook scherp. Logistiek dienstverlener was minder maar deze klacht is gelijk opgepakt en ook goede terugkoppeling op gekregen. Complimenten daarvoor!

Beste heer Gadella, Enorm bedankt voor deze prachtige review, daar doen wij het voor! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snel afgehandeld

Bestelling ging zeer vlot, alsook de levering. Niets op aan te merken.

Beste Ine, Bedankt voor dit top cijfer! Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Nette snelle service

Top.

Beste John, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Geleverde materialen voldoen aan de verwachting

Na een gesprek met de leverancier zijn de onduidelijkheden mbt. het administratieve gedeelte van de aankopen hopelijk opgelost.

op tijd geleverd

Beste heer Baggerman, Hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Besteld en binnen enkel dagen in huis. Verder prima

Beste Michel, Hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Fijn bedrijf

Bese Marco, Bedankt voor de review, daar zijn wij natuurlijk erg blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede leverancier

Eenvoudige bestelproces en uitlevering met goede communicatie.

Beste Franky, Hartelijk dank voor uw top review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle levering en goede prijs / product

Een snelle levering en goede prijs/ product

Beste Tiny, Bedankt voor uw review, kort maar krachtig! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Vlotte levering

Goede service en vlotte afhandeling

Beste Peter, Een top review, daar zijn wij erg blij mee. Hartelijk dank daarvoor! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snelle service

correct levering

Beste Ger, Kort maar krachtig, bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw order. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Uitstekende klantgerichte advies en snelle (re)actie

Telefonisch: Klantvriendelijk advies: duidelijk meedenken: uitstekend levering: supersnel en goed verpakt informatie over contract en gebruiksklaarmaken: duidelijk en voldoende.

Beste mevrouw Sprokkereef - Van den Berg, Wat fijn dat u deze uitgebreide review heeft geschreven. Hartelijk dank voor uw 10! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Supergoede service

Onze AED is keurig en snel onderhouden. Gevraagd masker buiten nota om in een mooi tasje meegestuurd. Beter kun je niet wensen. Ook de communicatie via de website is perfect.

Beste Ingrid, Harterlijk dank voor uw fantastische review, daar zijn wij erg blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede sevice

Beste Jan, Kort en bondig, hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Bedrijfsgegevens

Mercuriusweg 12

4382 NC Vlissingen

+31 (0) 118 - 620074

[email protected]

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.