Ben gewend de artikelen in een a twee dagen te ontvangen

Ditmaal heb ik 5 dagen gewacht omdat GLS eerst op dinsdag aanbood ipv woensdag en wij dinsdag niet thuis waren. Andere jaren altijd prima gegaan. Volgens mij lag het aan GLS

Beste Jacques, Bedankt voor uw review, uw reactie stellen wij op prijs. Het klopt inderdaad dat deze vertraging lag aan GLS. Wij gaan ervan uit een volgende bestelling weer sneller te kunnen leveren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste Dick, Bedankt voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Makkelijk te bestellen items en een snelle afhandeling.

Beste heer Jansen, Enorm bedankt voor deze review, fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening en snelle levertijd. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Beste Cees, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over de vlotte levering van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle correcte levering

De bestelling werd snel en correct geleverd.

Beste Roelof, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over de snelle levertijd van uw bestelling. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle betrouwbare levering

Door de snelle betrouwbare levering, hoef ik zelf geen grote voorraad aan te leggen. Vanuit Medisol ondersteunen jullie optimaal mijn behoefte als reseller.

Beste Bas, Bedankt voor deze prachtige review! Wij zijn daar enorm blij mee. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Heeft lang geduurd onderdeel stond in backorder

Onderdeel was niet op voorraad

Beste Ger, Wij begrijpen uw reactie. Helaas heeft het lang geduurd voordat de fabrikant uw product kon leveren en wij deze aan u konden leveren. Ons streven is om zo snel mogelijk uw bestelling te kunnen leveren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede communicatie

Na verkeerde afleveradres in Track & Trace, dit gelijk aangepast.

Beste Serge, Bedankt voor uw review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Behulpzaam

Erg behulpzaam bedrijf. Werkt waar kan mee, aan alles wat je als klant nodig hebt. Factuur hierheen, product daarheen, goede adviezen over wat handig is om aan te schaffen. En echt niet alleen de duurste producten aanbevelen . Je voelt je als klant gehoord en goed geholpen. Tot slot snelle reacties op mailcontact en antwoorden op vragen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor de aanschaf van AED en BHV gerelateerde producten.

Beste Iris, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en mooie review, dat stellen wij erg op prijs! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snelle en correcte levering

uitstekende levering

Beste Jan, Enorm bedankt voor uw review, daar zijn wij blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Chauffeur is vorige jaar te laat gekomen en dit jaar op verkeerde adres.

Onderhoud kost veel tijd en energie. Verkeerde adres. Verkeerde tijdstip Van te voren krijgen we een batterij en een week later de electroden. En nog een week later is het onderhoud. Gewoon slecht en niet goed op elkaar afgestemd

top service

keurige offerte ontvangen na akkoord binnen 2 dagen nw aed ontvangen ehbo Leende

Beste heer Jansen, Bedankt voor uw mooi review, daar zijn wij erg blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Service kan beter

Had graag betere service gewilt qua levertijd, Ruim 6 weken op 1 artikel wachten. Ipv een mailtje liever een belletje bij afwijkende levertijden. En geen dubbele mails zonder inhoud. Product was goed

Beste Dennis, Bedankt voor uw review / feedback. Naar aanleiding hiervan heb ik u geprobeerd te bellen. We vinden het erg vervelend dat u langer op uw bestelling van de batterij moet wachten. Wij doen ons uiterste best om de voorraad op pijl te houden. Wanneer de vraag hoger is dan verwacht komt het helaas wel eens voor dat ook de extra voorraad is uitverkocht. Helaas had de leverancier van dit product leveringsproblemen. Om deze reden moest u langer wachten op uw bestelling dan wenselijk. Om onze berichten ten alle tijde terug te kunnen lezen hebben wij gekozen om onze klanten per mail te informeren. Echter nemen wij uw opmerkingen mee om onze dienstverlening te verbeteren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goed contact en snelle levering

Goed contact en snelle levering

Beste Wim, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie en snelle levering. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Zeer tevreden!

Snel reactie middels de chat, goed advies en snelle levering. Zeer tevreden.

Beste heer, mevrouw De Es, Hartelijk dank voor uw review, daar zijn wij enorm tevreden mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

nog altijd heel goed en betrouwbaar

nog altijd heel goed en betrouwbaar

Beste heer Sep, Fijn te lezen dat u nog steeds tevreden bent over onze dienstverlening. Uiteraard bedankt voor uw mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle levering van pads en accu

Makkelijk om te bestellen en snelle levering. Jammer alleen dat we vorig jaar ook een accu kochten met houdbaarheidsdatum einde 2028 en een jaar later een tweede accu kopen, maar nu bij AEDwinkel.nl met houdbaarheidsdatum begin 2028.

Beste heer Lepelaars, Bedankt voor uw review. Vlak nadat u uw review heeft geplaatst hebben wij meerdere malen zowel telefonisch als schriftelijk contact met elkaar gehad. Wij hebben u uitgelegd dat de houdbaarheid van deze accu de uiterste insteekdatum betreft welke vanuit de fabrikant wordt verstrekt en dat dit geen houdbaarheidsdatum is. Na ons contact heeft u aangegeven onze mening niet te delen. Dat respecteren wij uiteraard. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Vervoer en communicatie is chaotisch

Vervoer en communicatie is chaotisch

Beste heer Wiebe, Inmiddels hebben wij u telefonisch benaderd. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat de oorzaak gelukkig niet bij ons heeft gelegen maar bij onze vervoerder. Wij danken voor uw reactie en wij zullen in gesprek gaan met onze vervoerder om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

prima bedrijf en lekker duidelijk in communicatie

goed geholpen en duidelijk in de emails TOP

Beste George, Enorm bedankt voor deze mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle, vakkundige hulp

Netjes, uiterst vriendelijk personeel, die me keurig en snel geholpen hebben!

Beste William, Hartelijk dank voor uw mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle afhandeling

Bestelling werd erg snel bezorgd,

Beste Janneke, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze levertijd. Graag horen wij van u wat kunnen wij verbeteren om de volgende keer een 5 sterren beoordeling te mogen ontvangen. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Zeer goede service

Goet telefonisch bereikbaar

Beste Ralph, Hartelijk dank voor uw review, een prachtige 10! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Besteld en in dezelfde week nog geleverd. Dat is heel fijn.

Beste Willy, Hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Op mijn verzoek werd er meteen telefonisch contact opgenomen. Ik werd uitstekend geholpen door een vriendelijke medewerker.

Beste Carolien, Enorm bedankt voor uw review, dat stellen wij zeer op prijs! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Jammer dat als je vrijdagmorgen en batterij en elektroden besteld (een belangrijk product) dat maandag middag de batterij en dinsdag de elektroden geleverd worden en twee thuis moet blijven om op de post te wachten. zie het als een verbeterpuntje.

Beste Bastiaan, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij gekeken wat er is gebeurd. Gebleken is dat het tweede product tegen onze verwachting sneller geleverd kon worden in tegenstelling tot ons bericht dat deel van uw bestelling in backorder was geplaatst. Wij nemen uw review zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Mercuriusweg 12 4382 NC Vlissingen

+31 (0) 118 - 620074

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.