goede ervaring en snelle levering van producten.

ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam en de levering was ook snel.

Beste mevrouw Van de Bovenkamp, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en levertijd. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Netjes en goede informatie

Goed geleverd en juist op de hoogte gehouden van de verlate levering.

Beste heer Hoegen, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u, ondanks de verlate levering, toch tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Hoe vaak moet ik dit nog zeggen?

Betrouwbaar hulpvaardig en goede materialen

Beste Marco, Fijn dat u toch weer een review plaatst én met een prachtig cijfer! Enorm bedankt! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

zeer snelle levering

zeer snelle levering

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw review! Fijn te lezen dat u zeer tevreden over onze levertijden. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

perfect

Op elke vraag kreeg ik snel antwoord. Snelle levering en prima prijs.

Beste Marcel, Bedankt voor deze prachtige 10! Wij zijn blij te lezen dat u zeer tevreden over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede en snelle service

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Alleen maar goed

Site is gebruikersvriendelijk en het bedrijf is klantgericht.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor uw mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Fijn bedrijf, prettige communicatie, klantgericht

Paar jaar geleden AED bij Medisol gekocht, tijdje terug na inzet nieuwe electroden ontvangen. Nu accu en electroden toe aan vervanging, elke keer prima verlopen. Bereikbaar en prettig kontakt.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Heel fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste Bouwe, Hartelijk dank voor uw review, met dit cijfer zijn wij uiteraard erg blij mee. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

ben prettig geholpen

heb telefonisch contact gehad met uw medewerkster en heeft mij netjes te woord gestaan en goed geholpen

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u goed te woord bent gestaan. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Lekker snel

Beste Peter, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Overzichtelijke site, snelle levering

Snel ons benodigde product kunnen vinden, snel geleverd. Wel is alles duur aan het worden, pfhoe heeee.... maar het product nergens goedkoper kunnen vinden, dus toch een pluim voor Medisol!

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, uw reactie stellen wij erg op prijs. Bedankt voor uw pluim! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Beste heer, mevrouw Mulder, Enorm bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

afspraken super uitgevoerd en geleverd

fijne ervaring

Beste Ton, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Nieuwe Brayden pop

Besteld en geleverd, hij is fantastisch. De reanimatiepop is echt een toevoeging aan onze reanimatiepoppen familie:)

Beste Willy, Enorm bedankt voor uw review, een prachtig cijfer waar wij uiteraard erg blij mee zijn. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Ben gewend de artikelen in een a twee dagen te ontvangen

Ditmaal heb ik 5 dagen gewacht omdat GLS eerst op dinsdag aanbood ipv woensdag en wij dinsdag niet thuis waren. Andere jaren altijd prima gegaan. Volgens mij lag het aan GLS

Beste Jacques, Bedankt voor uw review, uw reactie stellen wij op prijs. Het klopt inderdaad dat deze vertraging lag aan GLS. Wij gaan ervan uit een volgende bestelling weer sneller te kunnen leveren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste Dick, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Makkelijk te bestellen items en een snelle afhandeling.

Beste heer Jansen, Enorm bedankt voor deze review, fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening en snelle levertijd. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste Cees, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over de vlotte levering van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle correcte levering

De bestelling werd snel en correct geleverd.

Beste Roelof, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over de snelle levertijd van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle betrouwbare levering

Door de snelle betrouwbare levering, hoef ik zelf geen grote voorraad aan te leggen. Vanuit Medisol ondersteunen jullie optimaal mijn behoefte als reseller.

Beste Bas, Bedankt voor deze prachtige review! Wij zijn daar enorm blij mee. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Heeft lang geduurd onderdeel stond in backorder

Onderdeel was niet op voorraad

Beste Ger, Wij begrijpen uw reactie. Helaas heeft het lang geduurd voordat de fabrikant uw product kon leveren en wij deze aan u konden leveren. Ons streven is om zo snel mogelijk uw bestelling te kunnen leveren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede communicatie

Na verkeerde afleveradres in Track & Trace, dit gelijk aangepast.

Beste Serge, Bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Behulpzaam

Erg behulpzaam bedrijf. Werkt waar kan mee, aan alles wat je als klant nodig hebt. Factuur hierheen, product daarheen, goede adviezen over wat handig is om aan te schaffen. En echt niet alleen de duurste producten aanbevelen . Je voelt je als klant gehoord en goed geholpen. Tot slot snelle reacties op mailcontact en antwoorden op vragen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor de aanschaf van AED en BHV gerelateerde producten.

Beste Iris, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en mooie review, dat stellen wij erg op prijs! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snelle en correcte levering

uitstekende levering

Beste Jan, Enorm bedankt voor uw review, daar zijn wij blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.