vlotte afhandeling, snelle levering

vlotte afhandeling, snelle levering. AED volledig gebruiksklaar afgeleverd

snelle afhandeling

snelle afhandeling

Zeer vlugge afhandeling vna de bestelling.

Ik heb lang gezocht om de geschikte vervangpads voor ons AED-toestel te vinden tot ik op Medisol terecht kwam.

AED WINKEL MEDISOL IS ZEERGOED

Wij ontvingen een goede samenwerking om een bestelling te doen, indien er misverstanden zijn, zijn ze vlug opgeloste zonder problemen

snelle / uitstekende service

super opvolging van eerste aanvraag offerte tot levering

super

Snelle levering!

Geweldige service

Snelle levering, betaalbaar

Vlotte bestelling en snelle levering

Vlot en snel

toestel nog niet nodig gehad, gelukkig maar... maar de service ivm onderhoud is wel stipt en goed

ok

dienst na verkoop is ondermaats

.....

Very efficient and client-focused

Efficient communication and speedy delivery

Snelle en correcte levering

Eenvoudig online gevonden aan een correct prijs. Direct verzonden.

Ondanks dat het product niet voorradig was, toch nog snelle levering

Opvolging niet altijd juist

Beste, Daarmee wil ik zeggen dat ik zelf veel moet opvolgen om te weten of alles in orde is. Het blijkt soms niet het geval te zijn. Gelukkig kan ik altijd iemand van jullie dienst bereiken om dit op te lossen.

uitstekende service

Besteld en de volgende dag al geleverd!

Vlotte en snelle service!

Steeds een vlot mailverkeer. Bestelling snel en correct geleverd.

Levertijd kon sneller

Artikel correct maar levertijd kan sneller

Zeer positief

Correcte afhandeling. Voorbeeldige klantenservice

Goede klantenservice en perfecte levering

Bij mijn bestelling had ik enkele vragen. Ze hebben mij hierover persoonlijk gecontacteerd. De levering is uitgevoerd zoals ze zeiden.

O´bmerispelojk

Meestal goed,maar verander van bezorgdiensten!!

Medisol-prima bedrijf. Bezorgdienst…. Niet zo best

zeer goede service

zeer goede service

Nice & Easy

Eens het dossier in de juiste handen kwam was alles snel geregeld.

Mercuriusweg 12 4382 NC Vlissingen

02 588 04 01

Over AEDwinkel.be | Medisol

AEDwinkel is dé AED-specialist van Europa. Op onze website (www.aedwinkel.be) vindt u het grootste aanbod AED’s (Automatische Externe Defibrillatoren) en reanimatie gerelateerde artikelen zoals reanimatiepoppen, elektroden, trainers en nog veel meer. Wilt u een AED kopen? U kunt de nieuwe AED de volgende dag al in huis hebben. Vrijwel alle producten zijn op voorraad in ons magazijn waardoor wij voor een zeer snelle levering kunnen zorgen. We verzenden onze producten dagelijks en u betaalt geen verzendkosten.

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.