TOP

De contacten met de firma verliepen zeer vlot. Goede en snelle service. Alleen spijtig dat de levering zeer moeizaam verlopen is maar dit lag niet aan de firma maar aan de pakjesdienst.

Snlle levering

Moet meestal niet lang wachten op de levering

Vlotte service

Vlotte service, wel jammer dat er als openbare dienst niet met betaling na levering kan gewerkt worden.

Beste Elke, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de service van Medisol. Bij Medisol hanteren we doorgaans vooruitbetalingen voor online bestellingen. We begrijpen echter dat dit voor openbare diensten niet altijd ideaal is. Daarom maken we graag een uitzondering in dergelijke gevallen. Als u liever op factuur wilt betalen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 02 588 04 01 of per e-mail via [email protected] om dit aan te geven. We staan klaar om uw verzoek te bespreken en te verwerken. We hopen dat dit voor u een passende oplossing biedt en kijken ernaar uit u weer als klant te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Medisol Sales Team, Penny, Guillaume, Emilie

alles prima en snel

Uitstekend bedrijf, snelle levering.

Zoals steeds: vlot en in orde

Vlotte levering, goed verpakt, correct

vlotte levering

jammer dat er geen opbergkastje wordt bijgeleverd

Beste Guy, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levertijden! Het klopt inderdaad dat er geen wandkast of opbergtas mee wordt geleverd bij de defibrillatoren. We bieden een breed assortiment aan wandkasten en opbergtassen, die los verkrijgbaar zijn en aangepast zijn aan verschillende situaties. We nemen graag contact met u op om te bespreken of u interesse heeft in een wandkast of opbergtas die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groet, Het Medisol Sales Team Penny, Guillaume, Emilie

Topservice Topmedewerkers En hadden veel geduld en antwoordden op de vragen die gesteld werden

Beste Ronny, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het Medisol Sales Team, Penny & Guillaume

ok

Snelle levering van topmateriaal

Door een zeer snelle levering kan ik mijn klanten nog sneller van dienst zijn, neem hierbij een zeer uitgebreid gamma aan gekende en degelijke producten dan kom je bij een top leverancier

correct

correct geleverd (na tijdje)

Geen antwoord op mijn btw-vraag via mail.

Ik stuurde een week geleden een mail met een vraag over de btw van de factuur, maar kreeg tot nu toe geen respons..

Beste Stijn, Bedankt voor uw feedback. We willen onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor de vertraging in ons antwoord. We hebben zo snel mogelijk contact met u opgenomen om de BTW-kwestie op te lossen. Inmiddels is uw BTW-vraag beantwoord en hopen wij dat u tevreden bent over de oplossing. We horen graag weer van u en hopen u terug te zien als klant bij ons! Met vriendelijke groet, Het Medisol Sales Team Guillaume, Penny, Emilie

vlot en vriendelijk

Alles zeer vlot en vriendelijk verlopen.

Vlotte en deskundige communicatie.

Vervanging van een (ver)oude(rde) AED werd prima geregeld.

Vakkundig advies en snelle levering

Ik ontving een snelle reactie op mijn vraag. Kreeg vakkundig advies. En het AED toestel werd snel geleverd.

goeie communicatie

top

perfecte service

info over levering was perfect

Correct en snelle service !

Snelle en correcte service! Direct antwoord op vragen en offerte.

Zeer goede levering

Zeer goede levering

Alles perfect verlopen

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Snelle levering!! Zeer degelijk verpakt!

Prima behandeling van mijn bestelling! Snel en professioneel afgehandeld.

Handleiding onduidelijk

We hadden gevraagd om het toestel te installeren. Het toestel is geleverd, geen info over installatie,,, De handleiding voor aansluiting op elektriciteitsnet is onduidelijk, Link naar handleiding op website geeft error 404 Gevolg: toestel is nog steeds niet geinstalleerd. HELP !!!!!

Efficient, correct.

AED werd op tijd geleverd, in een goede verpakking. Duidelijke info bij het toestel.

Service en snelheid van levering top!

Reeds enkele malen gecontacteerd geweest door een verkoper van jullie die de afhandeling van deze bestelling in goede banen geleid heeft. Dank

Professioneel

Snelle en professionele afhandeling van de bestelling. Voldoende gedocumenteerde en overzichtelijke afhandeling van het bestel/koopproces

Over AEDwinkel.be | Medisol

AEDwinkel is dé AED-specialist van Europa. Op onze website (www.aedwinkel.be) vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.