Uitstekend advies

prima levering

Fijn contact en professionele begeleiding

Er is volledig voldaan aan onze wensen omtrent facturering. Snelle levering en een luisterend oor aan de telefoon

zien goed toe op de opvolging van het abonnement AED

Correct, voorkomend en oog voor detail. Wisselende contactpersonen is wel eens lastig.

Prima snel en nagenoeg de perfecte levering

Ik koop hier al jaren en bijna 100% tevreden. Super bedrijf

snel en accuraat

Snel geleverd indien voorradig, snel antwoord op een vraag.

Begrijpelijke website en snelle levering van bestelde materialen

En kom ik er een keertje niet zelf uit, dan is de hulpdienst van Medisol telefonisch goed bereikbaar voor mij met geboden oplossingen.

snelle prima levering

Top service 2e contact

Te ontvangen AED elektroden niet bezorgd door Ups. Na 2e contact met Medisol, opnieuw verstuurd nu via Gls en nu goed bezorgd. Top!

snel en goed

artikelen voor AED moeten snel geleverd worden. En daarom tevreden.

Mijn ervaring is altijd goed, prettig personeel en bestellingen op tijd.

Zal altijd voor mijn bestellingen bij jullie komen.

snelle levering, netjes verpakt

snelle levering, en goed en netjes verpakt

Eind december en 1e kw. 2023 veel problemen met levering.

Jammer dat er zoveel problemen waren met de levering van AED producten, dit verwacht je niet bij Medisol. Terwijl dezelfde producten bij CSE wel leverbaar waren.

Pakketje was bezorgd tijdens mijn vakantie. Bij thuiskomst lag het pakketje keurig op de mat.

Correct bedrijf

Dat Philips niet kan leveren kan Medisol niets aandoen. Ik werd wel op de hoogte gehouden en dacht oo een gegeven moment komt het wel goed. Vorig jaar september pads besteld en die werden vorige week geleverd.

Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Fijne samenwerking

Super bedrijf

Kamen de afspraken na, snelle levering

Goed ervaringen met aedwinkel

We werken nu al bijna 15 jaar samen. mijn ervaringen zijn steeds positief

Geen problemen ervaren. Altijd behulpzaam.

Prima, snelle levering en fijne service.

Fijn dat belangrijke artikelen zoals AED onderdelen snel geleverd worden.

Prima meegedacht

prima service

prima service

Erg goed

Mijn adres was niet goed, een belletje en een dag later kreeg ik de besteling binnen

gewoon heel god

Ik ben zoals dat heet een "digibeet". Had grote moeite met de Philips bestelprocedure voor de vervangende cassette. Dank zij de vriendelijke hulp van de Medisol medewerksters is alles toch nog goed voor elkaar gekomen.

Goed verpakt & snel geleverd

De bestelde items waren keurig verpakt. Levering was zoal aangegeven.

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.