Mijn bestelling heb ik snel, compleet en goed verpakt in huis.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snelle levering , goede services.

Beste Margreth, Bedankt voor deze mooie review, fijn dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening én snelle levering. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Binnen no time besteld en geleverd

Beste Rob, Enorm bedankt voor deze review! Een top cijfer, daar zijn wij erg blij mee. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levertijden. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Goed contact en snelle levering

Beste heer, mevrouw Verbrugge, Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Goed als altijd

Beste Marco, Super om te lezen dat u nog altijd zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Dit is wederzijds! Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Prima ervaring

goede communicatie

enkele keren werden onze locaties onderling verwisseld maar dat werd snel hersteld.

Beste Erik, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat wij de verwarring tussen de locaties toch snel hebben opgelost. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Via de tel uitstekend geholpen

De website ging niet om een account aan te maken, maar via de telefoon uitstekend geholpen. Snelle levering. Prima advies.

Beste, Bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u uitstekend geholpen bent. Fijn te lezen dat het alsnog gelukt is. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Goede srevice

Probleem bij de bestelling werd goed verholpen

Beste Talitha, Bedankt voor uw review, daar zijn wij uiteraard zeer blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Fijn bedrijf

Zodra je hebt besteld ontvang je snel een bevestiging. De bestelling was ook nu weer heel snel geleverd. TOP!

Beste Willy, Enorm bedankt voor uw review, een dikke tien, daar zijn wij erg blij mee. Medisol Sales Team, Agnes, Astrid, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

goede ervaring

(na)levering, goed, duidelijk en correct

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Slecht

Ik heb in november vorig jaar oefen elektrodes besteld en in juni pas gekregen

Beste Toos, Naar aanleiding van uw review hebben telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken bedanken wij u voor het plaatsen van deze review. Hiermee heeft u ons geholpen om onze dienstverlening te verbeteren. De levertijd was onbekend op het moment van het plaatsen van uw order. Helaas waren er langdurige problemen ten aanzien van de levering van dit product bij de fabrikant. Nu is gebleken dat ons systeem de automatische update over de levering van uw order, met status onbekend, niet had verzonden. Onze excuses daarvoor! Om onze dienstverlening te verbeteren vermelden wij sinds dit jaar de verwachte levertijd op onze webiste. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Goede en snelle levering

Alles wordt snel afgehandeld. Mocht het niet op voorraad zijn krijg je snel bericht hierover.

Beste J, Enorm bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Fijne persoonlijke en deskundige service

Erg positief!

Beste Clara, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u nog tips voor ons hebben om volgende keer een 10 te ontvangen dan horen wij dat uiteraard graag! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Uitstekende Service !

Goede prijs bijzonder snelle levering !

Beste André, Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Perfecte Service

Bij eventuele problemen is er altijd een medewerk(st)er die je altijd vriendelijk te woord staat. Wordt snel en soepel opgelost.

Beste Jaap, Enorm bedankt voor deze top review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Supersnelle service

Klantenservice die meedenkt, razend snel handelt en daadwerkelijk service biedt.

Beste Charlie, Bedankt voor uw top review, daar doen wij het voor! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Volgens afspraak

Beste Peter, Bedankt voor uw review, een mooi cijfer! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snelle levering en correct

Snelle levering en correct

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw review, een prachtig cijfer. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snel en op tijd geleverd

Ben tevreden met het makkelijk bestellen en de snelle levering

Beste Johan, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snelle en goede service

Beste Chris, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Fijne winkel

Goede service en afwerking van bestellingen.

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service en de verwerking van uw orders. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Duidelijke website, goede service en snelle levering

Nieuwe accu was nodig voor onze AED. Vanwege de gunstige prijs kwam ik uit bij Medisol. Het was mogelijk om via factuur te betalen en de volgende dag was de Padpak batterij al geleverd.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Snel, duidelijk en zonder poespas

Mijn bestelling was snel verwerkt en in huis.

Beste heer Pinkse, Enorm bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over de snelle levertijd van uw order. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Leveringen altijd optijd en netjes verpakt

Beste Frans, Heel erg bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze levertijden. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel, Paul en Suzanne

Mercuriusweg 12

4382 NC Vlissingen

+31 (0) 118 - 620074

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.