prima bedrijf en lekker duidelijk in communicatie

goed geholpen en duidelijk in de emails TOP

Beste George, Enorm bedankt voor deze mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle, vakkundige hulp

Netjes, uiterst vriendelijk personeel, die me keurig en snel geholpen hebben!

Beste William, Hartelijk dank voor uw mooie review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle afhandeling

Bestelling werd erg snel bezorgd,

Beste Janneke, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze levertijd. Graag horen wij van u wat kunnen wij verbeteren om de volgende keer een 5 sterren beoordeling te mogen ontvangen. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Zeer goede service

Goet telefonisch bereikbaar

Beste Ralph, Hartelijk dank voor uw review, een prachtige 10! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Besteld en in dezelfde week nog geleverd. Dat is heel fijn.

Beste Willy, Hartelijk dank voor uw review! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Op mijn verzoek werd er meteen telefonisch contact opgenomen. Ik werd uitstekend geholpen door een vriendelijke medewerker.

Beste Carolien, Enorm bedankt voor uw review, dat stellen wij zeer op prijs! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Jammer dat als je vrijdagmorgen en batterij en elektroden besteld (een belangrijk product) dat maandag middag de batterij en dinsdag de elektroden geleverd worden en twee thuis moet blijven om op de post te wachten. zie het als een verbeterpuntje.

Beste Bastiaan, Bedankt voor uw bestelling en uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij gekeken wat er is gebeurd. Gebleken is dat het tweede product tegen onze verwachting sneller geleverd kon worden in tegenstelling tot ons bericht dat deel van uw bestelling in backorder was geplaatst. Wij nemen uw review zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snel geleverd!

Snel geleverd. Goede service.

Beste Jeffrey, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle levering.

Mijn Sef was snel weer operationeel.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review, wij zijn blij met het cijfer 10! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snel en correct geleverd

Prima Alleen track berichtgeving kan beter.

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw review en feedback. Dit nemen wij mee om onze dienstverlening te verbeteren. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snelle reactie en levering

snelle telefonische benadering en meedenken met de klant.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snel ontvangen van de spullen

Beste Jan, Fijn te lezen dat u zeer tevreden bent over de snelle verzending van uw producten. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

tevreden

vlotte levering en afhandeling van de bestelling

Geachte Bouwe, Wij zijn erg blij met deze mooie review, hartelijk dank! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Snelle top service

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u enorm tevreden bent over de snelle levering van uw producten. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Offerte aangevraagd snelle reactie telefonisch contact gehad vriendelijk personeel meedenkend. Aanrader

Beste heer, mevrouw, Wij zijn erg blij met uw mooie review, dank u wel! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Alles makkelijk besteld.

Beste Nel, Hartelijk dank voor uw review, daar zijn wij erg blij mee! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Je wordt altijd vriendelijk geholpen

Beste heer Brouwers, Hartelijk dank voor uw review, een prachtige 10! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Prima service!

Duidelijke info en offerte. Vriendelijk, deskundig advies.

Beste mevrouw Keijsers, Hartelijk dank voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Ik krijg wat ik vraag!

Ik kan er op vertrouwen dat de artikelen die ik bestel zsm geleverd worden, waarbij kwantiteit maar vooral kwaliteit gegarandeerd is.

Beste heer Alberts, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

snelle en goed service en erg behulpzaam

zie hierboven

Beste Sietske, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te mogen begroeten. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

goede snelle levering

----

Beste heer, mevrouw Nijholt, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Fijn te lezen dat u uw bestelling snel in goede heeft ontvangen. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

top

Beste heer Boeve, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Goede en snelle levering en support

Na bestelling is het indedeel metteen gelvered en opgevolgd met telefoor ivm onderhoud.

Beste Peter, Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Met mijn beperkte computerkennis lukt het mij zelfs.

Regelmatig bestel ik materialen die rechtstreeks verzonden worden naar onze klanten, erg handig! En als ze op ons kantoor geleverd worden, plaats ik deze persoonlijk bij de klant.

Beste heer Kruiter, Hartelijk dank voor deze prachtige review, daar zijn wij erg blij mee. Bedankt voor al uw bestellingen! Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

netjes snel en goed

Beste heer, mevrouw Van Kessel, Bedankt voor uw review, een prachtig cijfer. Medisol Sales Team, Agnes, Carolien, Dominika, Hilde, Michel. Paul en Suzanne

Mercuriusweg 12

4382 NC Vlissingen

+31 (0) 118 - 620074

Over AEDwinkel.nl | Medisol

AEDwinkel.nl is dé AED-specialist van Europa. Op AEDwinkel.nl vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.