Duidelijke site, makkelijk bestellen. Keurig en discrete levering.

Alles was prima geregeld, en zoals beloofd de volgende dag discreet geleverd via PostNL. Ik raad deze winkel zeker aan.

Betaling liep verkeerd, maar is door de klantenservice opgelost

Een bestelling bij Cupido.nl gedaan en betaalt met IDeal. Helaas liep de betaling verkeerd. Wel afgeschreven, maar door Cupido.nl niet ontvangen. Verwarring dus. Niet prettig, want contact loopt enkel via mail. Telefonisch is geen overleg mogelijk. Na enig mailverkeer heeft de klantenservice alsnog de bestelling doorgezet en gaat op zoek naar waar het fout is gegaan. Fijn om te merken dat je als klant alsnog wordt geloofd en de bestelling wordt afgerond.

LEUKE SITE

BEETJE JAMMER DAT DE LEVERTIJD LANGER DUURT DAN OP DE SITE STAAT GROETJES N & F

Snel en discreet bezorgd

Goed overzicht en beschrijving van de producten.

Slecht

De vibrator werk erg slecht, je voelt niet tot nauwelijks een trilling. De ring Connect niet met de vinrator waardoor je het eigenlijk niet juist kunt gebruiken. Een verspilling van ons geld..

Spijtig dat de toy niet bevalt… Misschien gaat het in dit geval om een defect en kunnen wij het product testen? Neem hier voor contact op met [email protected].

Vlotte en snelle levering

Vlot en snel

Heel goe

Fantastic, helpful, discreet and supportive!

I moved to the Netherlands and looked for a place with high quality merchandise, quick delivery, (a cute pop-up shop) and great support. Cupido is the place!

Makkelijk en snel te bestellen

Duidelijke website en goed beschreven producten. Het bestellen ging heel eenvoudig en snel, net als je levering in neutrale verpakking!

Wat een top service, ik had mijn bestelling gedaan en de volgende dag had ik hem al in huis. Toen ik erachter kwam dat die het niet deed, werd er snel gereageerd en een kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Dankjewel Cupido :)

Hele goede behandeling en snelle bezorging!

Het product was de volgende dag thuis en bezorgd op de beloofde tijd en niet bij de buren gebracht

Blij mee!

Pakketje kwam volgende dag aan zoals beloofd en super blij met mijn aankoop!

GEWELDIG

super blij met mijn items, en super goede klantenservice!

Blij

Mijn pakketje was snel geleverd en prima verpakt. Stevig doosje zonder tekst en op het label stond geen afzender. Deze keer koos ik voor de womanizer liberty en sliquid H20 glijmiddel. Beide echt een aanrader. Liberty is een handig formaat womanizer. Ik ben veel onderweg en neem deze nu graag mee. Womanizer vind ik tot nu het beste luchtdruk speeltje. Fijnere pulsen dan van Satisfyer of andere luchtdruk speeltjes. Ik kreeg een kaartje met een kortingscode voor mijn volgende bestelling. Heel fijn want ik kom zeker terug shoppen.

Goede Service!

Pakket netjes op tijd ontvangen. Was discreet verpakt en met her product zijn we erg tevreden! Product voldoet aan hoe het omschreven stond op de website.

Wat een teleurstelling.

Wat een troep.

Discrete and super fast

Until now, everything comes perfect. I would recomend

Ik hoopte dat ik het nog kreeg

Na zeer lang wachten nog steeds niks ontvangen

Beste Schaunny, Je had gekozen voor een afhaal locatie en jouw pakket heeft netjes daar op je liggen wachten. Hierover is ook een mail gestuurd naar het door jou ingevulde mailadres bij de bestelling. Van 23 juni t/m 10 juli heeft het pakket op je gewacht. Omdat je deze niet hebt afgehaald is deze terug gegaan naar ons. Indien je vergeten was dat je zelf voor een afhaal locatie had gekozen, had je ons natuurlijk ten alle tijden kunnen bellen, mailen of chatten om te vragen waar je pakketje blijft. Helaas heb je dit niet gedaan. We hebben contact met je gehad naar aanleiding van deze review en het retour komen vakje pakket naar ons en je hierop gewezen. We hebben het pakket ook weer terug naar jou gestuurd. Je wilde de beoordeling aanpassen gezien het niet onze fout was. Helaas is dit niet gebeurd. Vandaar dat we nu dit bericht nu op openbaar zetten zodat onze klanten kunnen lezen dat wij het pakketje netjes verstuurd hadden. Met vriendelijke Groet, Team Cupido

Goede prijzen, slechte communicatie

Ik heb op een maandag besteld met zaterdag als leverdag. Je weet hoe het gaat met dit soort producten; die wil je soms graag op een specifiek moment geleverd hebben. Ik ging ervan uit dat het pakket direct klaar zou worden gelegd voor verzending op vrijdag, en vrijdag kreeg ik netjes een track& trace code. Op maandag was het pakket echter nog steeds niet binnen, en toen heb ik een mailtje gestuurd om te vragen wat er aan de hand was. Bleek het product niet op voorraad te zijn; iets wat de maandag daarvoor al bekend had moeten zijn. Als ik op tijd op de hoogte gebracht was had ik het nog bij een andere partij kunnen bestellen. Uiteindelijk schijnt het pakket de vrijdag erop geleverd te gaan worden, maar die vrijdag is nog niet aangebroken. Maar goed, ze waren wel de goedkoopste.

Goed en discreet verpakt, snel geleverd

Over Cupido.nl

Bij Cupido.nl kun je op een seksuele ontdekkingsreis gaan en/of je seksleven een boost geven. Onze bodyproof toys, stimulerende producten en uitdagende lingerie zullen je zeker bevallen. Al onze producten zijn zorgvuldig uitgekozen en van merken die echt het verschil maken. Cupido.nl komt tot de kern van alles wat seksualiteit leuk en spannend maakt, zonder dat het porno is. Cupido.nl helpt op een aansprekende manier jongvolwassenen zichzelf en elkaar seksueel te ontdekken. Maar helpt ook actief de generatie daarna de ontdekkingsreis voort te zetten. Dus ben je op zoek naar een eerste toy, een boost voor je seksleven of al een verwend toy gebruiker? Bij Cupido.nl zal je zeker vinden wat jij of jullie zoeken.